×

ABO Penzion Spořická Chomutov

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Bez wyżywienia
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 99  /os/noc, bez wyżywienia, 29. - 30. kwi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi ABO Penzion Spořická Chomutov oferuje komfortowo wyposażone pokoje dla osób poszukujących noclegu w Chomutov. Hostel udostępnia miejsca parkingowe bez dodatkowych kosztów. Dokładna lista usług dostępnych w ABO Penzion Spořická Chomutov (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Hostel jest zlokalizowany 1.9 km od Čajovna, 2.7 km od Kamencové jezero, 1.9 km od Městské lázně Chomutov, 2.5 km od Squashcentrum Chomutov, 1.9 km od Zámek Chomutov, 1.9 km od Městská věž Chomutov, 1.9 km od Chomutovská radnice (zámek), 1.9 km od Kostel Nanebevzetí Panny Marie v Chomutově, 4 km od Zoopark Chomutov.

Wyżywienie Twoja rezerwacja nie zawiera wyżywienia w podanej cenie.

Płatność Hostel oferuje następujące możliwości aby opłacić Twoją rezerwację: karta, gotówka i przelew.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora przybycia i zameldowania to 14:00, najpóźniejszy czas na wyjazd i wymeldowanie to 10:00. Czeski jest/są językiem(językami) znanym(i) personelowi.

Spořická 4751, 43001 Chomutov (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

  • Bez wyżywienia
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
może pomieścić maksymalnie 2 osoby

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 4-osobowy z prysznicem Pokój 4-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 4 osoby

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy z prysznicem Pokój 3-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
10
Doskonały
(na podstawie 1 opinii)
100%
  • Personel:
    10
  • Czystość:
    10
  • Cena/Wartość:
    10
  • Komfort:
    10
  • Usługi:
    10
  • Dostępność:
    10
Ocena 10
"Profesjonalna obsługa"
Czeslaw Hlawiczka - 2 osoby
na podstawie 8 dni
7 miesięcy temu
Cieszyn
Parkowanie, podróż
  • Własny parking

Wypoczynek, rekreacja
  • Lot widokowy, Kono w pobliżu, Teatr w pobliżu, Droga rowerowa w pobliżu, Pływanie w pobliżu na łonie natury, Kryta pływalnia w pobliżu, Kryty kort tenisowy w pobliżu, Aquapark - w pobliżu

    Odpoczynek: Łowienie ryb (w pobliżu), Casino (w odległości 1300 m), Jazda konna (w pobliżu), Turystyczne możliwości (w pobliżu), Wypożyczalnia rowerów w pobliżu obiektu (darmowe, w odległości 1900 m), Bowling (w odległości 3500 m)

Charakterystyka miejsca
  • Zwierzęta mile widziane, Serwis

    Centrum zdrowia w pobliżu, Zbieranie grzybów, Personel obcojęzyczny, Miejsca dla palących, Express check-out, Zewnętrzny kort tenisowy w pobliżu, Przystanek autobusowy w pobliżu, Strefa dla niepalących, Dworzec kolejowy w pobliżu, Centrum handlowe w pobliżu, Odkryta pływalnia w pobliżu

Wyżywienie
  • Kuchnia, Pizzeria w pobliżu

    Wyżywienie: Najbliższa restauracja w okolicy (w odległości 1200 m)

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym

Warunki handlowe ABO Pension Spořická 4751 w Chomutowie (zwanego dalej także „pensjonatem”) operatora: REDSTABIL s.r.o. Numer identyfikacyjny: 24821268, numer VAT: CZ24821268, z siedzibą: Přístavní 1108/34, 170 00, Praga 7 1) Warunki zawarcia umowy o zakwaterowanie) Zakwaterowanie gości w pensjonacie ABO Spořická 4751 odbywa się na podstawie umowy o zakwaterowaniu zawartej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i przepisami z nim związanymi, na podstawie której pensjonat ABO Spořická 4751 ( zwany dalej „obiektem noclegowym”) zapewnia gościowi tymczasowe zakwaterowanie na uzgodniony okres czasu albo na okres wynikający z celu zakwaterowania w obiekcie wyznaczonym do tego celu przez gościa (zwanym dalej również „gościem”) ") zobowiązuje się zapłacić dostawcy zakwaterowania za zakwaterowanie i związane z nim usługi w terminie określonym w niniejszym regulaminie zakwaterowania (zwanym dalej "umową").b) Umowa o zakwaterowanie zawierana jest zawsze w formie pisemnej. Aby zachować wymogi formalne, należy co najmniej pisemne potwierdzenie zamówienia/rezerwacji w sposób opisany w art. 2.ac) Prawa i obowiązki stron umowy, które nie są wyraźnie uregulowane w umowie o zakwaterowanie, regulują niniejszy regulamin zakwaterowania oraz cennik usług kwaterodawcy, w inny sposób narusza dobre obyczaje na terenie pensjonatu (zwana dalej „wątpliwością”), lokator ma prawo rozwiązać umowę o zakwaterowanie przed upływem ustalonego terminu, nawet bez zachowania okresu wypowiedzenia terminie, jeżeli gość został powiadomiony o swoim niestosowności przez operatora, administratora lub upoważniony personel pensjonatu w trybie przewidzianym w § 2331 Kodeksu Cywilnego 2) Zawarcie umowy, rezerwacja a) Osoba przebywająca jest zobowiązany do złożenia zamówienia noclegu u kwaterodawcy w formie pisemnej, lub dokonać rezerwacji telefonicznie i następnie potwierdzić to pisemnie u kwaterodawcy. Poprzez pisemną rezerwację lub Potwierdzeniem rezerwacji telefonicznej zgodnie ze zdaniem poprzednim jest zamówienie złożone za pośrednictwem internetowego formularza rezerwacji, pocztą elektroniczną na adres gospodarza lub pocztą wysłaną na adres pensjonatu i/lub operatora wymienionego w nagłówku niniejszego regulaminu zakwaterowania .b) Gdy tylko gospodarz otrzyma pisemne zamówienie od gościa lub pisemne potwierdzenie rezerwacji, wystawia gościowi fakturę za zakwaterowanie, którą przesyła na adres podany przez gościa w zamówieniu. Postanowienie to nie dotyczy rezerwacji, za które faktura jest wystawiona i opłacona w recepcji pensjonatu c) Umowa o zakwaterowanie zostaje zawarta w momencie doręczenia kwaterodawcy pisemnego zamówienia lub pisemnego potwierdzenia rezerwacji zakwaterowanie a) Jeżeli gość nie zapłaci faktury prawidłowo i terminowo, rezerwacja noclegu zostanie anulowana po upływie terminu płatności faktury.b) Gość ma prawo odstąpić od umowy noclegu zgodnie z warunkami ustalonymi na poszczególnych portalach rezerwacyjnych . Gość ma obowiązek doręczyć kwatermistrzowi pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. c) Warunki anulacji i opłaty anulacyjne określone są w regulaminach poszczególnych portali rezerwacyjnych d) W wyjątkowych przypadkach wysokość opłat anulacyjnych może zostać skorygowana w drodze porozumienia z operatorem lub kierownikiem pensjonatu 4) Wyżywienie a) Gość zgłasza swoje przybycie w recepcji pensjonatu upoważnionemu pracownikowi.b) w recepcji każdy gość okazuje dowód osobisty lub paszport, lub inny dowód tożsamości (np. zezwolenie na pobyt), na podstawie którego upoważniony pracownik obiektu zweryfikuje tożsamość gościa. Prawidłowość podanych danych osobowych oraz długość pobytu potwierdza podpis gościa na karcie noclegowej gościa. W przypadku gości niepełnoletnich lub gości pozbawionych swoich praw, kartę noclegową podpisuje przedstawiciel ustawowy tych osób, który za te osoby odpowiada. Osoby niepełnoletnie lub niekompetentne NIE MOGĄ zostać zakwaterowane bez zakwaterowania ich przedstawiciela prawnego.c) O ile nie uzgodniono inaczej, nowi goście są kwaterowani w godzinach od 14:00 do 19:00. d) Upoważniony pracownik recepcji poucza gościa o obowiązku zapoznania się z regulaminem zakwaterowania, który dostępny jest w recepcji lub w częściach wspólnych obiektu e) Liczba osób w przydzielonych pokojach odpowiada liczba osób zarejestrowanych na noclegi. Przydział osób do poszczególnych pokoi leży w gestii kierownika pensjonatu i może być dostosowany w dniu przyjazdu oraz dostępnych miejsc po uzgodnieniu pomiędzy kierownikiem lub upoważnionym przez niego pracownikiem a gośćmi f) Czas pobytu ustalany jest indywidualnie w kontrakcie. Okres zakwaterowania może zostać przedłużony w przypadku wystarczającej liczby miejsc noclegowych, ale tylko za zgodą kwaterodawcy i wymaga aktualizacji w elektronicznej księdze gości. Formę dodatku ustala się w porozumieniu z operatorem lub zarządcą pensjonatu. g) Gospodarz zastrzega sobie prawo do zażądania od gościa wpłacenia przy odbiorze kaucji w wysokości odpowiadającej rodzajowi kwatery i jej wyposażeniu -W. Kaucja podlega zwrotowi w dniu wyjazdu, zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie zakwaterowania, zapoznaniu się z warunkami regulaminu zakwaterowania i warunkami RODO · nie akceptują warunków zakwaterowania określonych w regulaminie zakwaterowania, · nie uiszczają opłaty za nocleg lub nie wpłacają wymaganej kaucji na pokrycie ewentualnych szkód, · zachowują się agresywnie werbalnie lub fizycznie, · są już zakwaterowani w pensjonacie i są traktowani jako goście problematyczni w związku z naruszeniem regulaminu regulamin obiektu noclegowego.i) Po zaakceptowaniu zasad określonych w regulaminie noclegowym, kwaterujący wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie swoich danych osobowych, w zakresie podanych danych, w celu zapewnienia zakwaterowania i rejestracji gości zgodnie z z ustawą nr 565/1990 Dz.U. o opłatach lokalnych oraz ustawą nr 326/1999 Dz.U. o pobycie cudzoziemców na terytorium Republiki Czeskiej oraz o zmianie niektórych ustaw. Bardziej szczegółowe obowiązki gościa i kwaterodawcy w zakresie prowadzenia księgi meldunkowej, lub księgi domów określają ww. przepisy prawa 5) Ogólne zasady zakwaterowania oraz) Recepcja pensjonatu nie jest czynna całodobowo. Czas obecności personelu w recepcji podany jest w regulaminach poszczególnych portali rezerwacyjnych renty ABO oraz na tablicy ogłoszeń w recepcji. Gość ma obowiązek zapoznać się z tym faktem b) Gość ma prawo do korzystania z zarezerwowanej dla niego powierzchni noclegowej oraz części wspólnych pensjonatu oraz korzystania z usług związanych z noclegiem. . Do każdego pokoju przypisana jest tylko jedna karta chipowa i jeden klucz do pokoju. Gość, który przejął kartę chipową i klucz do pokoju, ma obowiązek zapobiec ich utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu oraz udostępnić je innym osobom przebywającym w pokoju wieloosobowym, wymienionym w odpowiedniej umowie zakwaterowania, uzgodnionej pomiędzy klientem i dostawca zakwaterowania. Goście, którzy w trakcie pobytu znajdą się poza terenem pensjonatu i od chwili wejścia do obiektu nie mają przy sobie klucza do pokoju i karty chipowej, zobowiązani są do skontaktowania się z gościem posiadającym klucz i kartę chipową z ich po powrocie do budynku (podczas nieobecności personelu w recepcji). W czasie obecności personelu recepcji może on umożliwić Gościom wejście do budynku i pokoju. Każdą karę za utratę, zniszczenie, uszkodzenie chipa karty chipowej i klucza traktuje się jako szkodę zgodnie z warunkami regulaminu zakwaterowania. O stwierdzeniu tego faktu należy niezwłocznie poinformować odpowiedniego pracownika i jednocześnie przyjąć uwzględnić, że obiekt ma możliwość odmówić mu kontynuacji pobytu i korzystania z usług, nie dokonano zapłaty faktury przed rozpoczęciem zakwaterowania, ● należycie korzystać z lokalu przeznaczonego na nocleg, utrzymywać porządek i czystość we wszystkich pomieszczeniach przeznaczonych do zakwaterowania;| zabezpiecz wyposażenie lokalu przeznaczonego do zakwaterowania przed uszkodzeniem; ● niezwłocznie zgłaszaj wszelkie szkody lub szkody wyrządzone przez gościa lub osoby z nim przebywające na terenie pensjonatu; ● w godzinach od 22:00 do 07:00 zachowywać się tak, aby nie przeszkadzać innym osobom nadmiernym hałasem, ● opuszczając pokój, zakręcić kurki znajdujące się w pokoju, zgasić światło, wyłączyć urządzenia elektryczne, z których nie korzysta się pod nieobecność gościa oraz zamykać okna; ZABRONIONE jest Gościom: ● dokonywania istotnych zmian w lokalu przeznaczonym na nocleg (przenoszenie mebli, przemieszczanie sprzętów itp.); ● wynoszenia jakichkolwiek sprzętów i urządzeń z lokalu przeznaczonego na nocleg; ● używania ich w w lokalu przeznaczonym na zakwaterowanie własny sprzęt elektryczny, z wyjątkiem drobnego sprzętu służącego do higieny osobistej i prac biurowych, ● opuszczenia lokalu przeznaczonego na nocleg osobom nieupoważnionym, w terminie przewidzianym na to regulaminem zakwaterowania. Wizyty należy odpowiednio wpisać do księgi gości lub zgłosić kierownikowi pensjonatu lub obsłudze recepcji i możliwe są wyłącznie w godzinach 7:00 – 18:00; ● jako miejsce prowadzenia działalności podać adres domu z lokalami przeznaczonymi na zakwaterowanie; Właściciel zaakceptowanego zwierzęcia ma obowiązek na żądanie personelu kwatery udowodnić jego dobry stan poprzez przedstawienie ważnej książeczki szczepień. ● pozostawiać w pensjonacie osoby niepełnoletnie i nieuprawnione bez opieki. Przedstawiciel prawny tych osób ponosi pełną odpowiedzialność za te osoby i szkody przez nie wyrządzone. ● przechowywać, produkować, przechowywać lub używać środków odurzających, substancji psychotropowych albo trucizn, chyba że są to leki, których stosowanie przepisał gościowi lekarz, ● palić! - nie dotyczy to wyznaczonych miejsc na zewnątrz zastrzeżonych za palenie, ● korzystanie z otwartego ognia6) Odpowiedzialność kwaterodawcy za rzeczy gościa zakwaterowaniaa) Na żądanie gościa, lokator przyjmie od niego na przechowanie pieniądze, biżuterię lub inne wartościowe przedmioty.Kwatermistrz ma prawo odmówić przyjęcia rzeczy na przechowanie, jeżeli są one niebezpieczne lub nieproporcjonalne do wartości i zasięgu obiektu noclegowego. Dotyczy to głównie pieniędzy lub rzeczy (np. biżuterii i innych przedmiotów wartościowych), których wartość przekracza kwotę 30 000 CZK. Lokator może odmówić przyjęcia rzeczy na przechowanie także w przypadku niewystarczającej powierzchni magazynu lub w przypadku długotrwałej nieobecności personelu pensjonatu, uniemożliwiającej zwrot przechowywanych rzeczy.b) Lokator wymaga, aby przekazać mu rzeczy na przechowanie w zamkniętym lub zapieczętowanym pudełku, możliwe jest wyłącznie w godzinach od 8:00 do 15:00 d) Żądanie naprawienia szkody wyrządzonej w rzeczach mieszkańca można zgłosić dopiero w terminie 15 dni od dnia odkrycie szkody. Szkoda nie zostanie naprawiona, jeżeli szkoda w mieniu została spowodowana przez samego gościa lub osobę towarzyszącą e) Jeżeli gość po zakończeniu pobytu pozostawi swoje rzeczy w spokoju i nie uiścił opłaty za nocleg, zakwaterowanie Usługodawca usunie rzeczy Gościa z pokoju i przechowa je w bezpiecznym miejscu, tak aby zapobiec ich uszkodzeniu. Po spłacie zadłużenia za zakwaterowanie, kwaterodawca wyda przechowywane rzeczy gościowi.f) Kwaterodawca nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy osobiste i przedmioty przechowywane w pojazdach osobistych gości.7) Bezpieczeństwo, odpowiedzialność gościa za wyrządzone szkody d) Gość ma obowiązek zapoznać się z zasadami bezpieczeństwa i planem ewakuacji na wypadek pożaru. Plan ten znajduje się w każdym pokoju hotelowym i jest dostępny do wglądu dla odpowiedniego pracownika w recepcji c) Gość zachowuje się w sposób nienaruszający bezpodstawnie wolności, życia, zdrowia lub mienia innych osób. zapłacić powstałą szkodę wynajmującemu d) W przypadku zwrotnej kaucji za szkody powstałe szkody zostaną pokryte z wpłaconej kaucji. Jeżeli wynikła z tego szkoda jest wyższa niż kaucja, gość jest zobowiązany do zapłaty różnicy kwaterodawcy e) Odpowiedzialność kwaterodawcy za szkody w opóźnionych przedmiotach regulują § 2945 i nast. Ustawa nr 89/2012 Sb., Kodeks Cywilny.f) Odpowiedzialność kwaterodawcy za szkody w wniesionych rzeczach jest ograniczona do dziesięciokrotności ceny zakwaterowania za jedną dobę. Pozostałą część regulują postanowienia § 2946 i nast. ustawy nr 89/2012 Dz.U.K.C.g) Gospodarz nie prowadzi parkingu strzeżonego i w związku z tym nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone w środkach transportu i rzeczach w nich pozostawionych.Przypadki uzgadniane z kierownikiem pensjonatu b) Gość, który odebrał od pensjonatu klucze do pokoju i kartę chipową na podstawie swojego podpisu, zamyka pokój i przekazuje klucze i chip w recepcji pensjonatu lub wrzuca je do skrytki WYKONAJ w recepcji c) Gość, który wpłacił kaucję zwrotną na pokrycie ewentualnych szkód ma obowiązek poczekać na przyjazd kierownika lub upoważnionego pracownika pensjonatu i zażądać jej zwrotu. W takim przypadku administrator lub upoważniony pracownik pensjonatu zawsze przeprowadza fizyczną kontrolę stanu pokoju(ów) przed zwrotem kaucji 9) Informacja o przetwarzaniu danych osobowych) ABO Pension przetwarza dane osobowe zgodnie z art. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27. kwiecień 2016, ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowychb) W celu zakwaterowania przetwarzane są następujące dane osobowe/kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, data urodzenia, adres, adres e-mail, telefon, numer i rodzaj dokumentu. c) Dane osobowe będą przetwarzane ręcznie i automatycznie przez pensjonat bezpośrednio przez jego upoważnionych do tego pracowników oraz dalej poprzez upoważnione przez kwaterującego podmioty przetwarzające d) Gość ma prawo dostępu do swoich danych osobowych przetwarzanych przez kwaterodawcę, ich poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, w zależności od przypadku, oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania e) Gość ma również prawo uzyskać od kwaterodawcy dane osobowe, które dostarczył kwaterodawca i które dotyczą na jego osobę.Na żądanie gościa kwatermistrz przekaże gościowi te dane bez zbędnej zwłoki w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego lub przekaże żądanie gościa jedynie innemu wyraźnie wyznaczonemu administratorowi. Prawo to nie dotyczy danych osobowych, które nie są przetwarzane automatycznie f) Jeżeli gość uważa, że ​​jego dane osobowe są przetwarzane bez upoważnienia, może złożyć skargę do organu nadzorczego, którym na terytorium Republiki Czeskiej jest organ nadzorczy Urząd Ochrony Danych Osobowych (www.uoou .cz).g) Administratorem danych osobowych jest podmiot świadczący usługi noclegowe pod adresem Spořická 4751, 430 01 Chomutov, a osobą upoważnioną jest administrator pensjonatu Ing. Lubomír Čáslava. Przed zawarciem umowy o zakwaterowanie przekazujemy Państwu wszelkie informacje zgodnie z § 1811 i § 1820 ustawy nr 89/2012 Dz.U. Kodeks cywilny ze zm. (zwanej dalej „Kodeksem cywilnym”). Penzion Spořická 4751 jako dostawca zakwaterowania udostępnia swoim gościom następujące informacje: · Dane identyfikacyjne i kontaktowe operatora: firma REDSTABIL s.r.o., numer identyfikacyjny: 24821268, siedziba: Přístavní 1108/34, 170 00, Praga 7. Firma jest zarejestrowana w rejestrze handlowym prowadzonym w Sądzie Miejskim w Pradze, dział C, sygn. 177432, adres do doręczeń elektronicznych e-mail: redstabil.cv@gmail.com, numer telefonu: +420 602 355 290; · główna działalność: świadczenie usług noclegowych; · opis usługi: podmiot świadczący zakwaterowanie zapewnia zakwaterowanie oraz usługi związane z zakwaterowaniem zakwaterowanym gościom na podstawie warunków określonych w pisemnej umowie o zakwaterowanie;· cena świadczonej usługi: łączna cena wyświadczonej usługi usługa jest zgodna z obowiązującym cennikiem. W tak ustaloną cenę wliczone są wszystkie podatki i opłaty; · sposób płatności i sposób realizacji: zakwaterowany gość zobowiązany jest do dokonywania wszelkich płatności uzgodnionych w umowie o zakwaterowanie w gotówce lub bezgotówkowo na rachunek bankowy kwaterodawcy, którego numer i symbol zmienny, kwaterujący przekaże zakwaterowanym gościom na piśmie; · koszty środków porozumiewania się na odległość: koszty środków porozumiewania się na odległość ustalane są przez podmioty świadczące usługi środków porozumiewania się na odległość i koszty te nie odbiegają od stawki podstawowej; · informację o istnieniu, sposobie i warunkach pozasądowego rozpatrywania reklamacji konsumenckich, w tym informację o możliwości zwrócenia się do organu nadzorczego o pozasądowe rozstrzygnięcie takiego sporu do wyznaczonego podmiotu w celu pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, którym jest Centralny Inspektorat Czeskiej Inspekcji Handlowej – wydział ADR Štěpánská 15, Praga 2, 120 00 Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz Czeska Inspekcja Handlowa jest organ nadzorczy sprawujący nadzór nad ochroną konsumentów, postępując zgodnie z ustawą nr 64/1986 Dz.U. o Czeskiej Inspekcji Handlowej, z późniejszymi zmianami, oraz innymi przepisami prawa. Strona internetowa Czeskiej Inspekcji Handlowej to www.coi.cz Zgodnie z postanowieniami § 1837 lit. j) Kodeksu Cywilnego, goście zakwaterowani jako konsumenci nie mają prawa odstąpić od umowy zakwaterowania, jeżeli zakwaterowanie usługodawca zapewnia wykonanie noclegu w określonym terminie Oznaczenie państwa członkowskiego lub państw członkowskich Unii Europejskiej, których regulacje prawne będą regulować stosunki pomiędzy zakwaterowanym gościem a dostawcą zakwaterowania nawiązane umową o zakwaterowanie: Republika Czeska; · informacja o języku w którym zakwaterowany gość będzie kontaktował się z dostawcą zakwaterowania w trakcie trwania umowy o zakwaterowanie i w którym przekaże zakwaterowanym gościom warunki umowy i inne informacje: język czeski;

Obchodní podmínkyABO Penzionu Spořická 4751 v Chomutově(dále také jen „penzion“) provozovatel:REDSTABIL s.r.o. IČO: 24821268, DIČ: CZ24821268, se sídlem: Přístavní 1108/34, 170 00, Praha 7 1) Podmínkyuzavření smlouvy o ubytovánía) Ubytování hostů v ABO penzionuSpořická 4751 se uskutečňuje na základě smlouvy o ubytování uzavřené podle platnýchzákonů a souvisejících předpisů, na jejichž základě ABO penzion Spořická 4751(dále jen „ubytovatel“) poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na sjednanoudobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v zařízení k tomu určeném aubytovaný (dále také jen „host“) se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytovánía za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené tímto ubytovacím řádem (dále takéjen „smlouva“).b) Smlouva o ubytování je uzavřenavždy písemně. K dodržení požadavku formy postačí alespoň písemné potvrzeníobjednávky/rezervace způsobem popsaným v článku 2.ac) Práva a povinnosti smluvních stranvýslovně neupravená smlouvou o ubytování jsou upravena tímto ubytovacím řádem aceníkem služeb ubytovatele.d) Pokud ubytovaný nedodržípovinnosti vyplývající ze smlouvy o ubytování a ubytovacího řádu nebo jinýmzpůsobem porušuje dobré mravy v prostorech penzionu (dále jen „pochybení“), jeubytovatel oprávněn smlouvu o ubytování před uplynutím sjednané doby vypovědět,a to i bez výpovědní doby, byl-li host na své pochybení ze stranyprovozovatele, správce či pověřeného personálu penzionu upozorněn postupem dleustanovení §2331 občanského zákoníku.2) Uzavřenísmlouvy, rezervacea) Ubytovaný je povinen provéstobjednávku ubytování u ubytovatele v písemné formě, popř. provést rezervacitelefonicky a tuto následně u ubytovatele písemně potvrdit. Písemnou rezervací,resp. potvrzením telefonické rezervace dle předchozí věty, se rozumí objednávkaučiněná prostřednictvím online rezervačního formuláře, emailem na adresuubytovatele nebo poštou zaslané na adresu penzionu a/nebo provozovateleuvedenou v záhlaví tohoto ubytovacího řádu.b) Jakmile ubytovatel obdrží od hostaobjednávku v písemné formě nebo písemné potvrzení rezervace, vystaví hostovifakturu na ubytování, kterou zašle na adresu uvedenou hostem v objednávce.Ubytovaný je povinen platbu uhradit ve lhůtě a dle podmínek uvedených nazálohové faktuře. Toto ustanovení se netýká rezervací, u kterých je faktura vystavenaa uhrazena v rámci nástupu ubytování na recepci penzionu.c) K uzavření ubytovací smlouvydochází okamžikem doručení písemné objednávky nebo písemného potvrzenírezervace ubytovateli.3) Zrušení rezervace, odstoupení od smlouvypřed nastoupením k ubytování, nedostavení se k čerpání ubytovánía) Neuhradí-li host fakturu řádně avčas, rezervace ubytování se uplynutím lhůty splatnosti faktury ruší.b) Host je oprávněn odstoupit odsmlouvy o ubytování v souladu s nastavenými podmínkami jednotlivýchrezervačních portálů. Host je povinen doručit ubytovateli písemné oznámení oodstoupení od smlouvy. c) Storno podmínky a poplatky zazrušení rezervace jsou specifikovány v rámci nastavených pravideljednotlivých rezervačních portálů.d) V mimořádných případech mohou býtstorno poplatky upraveny po dohodě s provozovatelem či správcem penzionu.4) Nástup k ubytovánía) Host ohlásí svůj příchod narecepci penzionu pověřenému pracovníkovi.b) Na recepci každý host předložísvůj občanský průkaz, případně cestovní pas, resp. jiný doklad své totožnosti(např. povolení k pobytu), podle něhož ověří pověřený pracovník ubytovateletotožnost hosta. Správnost svých osobních údajů a dobu pobytu stvrdí hostpodpisem na ubytovací kartě hosta. Za nezletilé hosty nebo hosty zbavenésvéprávnosti podepíše ubytovací kartu ubytovaný zákonný zástupce těchto osob,který za tyto osoby odpovídá. Nezletilé nebo nesvéprávné osoby NELZE ubytovatbez toho, aniž by s nimi byl ubytován i jejich zákonný zástupce.c) Není-li sjednáno jinak,ubytovávání nových hostů probíhá v době od 14:00 do 19:00. d) Pověřený pracovník recepce poučíhosta o povinnosti seznámit se s ubytovacím řádem, který je k dispozici narecepci nebo ve společných prostorech zařízení.e) Počet osob na přidělených pokojíchodpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Přidělení osob na jednotlivépokoje je v kompetenci správce penzionu a lze jej v den nástupu a dlestávajících kapacit upravit po dohodě správce či jím pověřeného zaměstnance s hosty.f) Doba ubytování je dohodnutasmlouvou. Doba ubytování může být v případě dostatečné ubytovací kapacityprodloužena ale pouze se souhlasem ubytovatele a musí být aktualizována vevidenční knize hostů vedené v elektronické podobě. Forma doplatku je stanovenapo dohodě s provozovatelem či správcem penzionu.g) Ubytovatel si vyhrazuje právopožadovat od hosta při nástupu k ubytování složení peněžité kauce ve výšiodpovídající typu ubytovací jednotky a jejího vybavení. Kauce je vratná přiodjezdu, dle podmínek stanovených ubytovacím řádem.h) Ubytovatel je oprávněn zabránit vevstupu a odmítnout poskytnutí objednaných služeb osobám, které:· jsou pod vlivem alkoholu či omamnýchlátek,· nemají platný doklad totožnosti,· odmítnou podepsat ubytovací kartuhosta, kde stvrzují svůj souhlas s podmínkami ubytovacího řádu a podmínkamiGDPR· neakceptují podmínky ubytovanístanovené ubytovacím řádem,· neprovedou platbu za ubytovanínebo neuhradí požadovanou zálohu na případné škody,· jsou verbálně či fyzicky agresivní,· již byly v penzionu ubytoványa jsou vedeny jako problémoví hosté v souvislosti s porušovánímubytovacího řádu zařízení.i) Ubytovaný při akceptaci pravidelstanovených ubytovacím řádem, uděluje souhlas ubytovateli se zpracováním auchováním svých osobních údajů, v rozsahu poskytnutých údajů, a to za účelemposkytnutí ubytování a evidence hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., omístních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území Českérepubliky a o změně některých zákonů. Bližší povinnosti hosta a ubytovateleohledně vedení evidenční knihy, resp. domovní knihy jsou stanoveny shorauvedenými právními předpisy.5) Obecná pravidla ubytovánía) Recepce penzionu není provozovánav režimu 24/7. Doba, kdy je na recepci přítomna obsluha je uvedena v podmínkáchjednotlivých rezervačních portálů pro ABO penzion a na nástěnce u recepce. Hostje povinen vzít tuto skutečnost na vědomí.b) Host má právo užívat prostorvyhrazený mu k ubytování, jakož i společné prostory penzionu a využívat službys ubytováním spojené.c) Při nástupu do penzionu budouprvnímu hostovi na přiděleném pokoji zapůjčeny klíče od pokoje a čipová kartaod vstupu do penzionu. Ke každému pokoji je přidělena pouze jedna čipová kartaa jeden klíč od pokoje. Host, který převzal čipovou kartu a klíč od pokoje jepovinen předejít jejich ztrátě, zničení či poškození a zpřístupnit je iostatním ubytovaným osobám na sdíleném pokoji, které jsou uvedeny v příslušnésmlouvě o ubytování, sjednané mezi objednatelem a ubytovatelem. Hosté, kteří seběhem ubytování nachází mimo prostory penzionu a nemají u sebe klíč od pokoje ačipovou kartu od vstupu do objektu, jsou povinni v případě návratu do objektu(v době nepřítomnosti obsluhy na recepci) kontaktovat hosta, který má klíče ačipovou kartu u sebe. V době přítomnosti obsluhy na recepci může hostům umožnitvstup do objektu a na pokoj tato obsluha. Případná sankce za ztrátu, zničení čipoškození čipové karty a klíče je řešena jako škoda v souladu s podmínkamiubytovacího řádu.d) Host v případě, že si je vědom, čivykazuje příznaky infekčního onemocnění nebo má podezření na to, že by mohltrpět takovým onemocněním, je povinen na tuto skutečnost neodkladně upozornitpříslušného zaměstnance zařízení a zároveň bere na vědomí, že zařízení mánásledně možnost mu další pokračování jeho pobytu a čerpání služeb odmítnout.Host je POVINEN:● seznámit se s ubytovacím řádem adodržovat jej;● uhradit cenu za ubytování dleplatného ceníku, pokud tak nebylo učiněno úhradou faktury před nástupem ubytování;● řádně užívat prostory určené kubytování, udržovat pořádek a čistotu ve všech prostorách určených k ubytování;● chránit vybavení zařízení vprostorách určených k ubytování proti poškození;● bezodkladně oznámit poškození neboškodu, kterou host nebo osoby s ním ubytované v prostorách penzionuzpůsobil(y);● v době od 22:00 hod. do 07:00 hod.se chovat takovým způsobem, který neruší ostatní osoby nadměrným hlukem;● při odchodu z pokoje uzavřít vpokoji vodovodní uzávěry, zhasnout světla, vypnout elektrické spotřebiče, kterése v době nepřítomnosti hosta neužívají a zavřít okna;Hostům je ZAKÁZÁNO:● provádět podstatné změny vprostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek, přemisťovat vybavení apod.);● odnášet jakékoli vybavení azařízení z prostor určených k ubytování;● používat v prostorách určených kubytování vlastní elektrické spotřebiče vyjma malých spotřebičů používanýchhostem pro osobní hygienu a kancelářskou práci;● přenechat prostory určené kubytování neoprávněným osobám;● umožnit vstup, pobyt a volný pohybv penzionu osobám, které nejsou registrovány jako hosté nebo řádněohlášené návštěvy;● přijímat návštěvy v prostoráchurčených k ubytování mimo dobu k tomu vyhrazenou ubytovacím řádem. Návštěvymusí být řádně zapsány do knihy návštěv či ohlášené správci penzionu neboobsluze recepce a jsou možné pouze v době od 7:00 do 18:00 hod; ● uvádět adresu domu s prostoryurčenými k ubytování jako místo svého podnikání;● umístit v prostorách penzionuzvířata bez souhlasu ubytovatele. Majitel schváleného zvířete je povinen napožádání personálu ubytovatele prokázat nezávadný stav zvířete předloženímplatného očkovacího průkazu.● ponechat v prostorechpenzionu nezletilé a nesvéprávné osoby bez dozoru. Zákonný zástupce těchto osobza tyto osoby a škody způsobené těmito osobami plně odpovídá. ● držet, vyrábět, přechovávat neboužívat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichžužívání bylo hostu předepsáno lékařem;● kouřit!- to neplatí v případě určených venkovních prostorvyhrazených ke kouření;● používatotevřený oheň6) Odpovědnost ubytovatele za věci ubytovanéhoa) Pokud host požádá, převezme od nějubytovatel do úschovy peněžní prostředky, klenoty nebo jiné cennosti.Ubytovatel má právo vzetí věcí do úschovy odmítnout, pokud jde o věcinebezpečné nebo hodnotou a rozsahem pro ubytovací zařízení neúměrné. Jedná sezejména o peněžní prostředky či věci (např. klenoty a jiné cennosti), jejichžhodnota přesahuje částku 30 000 Kč. Ubytovatel může vzetí věcí doúschovy odmítnout i v případě nedostatečné prostorové kapacity úschovnéhoobjektu či v době delší nepřítomnosti personálu penzionu, které by znemožnilyopětovný výdej uschovaných věcí.b) Ubytovatel požaduje, aby mu věcido úschovy byly předány v uzavřené nebo zapečetěné schránce.c) Výdej uschovaných věcí je možnýpouze v době od 8:00 do 15:00d) Žádost o náhradu škody způsobenéna věcech ubytovaného lze oznámit pouze do 15 dnů po zjištění poškození. Škodanebude uhrazena, způsobil-li poškození věci sám host nebo osoba, která hodoprovází.e) Pokud host zanechá své věci napokoji po skončení pobytu a není ubytování uhrazeno, odstěhuje ubytovatel věcihosta z pokoje a uskladní je na bezpečném místě tak, aby zabránil jejichpoškození. Po uhrazení dluhu na ubytování vydá ubytovatel uskladněné věcihostovi.f) Za osobní vozidla a věci uložené vosobních vozidlech hostů, ubytovatel neodpovídá.7) Bezpečnost, odpovědnost hosta zazpůsobenou škodua) Host je povinen se seznámit sbezpečnostními pravidly a evakuačním plánem v případě požáru. Tento plánnalezne v každém hotelovém pokoji a je k nahlédnutí u příslušného pracovníka narecepcib) Host si při svém konání počínátak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo vlastnictvíjiného.c) Způsobí-li host svým jednáním namajetku ubytovatele škodu, je povinen vzniklou škodu ubytovateli uhradit.d) V případě složení vratnékauce na škody, bude vzniklá škoda hrazena ze složené kauce. Bude-li vznikláškoda vyšší než kauce, je host povinen tento rozdíl ubytovateli uhradit.e) Odpovědnost ubytovatele za škoduna odložených věcech se řídí ustanovením § 2945 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,občanský zákoník.f) Odpovědnost ubytovatele za škoduna vnesených věcech je omezena desetinásobkem ceny ubytování za jeden den. Vostatním se řídí ustanovením § 2946 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanskýzákoník.g) Ubytovatel neprovozuje hlídanéparkoviště a neodpovídá tak za škodu způsobenou na dopravních prostředcích avěcech v nich ponechaných, 8) Ukončení ubytovánía) Ubytovaný je povinen opustitpokoj, kde je ubytován do 10:00 hodin vyjma specifických případůdohodnutých se správcem penzionu.b) Host, který oproti svému podpisupřevzal klíče od pokoje a čipovou kartu od penzionu, uzamkne pokoj a odevzdáklíče i čip na recepci penzionu nebo je vhodí do schránky CHECK OUT předrecepcí.c) Host, který složil vratnou kaucina případné škody je povinen vyčkat do příchodu správce či pověřenéhopracovníka penzionu a vyžádat si její vrácení. Správce či pověřený pracovníkpenzionu v tomto případě vždy před vrácením vratné kauce provádí fyzickoukontrolu stavu pokoje(ů).9) Informace o nakládání s osobnímiúdajia) ABO Penzion zpracovává osobníúdaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajůb) Za účelem ubytování jsouzpracovávány tyto osobní údaje/kategorie osobních údajů: jméno, příjmení, datumnarození, adresa, email, telefon, číslo a typ dokladu.c) Osobní údaje bude penzionzpracovávat manuálně i automatizovaně přímo prostřednictvím svých k tomupověřených zaměstnanců a dále prostřednictvím zpracovatelů pověřenýchubytovatelem.d) Host má právo přístupu ke svýmosobním údajům zpracovávaných ubytovatelem, jejich opravu nebo výmaz, popřípaděomezení zpracování, a právo vznést námitku proti zpracování.e) Host má dále právo získat odubytovatele osobní údaje, jež ubytovateli poskytl a které se týkají jeho osoby.Ubytovatel na základě žádosti hosta poskytne hostovi tyto údaje bez zbytečnéhoodkladu ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu nebo jena žádost hosta poskytne jinému jednoznačně určenému správci. Toto právo senevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně.f) Domnívá-li se host, že dochází kneoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností nadozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobníchúdajů (www.uoou.cz).g) Správcem osobních údajů jeubytovatel poskytující ubytovací služby na adrese Spořická 4751, 430 01Chomutov a pověřenou osobou je stanoven správce penzionu Ing. Lubomír Čáslava. Poskytujeme Vám tímto před uzavřením smlouvy o ubytováníveškeré informace dle ustanovení § 1811 a § 1820 zákona č. 89/2012 Sb., občanskýzákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“).ABO Penzion Spořická 4751, jakožto ubytovatel poskytujeubytovaným hostům následující informace:· Totožnost a kontaktní údajeprovozovatele: obchodní firma REDSTABIL s.r.o., IČO: 24821268, se sídlem:Přístavní 1108/34, 170 00, Praha 7. Společnost zapsaná v obchodním rejstříkuvedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 177432, adresa prodoručování elektronické pošty: redstabil.cv@gmail.com, telefonní číslo: +420 602 355 290;· hlavní předmět podnikání:poskytování ubytovacích služeb;· označení služby: ubytovatelobstarává pro ubytované hosty ubytování a služby související s ubytováním nazákladě podmínek uvedených v písemné smlouvě o ubytování;· cena poskytované služby: celková cenaza poskytnuté služby je dle platného ceníku. V takto stanovené ceně jsouzahrnuty veškeré daně a poplatky;· způsob platby a způsob plnění:ubytovaný host poskytne veškeré platby sjednané ve smlouvě o ubytování vhotovosti nebo bezhotovostně na bankovní účet ubytovatele, jehož číslo avariabilní symbol ubytovatel ubytovaným hostům sdělí písemně;· náklady na prostředky komunikacena dálku: náklady na prostředky komunikace na dálku určují subjekty poskytujícíslužby prostředků komunikace na dálku a tyto náklady se neliší od základnísazby;· údaj o existenci, způsobu apodmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda selze obrátit na orgán dohledu Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešenítakového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů,kterým jeČeská obchodní inspekceÚstřední inspektorát – oddělení ADRŠtěpánská 15, Praha 2, 120 00Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.czČeská obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícímdohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., oČeské obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právníchpředpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.· v souladu s ustanovením § 1837písmeno j) občanského zákoníku ubytovaným hostům jako spotřebitelům nevznikáprávo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovatel poskytuje plnění vurčeném termínu.· označení členského státu nebočlenských států Evropské unie, jejichž právními předpisy se bude řídit vztahmezi ubytovaným hostem a ubytovatelem založený smlouvou o ubytování: Českárepublika;· údaj o jazyku, ve kterém budeubytovaný host s ubytovatelem jednat za trvání smlouvy o ubytování a ve kterémposkytne ubytovaným hostům smluvní podmínky a další údaje: český jazyk;