Zameldowanie
od 14:00 godz.
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč) , EUR (€)
Podatek turystyczny
Zawarty w cenie, obowiązuje dla osób powyżej 18 lat, wysokość opłaty wynosi 10 Kč za osobę za noc (2 zł za osobę za noc)
Recepcja
od poniedziałku do niedzieli: 07:00 - 20:30
Zwierzak
Pies, dozwolone bez limitu wagi,
200 Kč/noc/zwierzę
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
Warunki handlowe: Firm: Jaroslav Polák Hotel Bily Beranek Kralovice z siedzibą przy ul. Chomutovská 1361, Kadaň REGON: 44524072w celu sprzedaży usług zakwaterowania za pośrednictweminternetowego portalu rezerwacyjnego pod adresem www.bilyberanek.eu/rezervace/ 1. Zamawianie pobytów • Pobyt można zamówić tylko w formularzu (rezerwacjatelefoniczna, mailowa lub wypełniając i wysyłając formularz na stronieinternetowej). • Kolejność pobytu jest akceptowana przez pisemnepotwierdzenie osoby upoważnionej przez wyposażenie hotelu Bílý Beránek wKralovicach. • Rezerwacje i rezerwacje mogą być również akceptowanei potwierdzane, podając ważny numer karty kredytowej jako gwarancję. Wprzypadku nieskorzystania z usług zostanie naliczona opłata zgodnie z warunkamianulowania. • Rezerwacja on-line jest wiążąca. Zakres uzgodnionychw umowie usług i cen jest związany ich rozbiciem w potwierdzeniu rezerwacji. 2. Ceny i usługiOrientacyjne ceny zakwaterowania i innych usług sąpodane w materiałach prezentacyjnych dostawcy zakwaterowaniahotel Bílý BeránekKralovice (strona internetowa, broszury itp.). Jednakże cena podana w voucherzena zakwaterowanie (zwanym dalej voucherem) jest wiążąca dla klienta. W zakresieuzgodnionych w umowie usług i cen wiążące jest ich rozbicie w voucherze.Dostawca zakwaterowania jest uprawniony do zmiany uzgodnionych warunków pobytuw przypadkach od niego niezależnych (np. siła wyższa). 3. Wiążące zastrzeżenie • Rezerwacja wiążąca oznacza zobowiązanie Dostawcyzakwaterowania do zarezerwowania dla Rezydenta uzgodnionej liczby miejscnoclegowych na uzgodniony termin i jednocześnie zobowiązanie Rezydenta dowykorzystania tej rezerwacji w uzgodnionym czasie lub do uiszczenia DostawcyZakwaterowania opłaty za anulowanie, jeśli anuluje on swoją wiążącą rezerwacjęlub wykorzysta ją tylko częściowo. • W przypadku wiążącej rezerwacji, dostawcazakwaterowania może zażądać od Rezydenta wpłaty zadatku w wysokości od 30 do100% całkowitej ceny z góry. • Wynajmujący zwróci zadatek pomniejszony o opłatę zaanulowanie zakwaterowanej osobie nie później niż 7 dni po pisemnympowiadomieniu rezydenta o anulowaniu wiążącej rezerwacji w ostatnim dniuprzedwcześnie zakończonego pobytu. 4. Anulowanie przez klienta, odstąpienie od umowy iopłaty za anulowanie Klient ma prawo do anulowania zamówienia w dowolnymmomencie przed przyjazdem. Rezygnacja z pobytu wymaga pisemnej formyelektronicznej (e-mail za potwierdzeniem odbioru) na adresbilyberanek.kralovice@seznam.cz. Data i godzina wysłania wiadomości e-mail madecydujące znaczenie dla określenia okresu anulowania. W przypadku większychgrup można negocjować indywidualne opłaty za anulowanie. Wynajmujący nieobciąży klienta powyższymi opłatami za anulowanie, jeśli nie mógł skorzystać zuzgodnionych usług z następujących powodów: śmierć w rodzinie, hospitalizacjaklienta lub członka jego rodziny, poważna choroba, nakaz wezwania, klęskażywiołowa. Klient jest zobowiązany do udowodnienia powyższych faktów pisemnymdokumentem dla wynajmującego nie później niż 3 dni po ich wystąpieniu. • W przypadku anulowania rezerwacji na 24 godzinyprzed przyjazdem, hotel nie obciąży Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji. • W przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 24godziny przed przyjazdem, 100% całkowitej ceny pobytu zostanie pobrane jakoopłata za anulowanie. 5. WażnośćTe warunki biznesowe i warunki anulowania rezerwacjisą integralną częścią zamówienia zakwaterowania i vouchera na zakwaterowanie.Ogólne Warunki Handlowe określają relacje z osobami lub partnerami, z któryminie została zawarta dwustronna umowa handlowa. 6. Warunki płatności • Cenę pobytu może zapłacić klient w recepcji HoteluBílý Beranek Kralovice po przyjeździe gotówką lub kartą kredytową. Akceptujemynajpopularniejsze rodzaje kart kredytowych (lista kart kredytowych, które możnawykorzystać do zapłaty ceny pobytu dostępna jest w recepcji). • Cena pobytu może zostać przekazana przez klientaprzed przyjazdem przelewem bankowym na konto bankowe Hotelu Bílý BeránekKralovice lub za pośrednictwem bramki płatności Gopay • Ceny zawierają opłatę (zakwaterowanie), która jestpobierana w wysokości ustalonej ogólnie obowiązującym dekretem właściwego organugminy. • Płacąc za pobyt zarezerwowany za pośrednictwemrezerwacji online, należy postępować zgodnie z następującą procedurą: numerkarty kredytowej musi być podany jako gwarancja rezerwacji online. Dane kartykredytowej są dostępne tylko dla hotelu. Po dokonaniu rezerwacji karta zostaniepobrana za cały pobyt lub 30% depozytu za cały pobyt, a pozostała kwota namiejscu w recepcji hotelu Bílý Beránek Kralovice w gotówce lub kartą kredytową. 7. Prawa i obowiązki klienta • Zawierając umowę zakwaterowania, klient nabywa prawodo normalnego korzystania z wynajmowanego lokalu, obiektu noclegowego, zktórego goście mogą korzystać normalnie i bez specjalnych warunków, orazregularnej obsługi. Klient musi wykonywać swoje prawa zgodnie z wytycznymihotelu i/lub regulaminem dla gości (regulamin domu). • Klient ma prawo reklamować wszelkie braki wświadczonych usługach. Reklamacja musi zostać złożona w odpowiednim czasie, bezzbędnej zwłoki, tak aby można było uzgodnić środek zaradczy, jeśli to możliwena miejscu. Samo zgłoszenie na miejscu pozwoli na natychmiastowe usunięciewady, natomiast wraz z upływem czasu miaroszczelność i obiektywność oceny orazprawidłowe rozstrzygnięcie reklamacji staje się trudniejsze. • Klient jest zobowiązany, najpóźniej w momenciewyjazdu, do zapłaty uzgodnionej ceny, w tym wszelkich dodatkowych kosztówponiesionych w związku ze specjalnymi usługami zamówionymi przez niego lubprzez towarzyszących mu gości, w tym ustawowego podatku od wartości dodanej • Klient ponosi odpowiedzialność wobec wynajmującegoza wszelkie szkody wyrządzone przez niego lub gościa lub inne osoby, które zawiedzą lub zgodnie z wolą klienta korzystają z usług dostawcy zakwaterowania. 8. Prawa i obowiązki Dostawcy zakwaterowania • Wynajmujący może zapewnić klientowi/gościomodpowiednie zakwaterowanie zastępcze (o tej samej jakości), jeśli jest toakceptowalne dla kontrahenta, zwłaszcza jeśli różnica w zakwaterowaniu jestnieznaczna i merytorycznie uzasadniona. Uzasadniony merytorycznie oznaczasytuację, w której przestrzeń (miejsca) stała się niezdatna do użytku, gdygoście po prostu przedłużyli swój pobyt, gdy dokonano nadmiernej liczbyrezerwacji lub inne ważne środki operacyjne warunkujące ten krok. Wszelkiedodatkowe koszty zakwaterowania zastępczego ponosi dostawca zakwaterowania. • Wynajmujący ma prawo do wystawienia rachunku zaswoje usługi w dowolnym momencie lub do wystawienia faktury w sposób ciągły. • Wynajmujący jest zobowiązany do świadczeniauzgodnionych usług w zakresie odpowiadającym jego standardowi. 9. Zmiany w Usługach 1. Usługi oferowane w obiektach Hotelu Bílý BeránekKralovice mogą ulec zmianie w ciągu roku. Klient zobowiązany jest do śledzeniaaktualnej oferty usług. 2. Za niewykorzystane zamówione usługi oraz za zmianyw zamówionych usługach w trakcie pobytu (zakwaterowanie, wyżywienie, usługi)wynajmujący nie zapewnia żadnej rekompensaty pieniężnej. 0 10. Postanowienia końcowe 1. Ogólne Warunki Handlowe wchodzą w życie z dniem 1czerwca 2023 r. Zmiany i uzupełnienia niniejszych warunków mogą byćindywidualnie modyfikowane między wynajmującym a klientem wyłącznie w formiepisemnej. 2. Dane osobowe klienta podane w zamówieniu pobytubędą wykorzystywane przez wynajmującego wyłącznie w celu realizacji stosunkuumownego zawartego między wynajmującym a klientem. 3. Niniejsze OWH uważa się, w rozumieniu § 1751 KK, zaczęść każdej indywidualnie zawartej umowy, a ich pełne brzmienie jestpublikowane przez Dostawcę Zakwaterowania na stronie internetowej hotelu. 11. Pozasądowe rozstrzyganie kłamstw 1. W przypadku powstania sporu konsumenckiego międzyhotelem a konsumentem wynikającego z umowy kupna lub umowy o świadczenie usług,którego nie można rozwiązać w drodze wzajemnego porozumienia, konsument możeprzedłożyć propozycję pozasądowego rozstrzygnięcia takiego sporu dowyznaczonego organu do pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, któryjest: Czeska Inspekcja Handlowa Centralny Inspektorat –Wydział ADRStepanska 15120 00Praga 2Email:adr@coi.czStrona internetowa: adr.coi.cz 12. Kontaktowy adres e-mail w przypadku wszelkichsugestii dotyczących skarg i kontakt telefoniczny w celu rozpatrywania skargonline: 1) bilyberanek.kralovice@seznam.cz 2) mobil: +420 602 890 643 "Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedażysprzedawca jest zobowiązany do wystawienia nabywcy paragonu. Jednocześnie jeston zobowiązany do zarejestrowania otrzymanego przychodu u administratorapodatkowego online; w przypadku awarii technicznej, najpóźniej w ciągu 48godzin.", jeżeli podatnik zarejestruje sprzedaż w trybie normalnym w danympunkcie sprzedaży.