Chronimy
Twoje
Rezerwacje
Twoje
Rezerwacje
BEZPIECZNE REZERWACJE
Dbamy o bezpieczeństwo każdej z Twoich rezerwacji
BEZ UKRYTYCH OPŁAT
Korzystasz z portalu za darmo
Nie pobierzemy od Ciebie prowizji
Nie pobierzemy od Ciebie prowizji
PŁATNOŚĆ NA MIEJSCU
Zapłać wygodnie na miejscu, w obiekcie
PROGRAM OCHRONY GOśCI
Rezerwacja jak w banku!
Rezerwując z nami masz 100% gwarancji, że nigdy , ale to nigdy nie udostępnimy Twoich danych osobom trzecim lub firmom.
Anulowana rezerwacja? - nie zostawimy Cię z tym
Jeśli obiekt noclegowy z jakiegoś powodu będzie chciał odwołać Twoją rezerwację, postaramy się znaleźć Ci inny nocleg w tym samym terminie i podobnym przedziale cenowym (w miarę dostępnych ofert).
Trafisz dobrze dzięki opiniom
Podchodzimy poważnie do każdego gościa. Po wizycie prosimy o ocenę obiektu. Na tej podstawie inni goście wybierają te najlepsze. Z naszymi opiniami nigdy nie kupisz kota w worku.
Możesz na nas polegać
Rezerwacja w pensjonacie, gdzie nikt nie mówi w Twoim języku? Nie zostawimy Cię samego. Dzięki koleżankom i kolegom z zespołu obsługi rozwiążemy nawet najbardziej nietypowe prośby i problemy w każdym języku.
1000000
zadowolonych gości
podróżujących w 2017
podróżujących w 2017
192000
Obiektów noclegowych
czeka na Twoją rezerwację
czeka na Twoją rezerwację
400000
Opinii prawdziwych gości
pomoże w wyborze miejsca
pomoże w wyborze miejsca
Gwarancja Noclegi.pl
GWARANCJA POTWIERDZONEJ REZERWACJI
Jeśli otrzymałeś od nas e-maila potwierdzającego rezerwację, oznacza to, że obiekt noclegowy wie o Twoim przyjeździe i czeka na Ciebie.
W e-mailu potwierdzającym rezerwację, udostępniamy gościowi dane kontaktowe do obiektu i odwrotnie - w przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań, możesz skontaktować się z obiektem osobiście.
Jeśli partner z jakiegoś powodu anuluje Twoją rezerwację (co zdarza się bardzo rzadko), skontaktuj się z nami!. Zrobimy wszystko, aby znaleźć Ci inny obiekt w podobnym standardzie i przedziale cenowym (w miarę dostępnych ofert).
Gwarancja najlepszej ceny
Jeśli znajdziesz ten sam obiekt w tym samym czasie taniej na innym portalu, skontaktuj się z obsługą klienta Noclegi.pl i prześlij nam taką informację. Zaoferujemy niższą cenę!
NAGRODY
Inni docenili nas, nagradzając grupę Noclegi.pl licznymi nagrodami:
Deloitte Technology Fast 50
CEE 2014-2016
Superbrands
2014-2016
FIVOSZ
2011
Napisali o nas
Noclegi.pl publikuje eksperckie i lifestyle’owe materiały
związane z szeroko pojętą turystyką, które można
przeczytać na największych polskich portalach.
związane z szeroko pojętą turystyką, które można
przeczytać na największych polskich portalach.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji, zawsze.
Porazmawiaj z nami!
Messenger Nasz dział obsługi klientów i partnerów działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 - 16.00. Zapraszamy również do kontaktu na info@noclegi.pl nasi specjaliści odpowiedzą najpóźniej w ciągu jednego dnia roboczego.
Jeśli oferta jest widoczna na innej stronie i dotyczy tego samego obiektu w tym samym czasie, takiej samej ilości dni i jest oferowana na ten sam typ pokoju zaoferujemy taką samą cenę.
Jeśli oferta jest widoczna na innej stronie i dotyczy tego samego obiektu w tym samym czasie, takiej samej ilości dni i jest oferowana na ten sam typ pokoju zaoferujemy taką samą cenę.
Justyna, 29 lat, z Krakowa