×

Appartements Hartlbauer Dorfgastein

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • Możesz zabrać ze sobą zwierzę: Kot, pies (bez dodatkowych opłat)
  • 4 apartamenty
  • Języki używane w obiekcie: Angielski, Niemiecki

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Appartements Hartlbauer Dorfgastein oferuje 4 komfortowe pokoje dla podróżnych poszukujących noclegu w Dorfgastein. Lokalne kawiarnie oraz bary zapewnią idealną lokalizację na prywatne spotkania jak i na miłe wieczorne pogawędki. Appartements Hartlbauer Dorfgastein jest przyjazne dla zwierząt. Oznacza to, że Twój pupil jest mile widziany u nas. Możesz przeglądać Internet poprzez bezprzewodowe połączenie (WiFi) dostępne w apartamentu. Możesz znaleźć dokładną listę usług dostarczanych przez Appartements Hartlbauer Dorfgastein (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność Gwarancja kartą kredytową lub płatność kartą płatniczą z góry, może być konieczne by dokończyć proces rezerwacji, w zależności od wybranej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie w apartamentu to 13:00, najpóźniej możesz się wymeldować o 10:00. Personel apartamentu może rozmawiać z Tobą po angielsku i niemiecku.

Bergl 1 , 5632 Dorfgastein (Austria)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Apartament standardowy, 2 sypialnie, taras, Widok (5 Persons) Apartament standardowy, 2 sypialnie, taras, Widok (5 Persons)
max. 5 osób
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Apartament standardowy, 1 sypialnia, balkon (4 Persons) Apartament standardowy, 1 sypialnia, balkon (4 Persons)
max. 4 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Apartament standardowy, taras, widok na dolinę (2 Persons) Apartament standardowy, taras, widok na dolinę (2 Persons)
max. 2 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Wellness, relaks
  • Komora parowa
  • Sauna
Charakterystyka miejsca
  • Ogród, Bar, Kawiarnia, Pralnia

    TV, Leżak, Przechowywalnia sprzętu narciarskiego, Taras, Personel obcojęzyczny, Parasol przeciwsłoneczny

Wyżywienie
  • Możliwość skorzystania z grilla

Zameldowanie
13:00 - 18:00
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Angielski, Niemiecki
Akceptowana waluta
EUR (€)
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.

W obiekcie należy dokonać następujących opłat:

  • Opłata za sprzątanie: EUR 15 za osobę, za pobyt

Wszelkie opłaty podane przez hotel zostały wymienione. Opłaty mogą się zmieniać, na przykład w zależności od długości pobytu lub rodzaju pokoju.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za śniadanie w formie bufetu: 9 EUR dla osób dorosłych i 6 EUR dla dzieci (około)
  • Opłata za zwierzęta domowe: 10 EUR za zwierzę, za noc
  • Opłata za łóżko-dostawkę: 18 EUR za noc

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Konieczna jest wstępna rezerwacja, aby skorzystać z takich udogodnień jak usługi masażu i zabiegi spa. Rezerwację przyjmuje apartament i należy jej dokonać przed przyjazdem, korzystając z informacji kontaktowych podanych na potwierdzenia rezerwacji pobytu.
  • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.