×

Vitop Residence San Vito Lo Capo

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • 15 apartamentów
  • Języki używane w obiekcie: Angielski

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Vitop Residence San Vito Lo Capo może okazać się idealnym miejscem na rozpoczęcie wakacji w/na Włoszech. Apartament oferuje 15 gustownie urządzone pokoje dla tych, którzy poszukują zakwaterowania w San Vito Lo Capo. Dzięki wcześniejszej prośbie, transfer na i z lotniska jest możliwy. W apartamentu możesz być online dzięki bezprzewodowemu połączeniu z Internetem (WiFi). Dokładny zakres usług oferowanych przez Vitop Residence San Vito Lo Capo (również tych za dodatkową opłatę) i dokładne wyposażenie pokoju są dostępne w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność W celu dokonania rezerwacji może być konieczne, by wnieść zaliczkę przy użyciu karty kredytowej lub udzielenia gwarancji kartą kredytową, w zależności od dokładnej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora zameldowania to 15:30, najpóźniejszy czas wymeldowania to 10:30. Personel apartamentu może się z Tobą porozumieć w języku (językach): Angielski.

Via Senia 39 , 91010 San Vito Lo Capo (Włochy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Apartament typu Superior (Bilo 3B) Apartament typu Superior (Bilo 3B)
max. 3 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Studio Superior (Mono 6A) Studio Superior (Mono 6A)
max. 2 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Apartament typu Superior (Bilo 1B) Apartament typu Superior (Bilo 1B)
max. 3 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Apartament typu Superior (Trilo 4) Apartament typu Superior (Trilo 4)
max. 6 osób
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Apartament typu Deluxe (DLX) Apartament typu Deluxe (DLX)
max. 6 osób
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Apartament typu Superior (Trilo2) Apartament typu Superior (Trilo2)
max. 6 osób
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 6-osobowy Pokój 6-osobowy
max. 6 osób
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 6-osobowy Pokój 6-osobowy
max. 6 osób
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 6-osobowy Pokój 6-osobowy
max. 6 osób
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Apartament typu Superior (Bilo 3A) Apartament typu Superior (Bilo 3A)
max. 3 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Apartament typu Superior (Bilo 6B) Apartament typu Superior (Bilo 6B)
max. 3 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Apartament typu Superior (Bilo 5B) Apartament typu Superior (Bilo 5B)
max. 4 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 5-osobowy Pokój 5-osobowy
max. 5 osób
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Charakterystyka miejsca
  • Pralnia

    Transfer z lotniska

Zameldowanie
15:30 - 21:00
Wymeldowanie
do 10:30
Języki używane w obiekcie
Angielski
Akceptowana waluta
EUR (€)
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu może być wymagane przedstawienie ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenie kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
  • Na miejscu nie ma parkingu.
  • Goście, którzy chcą zamówić łóżeczka dziecięce, muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu. Zabezpieczenia w obiekcie: czujnik dymu.
  • Ten obiekt informuje, że na miejscu zostały wdrożone dodatkowe procedury utrzymania czystości i bezpieczeństwa.
  • Obiekt jest sprzątany przez wyspecjalizowany personel i do sprzątania obiektu używa się środków dezynfekcyjnych.
  • Pomiędzy kolejnymi rezerwacjami każdy pokój jest wolny przez co najmniej 24 godziny.
W tym hotelu nie ma recepcji.Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 48 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą skontaktować się z personelem obiektu, aby otrzymać instrukcje dotyczące zameldowania. Całodobowy transport z i na lotnisko jest dostępny na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem.

W obiekcie należy dokonać następujących opłat:

  • Narzucony przez miasto podatek miejski zostanie pobrany w obiekcie. Kwota podatku zależy od sezonu i może nie obowiązywać przez cały rok. Mogą obowiązywać zwolnienia z podatku. W przypadku dalszych pytań należy skontaktować się z obiektem, korzystając z danych zawartych w potwierdzeniu rezerwacji.
  • Podatek miejski: 0.00 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 grudnia do 31 marca. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 10 lat.
  • Podatek miejski: 1.00 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 kwietnia do 31 maja. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 10 lat.
  • Podatek miejski: 1.50 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 czerwca do 30 września. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 10 lat.
  • Podatek miejski: 1.00 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 października do 30 listopada. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 10 lat.
  • Opłata za sprzątanie: EUR 50 za kwaterę, za pobyt

Wszelkie opłaty podane przez hotel zostały wymienione. Opłaty mogą się zmieniać, na przykład w zależności od długości pobytu lub rodzaju pokoju.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 40 EUR za osobę (w jedną stronę)
  • Opłata za autobus wahadłowy z/do lotniska za dziecko: 40 EUR (w jedną stronę), (dzieci od 3 do 10 lat lat)
  • Opłata za parkowanie w okolicy: 2 EUR za dzień
  • Opłata za późniejsze wymeldowanie: 50 EUR (zależy od dostępności)
  • Opłata za sprzątanie: 50 EUR za pobyt
  • Opłata za łóżko-dostawkę: 10.0 EUR za dzień

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Wszyscy goście wraz z dziećmi muszą być obecni w momencie zameldowania i okazać dowód tożsamości ze zdjęciem lub paszport.
  • Zgodnie z krajowymi przepisami w tym obiekcie płatności gotówką nie mogą przekraczać limitu 2999.99 EUR. Aby uzyskać więcej informacji, należy się skontaktować z obiektem, używając informacji podanych w potwierdzeniu rezerwacji.
  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o kontakt z hotelem przed przyjazdem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.