×

Villa Baron Hotel Pak Kret

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • Darmowe Klimatyzacja w pokoju
  • Restauracja w obiekcie
  • 106 pokoi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Villa Baron Hotel Pak Kret oferuje 106 przyjemnie urządzonych pokoi, w którym mogą się zatrzymać szukający noclegu w Pak Kret. Hotel każdego dnia oferuje świeżo przygotowane lokalne posiłki w restauracji. Zalecamy spróbowowanie jednego z relaksacyjnych zabiegow dostępnych w hotelu, basen zewnętrzny również będzie do Państwa dyspozycji. Na podstawie wcześniejszego zawiadomienia transfer z i do lotniska jest możliwy. Dzięki działającej klimatyzacji we wszystkich pokojach, możesz się łatwo odświeżyć w ciepłe letnie dni (prosimy zajrzyj do arkusza informacyjnego aby zobaczyć czy posiada klimatyzację). W pokojach hotelu możesz pozostać online bez dodatkowych kosztów dzięki bezprzewodowemu połączeniu do Internetu (WiFi). Dokładny i szczegółowy wykaz wyposażenia i usług udostępnianych przez Villa Baron Hotel Pak Kret znajdziesz w informatorze poniżej oraz w informatorze konkretnego pokoju, również informacje czy doliczone zostaną dodatkowe opłaty.

Płatność Gwarancja kartą kredytową lub płatność kartą płatniczą z góry, może być konieczne by dokończyć proces rezerwacji, w zależności od wybranej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora przybycia i zameldowania to 14:00, najpóźniejszy czas na wyjazd i wymeldowanie to 24:00.

88/8 Village No. 5, Soi Chaeng Wattana Pakkret 9/1, Nonthaburi , 11120 Pak Kret (Tajlandia)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 2-osobowy z balkonem Pokój 2-osobowy z balkonem
max. 2 osoby
  • 29 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Studio Studio
max. 2 osoby
  • 25 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy z balkonem Pokój 2-osobowy z balkonem
max. 2 osoby
  • 29 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Wellness, relaks
  • Basen odkryty
Charakterystyka miejsca
  • Winda

    WIFI, Klimatyzacja w pokoju, Miejsce parkingowe, Transfer z lotniska, Leżak

Wyżywienie
  • Restauracja w obiekcie

usługi dla dzieci
  • Nie ma łóżeczka dla dziecka

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 24:00
Akceptowana waluta
THB (฿)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard
  • VISA
Podatek turystyczny
Prosimy o sprawdzenie szczegółów wybranej ceny.
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu może być wymagane przedstawienie ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenie kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
Transport z i na lotnisko jest dostępny w określonych godzinach. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za śniadanie w formie bufetu: 170 THB dla osób dorosłych i 170 THB dla dzieci (około)
  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 800 THB za pokój (w jedną stronę)
  • Opłata za łóżko-dostawkę: 800.0 THB za dzień

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o skontaktowanie się z hotelem 24 godziny przed przybyciem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.