OGÓLNE WARUNKI UMOWY
Załącznik nr 1
Postanowienia odmienne
dla obiektów noclegowych znajdujących się poza terenem Węgier
W przypadku obiektów noclegowych w Chorwacji, Polsce i Austrii (zwanymi dalej: „Zagranicznymi Obiektami Noclegowymi”) obowiązują postanowienia OWU wraz z odmiennymi postanowieniami zawartymi w niniejszym załączniku, niezależnie od obywatelstwa lub miejsca zamieszkania/siedziby Partnera.
Odmienne postanowienia zawarte w niniejszym załączniku odpowiednio zmieniają punkty OWU odnoszące się do pierwotnych postanowień. Postanowienia OWU nie ujęte w niniejszym załączniku stosuje się w odniesieniu do Partnera w niezmienionym zakresie.
Terminy pisane wielką literą, które nie zostały zdefiniowane w niniejszym załączniku mają znaczenie nadane im w OWU. W odniesieniu do Zagranicznych Obiektów Noclegowych przez Prowizję rozumie się określoną w aneksie do niniejszego załącznika Prowizję dla kraju, w którym znajduje się dany Zagraniczny Obiekt Noclegowy.
Do rozdziału VII OWU dodaje się następujące postanowienia.
W przypadku Zagranicznego Obiektu Noclegowego Partner podczas i po dokonaniu rejestracji na Interfejsie Administracyjnym rejestruje Obiekt Noclegowy w systemie rezerwacji w czasie rzeczywistym (podlegający ogólnym postanowieniom OWU). System rezerwacji na podstawie potwierdzeń (zwany dalej: „System oparty na potwierdzeniach”) ma zastosowanie wyłącznie do Partnera, który miał zrejestrowany Obiket Noclegowy w Systemie opartym na potwierdzeniach przed wejściem w życie niniejszych OWU.
W przypadku Systemu opartego na potwierdzeniach po wysłaniu przez Użytkownika prośby o rezerwację, Szallas Group Zrt. wysyła w imieniu Partnera do Użytkownika automatyczną wiadomość e-mail o temacie „wstępna rezerwacja”, która to wiadomość nie może być traktowana jako potwierdzenie rezerwacji. Jeżeli Partner zaakceptuje rezerwację dokonaną przez Użytkownika (bezpośrednio poprzez interfejs administracyjny lub pośrednio w porozumieniu z Szallas Group Zrt.), po akceptacji Szallas Group Zrt. w formie automatycznej wiadomości e-mail powiadomi Użytkownika, co jest jednoznaczne z powstaniem Rezerwacji i umowy pomiędzy Partnerem a Użytkownikiem. Jeżeli Partner odrzuci prośbę Użytkownika o Rezerwację, Szallas Group Zrt. ma prawo zaproponować Użytkownikowi inny obiekt noclegowy.
W przypadku korzystania z Systemu opartego na potwierdzeniach Partner zobowiązany jest do ustosunkowania się do wszystkich rezerwacji dokonanych w systemie Szallas Group Zrt. w ciągu 1 dnia roboczego, tak aby umożliwiśc Szallas Group Zrt. udzielenie Użytkownikowi odpowiedzi w uzgodnionym terminie. W przypadku niewywiązania się z tego obowiązku Szallas Group Zrt. jest uprawniony do automatycznego odrzucenia prośby Użytkownika bez uprzedniego powiadomienia Partnera i bez jego zgody oraz do zaoferowania Użytkownikowi innych obiektów noclegowych. Szallas Group Zrt. uważa za niezwykle ważne, aby Użytkownicy otrzymali terminową odpowiedź i potwierdzenie po dokonaniu rezerwacji, gdyż zapewnia to także zwiększenie liczby Gości Partnera.
Jeżeli Partner zamiast potwierdzenia skontaktuje się z Użytkownikiem z ofertą różną od rezerwacji, będzie to traktowane jako odrzucenie przez Partnera pierwotnej rezerwacji dokonanej przez Użytkownika i rozpoczęcie nowej rezerwacji. Jeżeli Użytkownik zaakceptuje ofertę (nowej rezerwacji), dochodzi do dokonania Rezerwacji i zawarcia Umowy pomiędzy Partnerem a Użytkownikiem, a Szallas Group Zrt. jest uprawnione do otrzymania Prowizji wynikającej z treści oferty.
Do rozdziału XI OWU dodaje się następujące postanowienia.
Partner nie może zapłacić prowizji od Rezerwacji Zagranicznego Obiektu Noclegowego na rzecz Szallas Group Zrt. w gotówce.
Do rozdziału XII OWU dodaje się następujące postanowienia.
W przypadku Zagranicznego Obiektu Noclegowego Usługa Płatności Online jest dostępna jako metoda płatności wyłącznie wtedy gdy Partner otrzymał o tym odrębne powiadomienie od Szallas Group Zrt.
W przypadku Zagranicznego Obiektu Noclegowego Gość nie może dokonywać płatności Kartą SZÉP.
Do rozdziału XVI OWU dodaje się następujące postanowienia.
W przypadku korzystania z Systemu opartego na potwierdzeniach poza przypadkami wskazanymi w OWU, za poważne naruszenie umowy uważa się co najmniej dwukrotne nieprzekazanie przez Partnera informacji zwrotnej w wyznaczonym w tym zakresie terminie.
W przypadku reklamacji Partner może przesłać w formie wiadomości e-mail pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną na adres siedziby firmy lub telefonicznie:
W języku angielskim: info@revngo.com / +36 20 890 3150
W języku niemieckim: info@revngo.de / +43 72 090 2360
W języku chorwackim: info@revngo.hr / +385 1 775 7113
W języku polskim: partner@noclegi.pl / +48 73 208 1078
W przypadku Zagranicznego Obiektu Noclegowego prowizję w przypadku płatności przelewem należy wpłacić na poniższe numery kont:
W przypadku obiektu noclegowego w Chorwacji:
OTP banka d.d. Hrvatska
IBAN: HR1224070001100503249
SWIFT: OTPVHR2X
W przypadku obiektu noclegowego w Polsce:
Nazwa banku : Citi Bank Handlowy
Numer rachunku : 86 1030 1508 0000 0008 1900 9000
W przypadku obiektu noclegowego w Austrii:
Citi Bank Österreich EUR
IBAN: AT671814000708733008
SWIFT: CITIATWX
Informacje i dokumenty wskazane w OWU w języku angielskim są dostępne na stronie „https://revngo.com”, w języku niemieckim - na stronie „https://de.revngo.com”, w języku polskim - na stronie „https://noclegi.pl”, a w przypadku języka chorwackiego - na stronie „https://hr.revngo.com„.
Szallas Group Zrt. dokona przeliczeń roszczeń określonych w OWU w forintach węgierskich na euro zgodnie z oficjalnym kursem wymiany Węgierskiego Banku Narodowego obowiązującego w momencie powstania roszczenia.