×

THE HOTEL KIYOMIZU IMPERIAL PALACE WEST Kyoto

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • Darmowe Klimatyzacja w pokoju
  • 5 pokoi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi THE HOTEL KIYOMIZU IMPERIAL PALACE WEST Kyoto oferuje 5 przyjemnie urządzonych pokoi, w którym mogą się zatrzymać szukający noclegu w Kioto. Nie musisz się martwić letnim upałem, we wszystkicj pokojach jest dostępna klimatyzacja. Hotel oferuje bezprzewodowy dostęp do Internetu (WiFi) bez naliczania dodatkowych opłat, dlatego możesz być online przez cały czas pobytu. Jeżeli chcesz sie dowiedzieć więcej nt. dokładnego zakresu dostępnych usług THE HOTEL KIYOMIZU IMPERIAL PALACE WEST Kyoto (również wszystkie dostępne za dodatkową opłatą) lub odnośnie wyposażenia pokojów, możesz znaleźć kompletną listę w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność Zaliczka za pomocą karty kredytowej lub udzielenie gwarancji karta kredytową, może okazać się niezbędne do ukończnia rezerwacji w zależności od dokładnej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora przybycia to 15:00, najpóźniejszy czas na wyjazd to 11:00.

132 Kambei-cho, Kamigyo-ku , 602-8047 Kioto (Japonia)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 1-osobowy Pokój 1-osobowy
max. 4 osoby
  • 52 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 1-osobowy Pokój 1-osobowy
max. 2 osoby
  • 32 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 1-osobowy Pokój 1-osobowy
max. 3 osoby
  • 40 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój standardowy, Łóżko king (Exclusive of cleaning fee) Pokój standardowy, Łóżko king (Exclusive of cleaning fee)
max. 2 osoby
  • 29 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 1-osobowy Pokój 1-osobowy
max. 3 osoby
  • 40 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 29 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 1-osobowy Pokój 1-osobowy
max. 2 osoby
  • 32 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 1-osobowy Pokój 1-osobowy
max. 4 osoby
  • 52 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 1-osobowy Pokój 1-osobowy
max. 3 osoby
  • 40 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 1-osobowy Pokój 1-osobowy
max. 3 osoby
  • 40 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Charakterystyka miejsca
  • WIFI, Klimatyzacja w pokoju, Nie ma windy, Dozwolone jedynie zwierzęta pomagające niepełnosprawnym, Miejsca dla palących

usługi dla dzieci
  • Nie ma łóżeczka dla dziecka

Zameldowanie
15:00 - 21:00
Wymeldowanie
do 11:00
Akceptowana waluta
JPY (¥ )
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard
  • VISA
  • Diners Club
  • Amex
  • Discover Card
Podatek turystyczny
Prosimy o sprawdzenie szczegółów wybranej ceny.
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
  • Na miejscu nie ma parkingu.
  • Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu. Lista zasad jest dostępna w obiekcie.
Goście podróżujący ze zwierzęciem-pomocnikiem muszą skontaktować się z hotelem przed przybyciem. Należy skontaktować się z biurem. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.Recepcja czynna jest codziennie od 15.00 do 9.00.
W tym hotelu nie można się zameldować po godzinach pracy recepcji. Goście przybywający po zamknięciu recepcji będą mogli się zameldować dopiero następnego dnia rano. Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 24 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście, którzy zarezerwowali pokój w planie cenowym „Tylko pokój”, a chcą zamówić śniadania, powinni skontaktować się z personelem obiektu przed przyjazdem. Po godzinie 17:00 nie można zamawiać śniadań na następny dzień. Aby uzyskać więcej szczegółów należy skontaktować się z hotelem za pomocą danych kontaktowych podanych w potwierdzeniu rezerwacji.

W obiekcie należy dokonać następujących opłat:

  • Od 1 października 2018 r. w obiekcie jest pobierany podatek miejski. Wynosi on od 200 do 1000 JPY na osobę za noc na podstawie ceny pokoju za noc. Mogą mieć zastosowanie zwolnienia z podatku. W przypadku dalszych pytań należy skontaktować się z obiektem, korzystając z danych zawartych w potwierdzeniu rezerwacji.
  • Podatek miejski: 1000 JPY za osobę, za noc

Wszelkie opłaty podane przez hotel zostały wymienione. Opłaty mogą się zmieniać, na przykład w zależności od długości pobytu lub rodzaju pokoju.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za śniadanie kontynentalne: 1500 JPY na osobę (około)
  • Opłata za parkowanie w okolicy: 2200 JPY za dzień

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Japońskie Ministerstwo Zdrowia, Pracy i Opieki wymaga od wszystkich gości zagranicznych podania numeru paszportu i obywatelstwa w momencie dokonywania rezerwacji w jakimkolwiek obiekcie hotelowym (zajazd, hotel, motel itp. ). Ponadto właściciele obiektów hotelowych są zobowiązani do wykonania kserokopii paszportów wszystkich zarejestrowanych gości i przechowywania ich w aktach.