×

Residence La Lampara Trapani

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • 4 apartamenty
  • Języki używane w obiekcie: Angielski

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Nigdy nie byłeś w/na Włoszech? Bądź też poszukujesz okazji by powtórzyc to niezwykłe przeżycie? Residence La Lampara Trapani będzie zaszczycone mozliwością ugoszczeczenia ciebie jak i twojej rodziny podczas waszego pobytu. Podróżujący szukający zakwaterowania w Trapani serdecznie zapraszamy do rezerwacji 4przyjemnie urządzonych pokoji w apartamentu. Dla podróżujacych autem, dostępny jest parking w pobliżu. Transfer na lotnisko dostępny jest dzięki wcześniejszemu zawiadomieniu. Możesz zabezpieczyć swoje kosztowności w sejfie. Bezprzewodowe połączenie z Internetem (WiFi) jest dostępne w apartamentu, pozwalając przenośnym urządzeniom i smartfonom na pozostanie online. Aby dowiedzieć się więcej nt. dokładnego zakresu usług Residence La Lampara Trapani (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność Gwarancja kartą kredytową lub płatność kartą płatniczą z góry, może być konieczne by dokończyć proces rezerwacji, w zależności od wybranej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie to 15:30, najpóźniejsza godzina wymeldowania to 10:30. Personel hotelu może rozmawiać po angielsku z Tobą.

Via Cassaretto 62 , 91100 Trapani (Włochy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Apartament standardowy, 1 sypialnia, taras, widok na morze Apartament standardowy, 1 sypialnia, taras, widok na morze
max. 2 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
  • Minibar w pokoju
szczegóły
One Bedroom Apartment for 4 people One Bedroom Apartment for 4 people
max. 4 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
  • Minibar w pokoju
szczegóły
One Bedroom Apartment for 3 people One Bedroom Apartment for 3 people
max. 3 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Apartament standardowy, 1 sypialnia, kuchnia Apartament standardowy, 1 sypialnia, kuchnia
max. 2 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Parkowanie, podróż
  • Parkowanie: Bezpłatny parking w pobliżu

    Możliwość pakrowania na ulicy

Internet
  • Internet WiFI

Charakterystyka miejsca
  • Usługi podstawowe: Sejf, Przechowalnia bagażu

    Transfer z lotniska, Transfer na plażę, Taras, Personel obcojęzyczny

Zameldowanie
15:30 - 19:30
Wymeldowanie
do 10:30
Języki używane w obiekcie
Angielski
Akceptowana waluta
EUR (€)
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
  • Na miejscu nie ma parkingu.
  • Goście, którzy chcą zamówić łóżeczka dziecięce, muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu.
Recepcja jest czynna w następujących godzinach:
  • Poniedziałek - niedziela: 8:30 - 12:30
  • Poniedziałek - niedziela: 15:30 - 19:30
Zameldowanie poza terenem hotelu. Miejsce zameldowania to Residence Palazzo dei Corsari, via Giuseppe Barlotta 25-27
Jeśli planowany jest przyjazd po godzinie 19:30, prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 72 godz. przed przyjazdem. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Całodobowy transport z i na lotnisko jest dostępny na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem.

W obiekcie należy dokonać następujących opłat:

  • Narzucony przez miasto podatek miejski zostanie pobrany w obiekcie. Kwota podatku zależy od sezonu i może nie obowiązywać przez cały rok. Mogą obowiązywać zwolnienia z podatku. W przypadku dalszych pytań należy skontaktować się z obiektem, korzystając z danych zawartych w potwierdzeniu rezerwacji.
  • Podatek miejski: 1.50 EUR za osobę, za noc, pobierany od 21 grudnia do 9 stycznia. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 10 lat.
  • Podatek miejski: 3.00 EUR za osobę, za noc, pobierany od 10 stycznia do 20 marca. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 10 lat.
  • Podatek miejski: 1.50 EUR za osobę, za noc, pobierany od 21 marca do 31 października. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 10 lat.
  • Podatek miejski: 3.00 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 listopada do 20 grudnia. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 10 lat.

Wszelkie opłaty podane przez hotel zostały wymienione. Opłaty mogą się zmieniać, na przykład w zależności od długości pobytu lub rodzaju pokoju.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 8 EUR za pojazd (w jedną stronę)
  • Opłata za autobus wahadłowy z/do lotniska za dziecko: 8 EUR (w jedną stronę), (dzieci od 3 do 16 lat lat)
  • Opłata za sprzątanie: 10 EUR za dzień
  • Łóżeczko dziecięce (kołyska): 5 EUR za noc

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Wszyscy goście wraz z dziećmi muszą być obecni w momencie zameldowania i okazać dowód tożsamości ze zdjęciem lub paszport.
  • Zgodnie z krajowymi przepisami w tym obiekcie płatności gotówką nie mogą przekraczać limitu 2999.99 EUR. Aby uzyskać więcej informacji, należy się skontaktować z obiektem, używając informacji podanych w potwierdzeniu rezerwacji.
  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o skontaktowanie się z hotelem 48 godzin przed przybyciem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.