×

Penzion Zámecká Adršpach

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Bez wyżywienia
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 46  /os/noc, bez wyżywienia, 21. - 22. kwi

Opis obiektu noclegowego

Idealny dla rodzin z dziećmi

Pokoje, usługi Gości poszukujących noclegu w Adršpach zapraszamy do rezerwacji ładnie umeblowanych pokoi w Penzion Zámecká Adršpach. Jeżeli jest taka potrzeba, możesz zostawić swój samochód na miejscu parkingowym pensjonacie bez dodatkowych kosztów. Dokładny i szczegółowy wykaz wyposażenia i usług udostępnianych przez Penzion Zámecká Adršpach znajdziesz w informatorze poniżej oraz w informatorze konkretnego pokoju, również informacje czy doliczone zostaną dodatkowe opłaty.

Zakwaterowanie Pensjonat jest zlokalizowany 1.3 km od Velký vodopád v Adršpašských skalách, 1 km od U Morouse - ubytování Adršpach, 3 km od Adršpašské skály, 1.3 km od Pískovna Adršpach, 1.3 km od Adršpašské jezírko, 300 meters od Křížový vrch, 1 km od Zřícenina Adršpach.

Wyżywienie Wyświetlone ceny pokojów podane są bez wyżywienia.

Płatność Pensjonat oferuje następujące możliwości aby opłacić Twoją rezerwację: gotówka, przelew i karta.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie w pensjonacie to 17:00, najpóźniej możesz się wymeldować o 10:00. Personel może komunikować się z tobą po czesku.

Dolní Adršpach 78, 54957 Adršpach (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

  • Bez wyżywienia
Pokój 4-osobowy z prysznicem Pokój 4-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 4 osoby

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy z prysznicem Pokój 2-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 5-osobowy z prysznicem Pokój 5-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 5 osób

Pokój może pomieścić 5 osób.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 4-osobowy z prysznicem Pokój 4-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 4 osoby

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy  (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 4-osobowy z prysznicem Pokój 4-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 4 osoby

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 4-osobowy z prysznicem (możliwa dostawka) Pokój 4-osobowy z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 6 osób

Pokój może pomieścić 6 osób.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 1-osobowy  (możliwa dostawka) Pokój 1-osobowy (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 6 osób
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
4.7
(na podstawie 1 opinii)
  • Personel:
    6
  • Czystość:
    4
  • Cena/Wartość:
    2
  • Komfort:
    4
  • Usługi:
    4
  • Dostępność:
    8
Ocena 4.7
"Dobra lokalizacja"
2 osoby
na podstawie 4 dni
7 miesięcy temu
Polska
Parkowanie, podróż
  • Własny parking

Wypoczynek, rekreacja
  • Kryta pływalnia w pobliżu, Piwiarnia, Droga rowerowa w pobliżu, Kryty kort tenisowy w pobliżu, Sala gimnastyczna / hala sportowa w pobliżu, Wspinaczka górska w pobliżu, Aquapark - w pobliżu

    Odpoczynek: Turystyczne możliwości (w pobliżu), Łowienie ryb (w pobliżu), Polowanie (w pobliżu), Jazda konna (w pobliżu), Bilard (w pobliżu), Bowling (w odległości 15 m)

Wellness, relaks
  • Basen odkryty
  • Basen dla dzieci
Charakterystyka miejsca
  • Hotel - Hydromasaż w pobliżu, Dworzec kolejowy w pobliżu, Lotnisko w pobliżu, Zbieranie grzybów, Przystanek autobusowy w pobliżu, Zewnętrzny kort tenisowy w pobliżu, Wyciąg narciarski w pobliżu, Personel obcojęzyczny, Taras, Miejsca dla palących, Strefa dla niepalących

    Kawiarnia, Przechowalnia rowerów, Ogród, Zwierzęta mile widziane, Bar

Wyżywienie
  • Możliwość gotowania (np. grillowania) na zewnątrz: Możliwość skorzystania z grilla

    Wyżywienie: Najbliższa restauracja w okolicy (w odległości 100 m)

usługi dla dzieci
  • Plac zabaw dla dzieci

    Zakwaterowanie do lat 3 bezpłatnie!

Zameldowanie
od 17:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym

Dodatkowe warunki handloweWarunki handlowe i anulacyjne OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE DLA KLIENTÓW USŁUG ZAKWATEROWANIA W PENSION ZÁMECKÁ Ogólne warunki handlowe i anulacyjne (zwane dalej warunkami) Pensjonatu Zámecká (zwanego dalej obiektem noclegowym) regulują wzajemne stosunki umowne pomiędzy firmą. Dufex, s.r.o. z siedzibą pod adresem Sekaninova 893/2, Brno, IČ: 06024921, reprezentowana przez menadżera Martina Dufka (zwanego dalej operatorem) i klienta, osobę fizyczną lub prawną zamawiającą pobyt w obiekcie noclegowym jako Klient (zwany dalej Klientem). 1. Zamawianie pobytu, nawiązanie stosunku umownego Klient zamawia usługi w obiekcie noclegowym poprzez pisemne zamówienie lub żądanie rezerwacji przesłane do obiektu noclegowego e-mailem, poprzez interfejs rezerwacyjny na stronie internetowej lub poprzez interfejs rezerwacyjny osoby trzecie (np. Rezerwacja) Rezerwacja (Zamówienie) musi zawierać: - imię i nazwisko klienta (w przypadku osoby prawnej, nazwę firmy, NIP, NIP) - datę pobytu - dane kontaktowe: numer telefonu , adres klienta, kontakt e-mail - preferowany sposób płatności za usługi - liczba zamawianych osób w strukturze dorośli x dzieci (w przypadku dzieci w ich wieku) - rodzaj i ilość zamawianych usług dodatkowych (np. dostawki, śniadania, zwierzęta domowe). ..) Dostawca zakwaterowania rejestruje i zazwyczaj realizuje rezerwacje z wyprzedzeniem w ciągu 48 godzin. Potwierdza rezerwację wstępną, odrzuca rezerwację wstępną lub sugeruje klientowi inny termin. Podane dane osobowe klienta podane w zamówieniu lub rezerwacji pobytu będą wykorzystywane przez obiekt noclegowy wyłącznie w celu zawartej umowy pomiędzy obiektem noclegowym a klientem. Przekazane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 6. 1 litera a) oraz art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz w sprawie uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych). Po prawidłowo wystawionym i złożonym zamówieniu lub wiążącym zapytaniu o rezerwację, Klient jest związany niniejszym dokumentem. Potwierdzenie zamówienia lub wniosku o wiążącą rezerwację obiektu noclegowego (zgodnie z punktem 4. niniejszych warunków) tworzy stosunek umowny pomiędzy klientem a obiektem noclegowym. Obiekt noclegowy zobowiązuje się świadczyć klientowi usługi o potwierdzonym zakresie i jakości, a klient płaci obiektowi noclegowemu ustaloną cenę. Warunki stosunku umownego obowiązują wszystkie osoby wymienione w zamówieniu lub żądaniu rezerwacji złożonym przez klienta i potwierdzonym przez obiekt noclegowy. 2. Prawa i obowiązki klienta Klient ma prawo: - uzyskać od obiektu noclegowego wystarczającą i kompletną informację o zamówionych usługach, tj. ich zakresie, terminie i cenie - należycie świadczyć zamówione przez obiekt noclegowy usługi (odpłatne z wyprzedzeniem) - do anulowania potwierdzonego zamówienia lub prośby o rezerwację pod warunkiem spełnienia warunków anulowania zgodnie z pkt. 7. - do zgłaszania wad w świadczonych usługach. Klient ma obowiązek: - w sposób wyczerpujący i prawidłowy podać wszystkie niezbędne informacje szczegóły zamówienia lub prośby o rezerwację - wpłacić obiektowi noclegowemu zadatek oraz dopłatę za pobyt lub pełną cenę za pobyt zgodnie ze szczegółowymi warunkami zamówienia - przestrzegać regulaminu obiektu noclegowego, z którego usług korzysta - dokładnie sprawdzić potwierdzenie pobytu (karnet na nocleg) wystawione przez obiekt noclegowy i w przypadku stwierdzenia niezgodności niezwłocznie skontaktować się z obiektem noclegowym. 3. Obowiązki obiektu noclegowego Obiekt noclegowy ma obowiązek: - przekazać klientowi ważne informacje dotyczące zamówionych usług i potwierdzić, że usługi zostały prawidłowo zamówione - w przypadku wiążącej rezerwacji lub potwierdzonego zamówienia zapewnić Klientowi usługi w potwierdzonym zakresie i jakości - w przypadku odstąpienia od potwierdzonego zamówienia usługi lub wiążącej rezerwacji przez Klienta, dokonać płatności najpóźniej w terminie 30 dni od dnia otrzymania pisemnej rezygnacji z wpłaconej zaliczki za usługę. Jeżeli jednak obiekt noclegowy ma prawo do opłat za anulowanie, zapłaci klientowi różnicę pomiędzy wpłaconą już kaucją a odpowiednią opłatą za anulowanie. 4. Ceny usług i ich płatność Ceny usług świadczonych przez obiekt noclegowy podane są na stronie www.penzionzamecka.cz. Po dokonaniu rezerwacji do klienta zostaną przesłane dokumenty dotyczące opłacenia faktur oraz pobytu w obiekcie noclegowym w wysokości 100% całkowitej kwoty zamówienia, chyba że kwaterodawca i strona umowy uzgodnią inaczej. Klient zobowiązany jest do prawidłowego dokonania płatności, tj. w kwocie i terminie wskazanym na dokumencie. Jeżeli Klient nie dokona wpłaty w terminie, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana. Cenę pobytu Klient może przekazać przed przyjazdem przelewem na konto operatora lub on-line poprzez bramkę płatniczą. Wszelkie niezgodności w dokumencie podatkowym (fakturze) klient musi zgłosić pisemnie w ciągu 5 dni od daty otrzymania. W przypadku, gdy kwaterujący uzna żądanie dokumentu podatkowego (faktury) za uzasadnione, termin płatności przedmiotowego dokumentu podatkowego (faktury) ulegnie przesunięciu, a kwota wskazana na żądanym dokumencie podatkowym (fakcie) stanie się wymagalna w terminie termin płatności określony w nowo wystawionym dokumencie podatkowym (fakturze). Żądanym dokumentem podatkowym (fakturą), w przypadku którego kwaterodawca uważa roszczenie za nieuzasadnione, jest kwota należna w terminie wymagalności żądanego dokumentu podatkowego (faktury). . 5. Potwierdzenie pobytu Potwierdzenie wystawione przez obiekt noclegowy drogą elektroniczną uprawnia klienta do korzystania z usług płatnych. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności klient niezwłocznie kontaktuje się z obiektem noclegowym poprzez e-mail na adres penzionzamecka@seznam.cz6. Zameldowanie Przy zameldowaniu należy okazać dowód osobisty, paszport lub ważny dowód osobisty. Po spełnieniu powyższych warunków, kwaterodawca zakwateruje klienta i udzieli mu dalszych informacji na temat pobytu. 7. Warunki anulowania Warunki anulowania stanowią integralną część umowy handlowej pomiędzy klientem a obiektem noclegowym. Klient ma prawo w każdej chwili zrezygnować z pobytu, tj. odstąpić od potwierdzonego zamówienia lub prośby o rezerwację pobytu na warunkach określonych poniżej. Odstąpienie od umowy przez klienta (zwane dalej rezygnacją) musi mieć formę pisemną i zostać doręczone do obiektu noclegowego w sposób udokumentowany. Warunki anulacji obowiązują w przypadku anulowania rezerwacji usług noclegowych przez klienta. Opłata za rezygnację naliczana jest od całkowitej kwoty zamówionych usług. Opłata stanowi rekompensatę za szkody wyrządzone przez wynajmującego. W przypadku anulacji rezerwacji od dnia wniesienia przez gościa kwoty opłaty za anulację: Anulowanie bezpłatne do 60 dni przed przyjazdem, 20% ceny rezerwacji w przypadku rezygnacji z pobytu na mniej niż 60 dni przed przyjazdem, 50% ceny rezerwacji w przypadku rezygnacji z pobytu na mniej niż 30 dni przed przyjazdem po przyjeździe 100% ceny rezerwacji w przypadku rezygnacji z pobytu na mniej niż 14 dni przed przyjazdem. W przypadku rezygnacji z pobytu, za który dokonano już płatności, kwaterodawca ma obowiązek zwrócić klientowi kwotę przewyższającą opłatę za anulację. W przypadku wcześniejszego zakończenia pobytu bez winy kwaterodawcy, kwaterodawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi zapłaconej ceny pobytu lub jego proporcjonalnej części. W przypadku skrócenia pobytu obowiązują takie same opłaty za anulację jak w przypadku rezygnacji z pobytu. W przypadku rezygnacji z ważnych, nieuniknionych zdarzeń, możliwa jest zmiana terminu za obopólnym porozumieniem. Dostawca zakwaterowania zdecyduje, czy zostanie pobrana opłata za anulowanie. Jeżeli Klient dokonał rezerwacji pobytu poprzez Portal Rezerwacyjny, obowiązują go warunki anulacji określone na tym portalu. Jeśli nie określono tutaj bardziej szczegółowo, kwaterodawca podlega ogólnym warunkom handlowym 8. Reklamacje Klient ma obowiązek zgłosić pisemną reklamację zamówionych usług świadczonych przez Kwaterodawcę niezwłocznie po stwierdzeniu braków w usługach, nie później jednak niż w następnym dniu po ostatnim dniu, w którym usługi zostały wykonane. Klient. Reklamacje dotyczące dokumentów podatkowych reguluje paragraf „Cena i warunki płatności”. Późniejsze reklamacje nie będą uwzględniane. 9. Odpowiedzialność za szkody Klient nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez niego podczas pobytu. W przypadku, gdy szkodę wyrządziło dziecko, odpowiedzialność ponosi jego przedstawiciel ustawowy, a także wszelkie szkody wyrządzone dziecku na zdrowiu w obiekcie kwaterodawcy. Klient ma obowiązek zwrócić wynajmującemu szkody wyrządzone w nieruchomości. Kwaterodawca ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli pomimo ostrzeżenia Klient rażąco naruszy zobowiązania umowne lub dobre obyczaje, a w szczególności: - Klient w trakcie rezerwacji i później zataja faktyczną liczbę osób lub zwierząt w pokoju - Klient umyślnie lub przez zaniedbanie niszczy własność kwaterodawcy lub jego zachowanie jest sprzeczne z zasadami dobrego wychowania społecznego i dobrymi obyczajami oraz swoim zachowaniem denerwuje innych zakwaterowanych klientów - Zdrowie klienta zagraża zdrowiu innych klientów - Klient nie postępuje zgodnie z regulaminem zakwaterowania kwaterodawcy – Klient lub osoby zarejestrowane wspólnie z klientem na pobyt nie przestrzegają zasad odpoczynku nocnego w godzinach od 22:00 do 7:00 w sposób zakłócający i dokuczliwy innym osobom zakwaterowane osoby. Jeżeli kwaterodawca odkryje, że klient rażąco narusza obowiązki wynikające z umowy lub dobre obyczaje (niedopuszczalne zachowanie), niezwłocznie wezwie klienta w celu naprawienia sytuacji i uprzedzi go o możliwości natychmiastowego rozwiązania umowy o zakwaterowanie. W przypadku, gdy klient będzie nadal angażował się w niewłaściwe zachowanie lub powtórzy niewłaściwe zachowanie, lub dopuści się innego niewłaściwego zachowania, kwaterodawca rozwiąże umowę z klientem ze skutkiem natychmiastowym. Dostawca zakwaterowania może również niezwłocznie powiadomić o tym ustnie i sporządzić protokół. W przypadku natychmiastowego rozwiązania umowy klient zobowiązany jest do natychmiastowego opuszczenia obiektu noclegowego i zakończenia zakwaterowania. W przypadku zgłoszenia natychmiastowego w godzinach od 22:00 do 7:00, Klient ma obowiązek opuścić lokal i zakończyć zakwaterowanie najpóźniej do godziny 10:00. W przypadku, gdy klient nie opuści lokalu w wyznaczonym terminie i nie zakończy zakwaterowania, kwaterodawca ma prawo do niezwłocznego opuszczenia obiektu noclegowego. Kwaterodawca sporządzi protokół eksmisji przez kwaterującego. Kwaterodawca przechowa rzeczy klienta w wyznaczonym miejscu i zaprosi klienta do ich przejęcia, jeśli klient rażąco naruszy zobowiązania wynikające z umowy lub dobre obyczaje zostanie o tym niezwłocznie powiadomiony przez kwaterodawcę, kwaterodawca ma prawo zapłacić karę umowną. Kara umowna ustalana jest w wysokości różnicy pomiędzy ceną zapłaconą za cały pobyt Klienta a ceną za okres pobytu spędzony przed złożeniem wypowiedzenia. W pensjonacie nie wolno używać własnych urządzeń elektrycznych. Zakaz ten nie dotyczy urządzeń służących do higieny osobistej (suszarki do włosów, golarki itp.), sprzętu komputerowego (notebook) oraz ładowarek techniki komputerowej (notebook, aparat fotograficzny). Ze względów bezpieczeństwa zaleca się, aby osoby niepełnoletnie przebywały pod nadzorem osoby dorosłej. Osoba pełnoletnia ponosi pełną odpowiedzialność za osobę niepełnoletnią i wyrządzone przez nią szkody. W godzinach od 22:00 do 8:00 osoby korzystające z obiektu zobowiązane są do przestrzegania ciszy nocnej. Osoby korzystające z lokalu mają obowiązek zakręcić krany z wodą, zamknąć okna, wyłączyć urządzenia elektryczne i zgasić światło opuszczając pomieszczenie. Wnętrze pensjonatu objęte jest zakazem palenia. Palenie na tych terenach podlega karze grzywny w wysokości 5000 CZK (słownie: pięć tysięcy koron czeskich). 10. Ochrona danych osobowych Ochronę danych osobowych Klienta będącego osobą fizyczną zapewnia Ustawa nr 101/2000 Dz.U. o ochronie danych osobowych, z późniejszymi zmianami. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu. W przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą także numer identyfikacyjny, numer identyfikacji podatkowej (zwane dalej „danymi osobowymi”). Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez kwaterodawcę, tj. w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy o zakwaterowanie, w celu prowadzenia konta użytkownika oraz w celu przesyłania informacji i wiadomości handlowych Klienta dane przechowywane są w bezpiecznej bazie danych i nie są udostępniane podmiotom trzecim, chyba że Klient dana osoba nie dokonała rezerwacji lub innej transakcji w związku z umową. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas nieokreślony. Dane osobowe będą przetwarzane w formie elektronicznej w sposób zautomatyzowany lub w formie drukowanej w sposób niezautomatyzowany. Klient potwierdza, że ​​podane dane osobowe są prawidłowe oraz że został poinformowany, że jest to dobrowolne podanie danych osobowych. Klient wyraża zgodę na przesyłanie informacji związanych z usługami lub działalnością kwaterodawcy na adres elektroniczny. Klient może w każdej chwili wycofać swoją zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych lub na wysyłanie komunikacji biznesowej w formie pisemnej, wysyłając wiadomość e-mail na adres penzionzamecka@seznam.cz11. Postanowienia końcowe Ogólnych Warunków wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2022 roku. Zmiany i uzupełnienia niniejszych warunków mogą być ustalane indywidualnie pomiędzy kwaterodawcą a klientem wyłącznie w formie pisemnej. Podane dane osobowe klienta określone w zamówieniu pobytu będą wykorzystywane przez gospodarza wyłącznie w celu zawartej umowy pomiędzy operatorem a klientem.

Doplňující obchodní podmínkyObchodní a storno podmínkyVŠEOBECNÉOBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNATELE SLUŽEB UBYTOVÁNÍ V PENZIONUZÁMECKÁ.Všeobecné obchodní a stornopodmínky (dále jen podmínky) Penzionu Zámecká (dále jen ubytovacího zařízení)upravují vzájemný smluvní vztah mezi společností Dufex, s.r.o., se sídlem Sekaninova893/2, Brno, IČ: 06024921, zastoupenou jednatelem Martinem Dufkem (dále jenprovozovatelem) a klientem, fyzickou nebo právnickou osobou, která pobyt vubytovacím zařízení jako objednatel objednává (dále jen klient). 1. Objednávka pobytu, vznik smluvníhovztahuKlient si objednáváslužby v ubytovacím zařízení písemnou objednávkou nebo požadavkem na rezervaci,kterou podává ubytovacímu zařízení elektronickou poštou, přes rezervačnírozhraní na internetových stránkách nebo přes rezervační rozhraní třetích stran(např. Booking).Rezervace(Objednávka) musí obsahovat:- jméno a příjmeníklienta (v případě právnických osobo bchodní jméno, IČ, DIČ)- termín pobytu- kontaktní údaje:telefonní číslo, adresa klienta, e-mailový kontakt- preferovaný způsobúhrady za služby- počet objednanýchosob ve struktuře dospělé osoby x děti (u dětí jejich věk)- druh a početobjednaných doplňkových služeb (např. přistýlky, snídaně, domácí mazlíčky…)Ubytovatelpředběžné rezervace zaeviduje a obvykle zpracovává do 48 hodin. Potvrzujepředběžné rezervace, zamítá předběžné rezervace, nebo navrhuje klientovi jinýtermín. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytupoužije ubytovací zařízení pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovacímzařízením a klientem. Předané osobní údaje budou zpracovány v souladu z čl. 6odst. 1 písm. a) a čl. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 zedne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracovánímosobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES(obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Po řádně vystavené a podanéobjednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je klient tímtodokumentem vázán. Potvrzením objednávky nebo požadavku na závaznou rezervaci ubytovacíhozařízení (dle bodu 4. těchto podmínek) vzniká mezi klientem a ubytovacímzařízením smluvní vztah. Ubytovací zařízení se zavazuje zabezpečit klientovi službyv potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatit ubytovacímu zařízení smluvenoucenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávcenebo požadavku na rezervaci, kterou klient podal a ubytovací zařízenípotvrdilo. 2. Práva a povinnosti klientaKlient má právo: - být dostatečně aúplně informován ubytovacím zařízením o objednávaných službách, tj. jejichrozsahu, termínu a ceně- na řádné poskytnutíjím objednaných, ubytovacím zařízení potvrzených (zálohově zaplacených) služeb- před zahájením pobytuzrušit potvrzenou objednávku nebo požadavek na rezervaci za předpokladudodržení stornovacích podmínek v souladu s bodem 7.- reklamovat vadyposkytovaných služeb.Klientje povinen: - uplně a správně uvéstvšechny podstatné náležitosti objednávky nebo požadavku na rezervaci- zaplatit ubytovacímu zařízenív požadovaném termínu zálohu a doplatek za pobyt nebo plnou cenu za pobyt dle konkrétníchpodmínek objednávky- respektovat předpisyubytovacího zařízení jehož služby využívá- pečlivě sipřekontrolovat ubytovacím zařízením vystavené potvrzení pobytu (ubytovacívoucher) a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti ubytovací zařízení neprodleněkontaktovat. 3. Povinnosti ubytovacího zařízeníUbytovací zařízení jepovinno: - poskytnout klientovidůležité informace k objednaným službám a potvrdit klientovi řádně objednané služby- při závazné rezervacinebo potvrzené objednávce zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu akvalitě- v případě odstoupeníod potvrzené objednávky služeb nebo závazné rezervace ze strany klientavyplatit nejpozději do 30 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu naslužby. Avšak pokud vznikne nárok ubytovacího zařízení na stornovací poplatky,vyplatí klientovi rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornopoplatky. 4. Ceny služeb a jejich úhradaCeny služebposkytovaných ubytovacím zařízením jsou uvedeny na www.penzionzamecka.cz. Klientovi budoupo vytvoření rezervace zaslány podklady k platbě faktur a na pobyt v ubytovacímzařízení, ve výši 100 % z celkové výše objednávky,nedohodnou-li se ubytovatel sobjednatelem jinak. Klient je povinen platbu řádně uhradit, tzn. ve výši a vtermínu splatnosti uvedeném na dokladu. Pokud není platba klientem uhrazenavčas rezervace se automaticky ruší. Cenu pobytu může klient před příjezdempřevést bankovním převodem na účet provozovatele,nebo online přes platebníbránu. Jakékoliv nesrovnalosti daňového dokladu (faktury) musí být klientemreklamovány v písemné formě, a to do 5 - ti dnů od data jeho obdržení. Vpřípadě, že je ze strany ubytovatele uznána reklamace daňového dokladu(faktury) za oprávněnou, je splatnost předmětného daňového dokladu(faktury)odložena a částka uvedená v reklamovaném daňovém dokladu (faktuře)bude splatnáve lhůtě splatnosti uvedené v nově vystaveném daňovém dokladu (faktuře).Reklamovaný daňový doklad (faktura), u kterého ubytovatel shledá reklamaci zaneoprávněnou, je předmětná částka splatná v termínu splatnosti uvedeném nareklamovaném daňovém dokladu (faktuře). 5. Potvrzení pobytuK čerpání zaplacenýchslužeb opravňuje klienta potvrzení vystavené ubytovacím zařízením, e-mailem.Klient je povinen překontrolovat správnost údajů uvedených na potvrzení. Přizjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně ubytovacízařízení emailem na adresu penzionzamecka@seznam.cz6. NástupPři nástupu se klientprokáže občanským průkazem, pasem nebojiným průkazem totožnosti. Po splněnívýše uvedeného ubytovatel klienta ubytujea poskytne mu další informace kpobytu. 7. Storno podmínkyStorno podmínky jsounedílnou součástí obchodní smlouvy mezi klientem a ubytovacím zařízením. Klientmá právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky neborezervačního požadavku pobytu za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení zestrany klienta (dále jen storno) musí být provedeno písemnou formou aprokazatelně doručeno ubytovacímu zařízení. Storno podmínky se vztahují nazrušení rezervace ubytovacích služeb ze strany klienta. Storno poplatek seúčtuje z celkové výše objednaných služeb. Poplatek představuje náhradu škodyzpůsobenou ubytovateli. Při zrušení rezervace od data, kdy byla hostem zadánaje výše storno poplatku: Zrušení zdarma do 60 dní před příjezdem,20 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 60 dní před příjezdem,50 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem,100 % z cenyrezervace při zrušení pobytuméně než 14 dní před příjezdem. V případě zrušenípobytu, u kterého byla již provedena platba je ubytovatel povinen objednatelivrátit částku převyšující storno poplatek. V případě předčasného ukončení čipřerušení pobytu bez zavinění ubytovatele nevzniká ubytovateli povinnost vrátitobjednateli zaplacenou cenu pobytu ani její poměrnou část. Při zkrácení délkypobytu platí stejné stornopoplatky, jako při zrušení pobytu. V případě storna zvážných neodvratitelných událostí je po vzájemné dohodě možná změna termínu. Otom, zda bude storno poplatek účtován rozhodne ubytovatel. Pokud si klientrezervoval pobyt přes portál Booking, platí pro něj storno podmínky uvedené natomto portále. Pokud zde není blíže specifikováno, řídí se ubytovatelvšeobecnými obchodními podmínkami.8. ReklamaceReklamaci objednanýchslužeb poskytovaných ubytovatelem je klient povinen uplatnit v písemné formě.Tato reklamace musí být uplatněna bezodkladně po zjištění nedostatků služeb,nejpozději však den následující po posledním dni, ve kterém byly klientovipředmětné služby poskytnuty. Reklamace daňových dokladů se řídí dle odstavceCeny a platební podmínky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. 9. Odpovědnost za škoduKlient nesezodpovědnost za všechny jím způsobené škody během pobytu. V případě, že škoduzpůsobilo dítě, odpovědnost nese zákonný zástupce, stejně tak jako případnéújmy na zdraví dítěte v prostorách ubytovatele. Klient je povinen uhraditubytovateli škodu vzniklou na majetku. Ubytovatel je oprávněný vypovědětsmlouvu s okamžitou účinností, pokud klient přes výstrahu hrubě porušujepovinnosti ze smlouvy nebo dobré mravy, zejména:– Klient při rezervacia následném příjezdu zamlčí skutečný počet osob nebo zvířat na pokoji.– Klient úmyslně nebonedbale poškozuje majetek ubytovatele, či jeho chování je v rozporu se zásadamislušného společenského chování a morálkou a obtěžuje svým chováním ostatníubytované klienty– Zdravotní stavKlienta ohrožuje zdraví ostatní klientů – Klient nejedná vsouladu s ubytovacím řádem ubytovatele– Klient nebo osobypřihlášené spolu s klientem k pobytu nerespektují v době od 22 hod do 7hod režim nočního klidu a dochází tak k rušení a obtěžování dalších ubytovanýchosob. Pokud ubytovatel zjistí, že klient hrubě porušuje povinnosti ze smlouvy,anebo dobré mravy (závadné jednání), bez odkladu klienta vyzve k nápravě azároveň ho upozorní na možnost okamžité výpovědi smlouvy o ubytování. Vpřípadě, že klient pokračuje v závadném jednání anebo závadné jednání opakuje,případně se dopustí jiného závadného jednání, ubytovatel vypoví klientovismlouvu s okamžitou účinností. Okamžitou výpověď může ubytovatel udělit i ústněa sepsat o tom záznam. Při okamžité výpovědi je klient povinen bezodkladnězcela vyklidit ubytovací zařízení a ukončit ubytování. Pokud je okamžitá výpověďudělena v době mezi 22 hod a 7 hod, je klient povinen vyklidit prostory aukončit ubytování nejdéle do 10 hod ráno. V případě, že klient nevyklidí ve stanovenélhůtě prostory a neukončí ubytování, je ubytovatel oprávněn bez odkladuvyklidit ubytovací zařízení. O vyklizení ubytovatelem pořídí ubytovatel záznam.Věci klienta uloží ubytovatel na určeném místě a klienta vyzve k jejich převzetí.Pokud klient hrubě poruší povinnosti ze smlouvy, anebo dobré mravy a je muubytovatelem udělena okamžitá výpověď, má ubytovatel právo na zaplacení smluvnípokuty. Smluvní pokuta se stanoví ve výši rozdílu mezi uhrazenou cenou zacelkový pobyt klienta a cenou vyčerpané doby pobytu před udělením výpovědi. Vpenzionu není dovoleno používat vlastní elektrické spotřebiče. Tento zákaz se nevztahujena spotřebiče určené k osobní hygieně (vysoušeče vlasů, holicí strojky,atd.),na výpočetní techniku (notebook) a na nabíječky výpočetní techniky ( notebook,fotoaparát). Nezletilé osoby mladší je vhodné mít z bezpečnostních důvodůpod dozorem dospělé osoby. Dospělá osoba nese plnou odpovědnost za nezletilouosobu a případné škody, kterou způsobí.Od 22:00 do 8:00 hodin jsou osobyužívající prostory povinny respektovat noční klid. Osoby užívající prostorymusí při odchodu z pokoje uzavřít vodovodní kohoutky, uzavřít okna adveře,vypnout elektrické spotřebiče, zhasnout světla. Vnitřní prostory penzionu jsounekuřácké. Kouření v těchto prostorách je pokutováno částkou 5000,-Kč (slovy:pět tisíc korun českých). 10. Ochrana osobních údajůOchrana osobníchúdajů klienta, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č.101/2000 Sb.,o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Klient souhlasí sezpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště,adresa elektronické pošty, telefonní číslo. V případě klienta podnikatele takéidentifikační číslo, daňové identifikační číslo (dále společně vše jen jako„osobní údaje“). Klient souhlasí se zpracováním osobních údajů ubytovatelem, ato pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o ubytování, pro účelyvedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení.Údaje o klientovi jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetímstranám, pokud klient prostřednictvím třetí osoby neučinil rezervaci či jinéjednání v souvislosti se smlouvou. Osobní údaje budou zpracovávány po dobuneurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podoběautomatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.Klient potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom,že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Klient souhlasí sezasíláním informací souvisejících se službami nebo podnikem ubytovatele naelektronickou adresu. Svůj souhlas s uchováním a zpracováním osobních údajůnebo se zasíláním obchodních sdělení může klient kdykoliv písemně odvolat, a totak že zašle emailovou zprávu na penzionzamecka@seznam.cz11. Závěrečná ustanoveníVšeobecné obchodnípodmínky vstupují v platnost dne 1.1.2022. Změny a doplňky těchto podmínekmohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnouformou. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použijeubytovatel pouze pro uzavřený smluvní vztah mezi provozovatelem a klientem.