×

PENZION u Chodského Hradu Domažlice

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Ze śniadaniem
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 149  /os/noc, ze śniadaniem, 24. - 25. kwi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi PENZION u Chodského Hradu Domažlice oferuje komfortowych pokoi dla gości poszukujących noclegu w Domažlice. Dokładna lista usług dostępnych w PENZION u Chodského Hradu Domažlice (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Zelenovský rybník jest w odległości 4.3 km, Plavecký bazén Domažlice 600 meters, Chodský hrad 100 meters, Nemansky mlyn 100 meters, Kostel Narození Panny Marie v Domažlicích 100 meters, Viola Domažlice 100 meters.

Wyżywienie Wyświetlona cena zawiera obfite, pyszne śniadanie na każdy dzień Twojego pobytu.

Płatność Kiedy płacisz za swój pokój, możesz wybrać z następujących metod płatności: gotówka, przelew i karta.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina zameldowania 13:00, najpóźniejsza godzina wymeldowania 10:00. Personel mówi po angielsku, niemiecku, słowacku i czesku.

Náměstí Míru 66, 67, 34401 Domažlice (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

  • Ze śniadaniem
Apartament 4-osobowy Studio z prysznicem (możliwa dostawka) Apartament 4-osobowy Studio z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 7 osób
  • 80 m2 bardzo duży
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 7 osób.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 2-osobowy Studio z prysznicem (możliwa dostawka) Apartament 2-osobowy Studio z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 40 m2 bardzo duży
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy z prysznicem z aneksem kuchennym (możliwa dostawka) Pokój 3-osobowy z prysznicem z aneksem kuchennym (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 5 osób
  • 60 m2 bardzo duży
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 5 osób.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 1-osobowy Studio z prysznicem (możliwa dostawka) Apartament 1-osobowy Studio z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 20 m2
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
9.2
Bardzo dobry
(na podstawie 164 opinii)
84%
  • Personel:
    9.3
  • Czystość:
    9.6
  • Cena/Wartość:
    9.2
  • Komfort:
    9
  • Usługi:
    9.1
  • Dostępność:
    8.6
Ocena 10
"Není co vytknout, naprostá spokojenost. 👍😊"
Tłumaczenie
Šárka Šandová - 1 osoba
na podstawie 5 dni
2 lata temu
Ocena 10
"Velmi čisté,prostorné a útulné pokoje.Chutné snídaně. Příjemný personál."
Tłumaczenie
Rodzina z małym dzieckiem
na podstawie 2 dni
3 lata temu
Czechy
Ocena 10
"Příjemné ubytování i personál, byla jsem velmi spokojena se službami v penzionu u Chodského Hradu. Krásné okolí. Celková spokojenost."
Tłumaczenie
- 1 osoba
4 lata temu

Obiekt PENZION u Chodského Hradu Domažlice jest bardzo wysoko oceniany, goście Noclegi.pl wystawili obiektowi ocenę 9.1/10.

Parkowanie, podróż
  • Parking w pobliżu

Wypoczynek, rekreacja
  • Kono w pobliżu, Dyskoteka w pobliżu, Wypożyczalnia sprzętu narciarskiego w pobliżu, Droga rowerowa w pobliżu, Kryta pływalnia w pobliżu, Sala gimnastyczna / hala sportowa w pobliżu, Wspinaczka górska w pobliżu, Teatr w pobliżu, Aerobics w pobliżu

    Odpoczynek: Turystyczne możliwości (w pobliżu), Casino (w odległości 100 m), Łowienie ryb (w pobliżu), Fitnes (w odległości 300 m), Squash (w odległości 300 m), Bowling (w odległości 100 m)

Charakterystyka miejsca
  • Serwis, Przechowalnia rowerów, Zwierzęta mile widziane

    Zewnętrzny kort tenisowy w pobliżu, Specjalne menu dietetyczne/bezglutenowe, Plac zabaw w pobliżu, Przystanek autobusowy w pobliżu, Strefa dla niepalących, Taras, Wyciąg narciarski w pobliżu, Fryzjer / salon piękności w pobliżu, Kawiarnia w pobliżu, Kantor wymiany walut w pobliżu, Przewodnik, Dworzec kolejowy w pobliżu, Masaż w pobliżu, Zbieranie grzybów, Centrum handlowe w pobliżu, Winiarnia w pobliżu, Personel obcojęzyczny, Cukiernia w pobliżu, Serwis informacyjny, Taxi, Bar w pobliżu

Wyżywienie
  • Pizzeria w pobliżu, Snack bar w pobliżu

    Wyżywienie: Najbliższa restauracja w okolicy (w odległości 20 m)

Wellnes rodzaje
  • Solarium w pobliżu, Sauna w pobliżu

Zameldowanie
od 13:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Czeski, Niemiecki, Słowacki, Angielski
Akceptowana waluta
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Amex Amex
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym

​Ogólne warunki stosunków umownych pomiędzy Dostawcą – spółką handlową Gastrocentrum Houdek s.r.o. IČ 07715218 – a klientami – partnerami umownymi Dostawcy w celu zakwaterowania w Pensjonacie u Chodského hrad w Domažlicach Artykuł I. Postanowienia podstawowe Niniejsze ogólne warunki i zasady warunki (zwane dalej „warunkami”) są regulowane zgodnie z § 1751 Kodeksu Cywilnego, treść praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego pomiędzy Dostawcą a jego klientami, zwanymi także „Klientem”, dla zakwaterowanie w Pensjonacie u Chodského hradun pod adresem náměstí Míru 67, Domažlice Stosunek umowny pomiędzy Usługodawcą a Klientem powstaje w dniu, w którym Usługodawca potwierdza Klientowi zamówienie zakwaterowania na określony termin za pośrednictwem poczty elektronicznej, zwanej także „Umową”. najpóźniej w e-mailowym potwierdzeniu zamówienia Usługodawca wyraźnie ostrzega Klienta: - że w przypadku zainteresowania korzystaniem z usług noclegowych Dostawcy, ich świadczenie regulują niniejsze warunki - że brak zgody z niniejszym regulaminem stanowi przeszkodę w świadczeniu usług noclegowych – Klient wyraża zgodę na niniejszy regulamin rozpoczynając korzystanie z usługi noclegowej w zamówionym terminie po zapoznaniu się z obowiązującym charakterem regulaminu. Dział A – Postanowienia ogólne dotyczące świadczenia usług noclegowych, zwana dalej także „Usługą” Artykuł II. 1: Zawarcie umowy Jeżeli Klient wykaże zainteresowanie Usługą Dostawcy, tj. skontaktuje się z Dostawcą za pośrednictwem jednego z kontaktów opublikowanych na stronie internetowej Dostawcy z prośbą o rezerwację noclegu w Pensjonacie Chodské hrad w Domažlicach, zwanej dalej także jako „Pensjonat”, Usługodawca ma obowiązek bez zbędnej zwłoki potwierdzić Klientowi dostępność żądanych Usług. Jeżeli Usługa jest dostępna w żądanym terminie, Usługodawca potwierdzi rezerwację Klienta e-mailem na podany przez Usługodawcę kontakt elektroniczny. Klienta w tym celu – doprowadzi to do zawarcia pomiędzy stronami umowy o zakwaterowanie, zwanej dalej także „Umową”. Jeżeli Usługa nie będzie dostępna w żądanym terminie, a Klient nie wybierze innego terminu, dochodzi do zawarcia Umowy nie zostanie zawarta. II. 2 Wymagania indywidualne Wszelkie indywidualne wymagania Klienta dotyczące świadczenia świadczenia, które nie są wyraźnie przedstawione w ramach Usługi na stronie internetowej Usługodawcy, Klient ma prawo zapytać telefonicznie lub e-mailem nie później niż na 1 tydzień przed rozpoczęciem świadczenia Praca. Świadczenie takich indywidualnie zamówionych usług zależy od uznania Dostawcy; w przypadku zatwierdzenia przez Usługodawcę indywidualnych wymagań Klienta wykraczających poza standardową treść Usługi, ich spełnienie staje się dla Usługodawcy wiążące dopiero po potwierdzeniu przez Klienta oferty cenowej na usługi niestandardowe II. 3 Rozpoczęcie świadczenia Usługi 1) Rozpoczęcie świadczenia Usługi następuje po spełnieniu następujących warunków: - Przybycie Klienta do recepcji Pensjonatu na podstawie Umowy (rezerwacja potwierdzona) - Usługodawca informuje Klienta o warunkach i umowie z Warunkiem korzystania z Usługi jest Regulamin - Klient po poinstruowaniu go zgodnie z paragrafem poprzednim wyraża zgodę na Regulamin w sposób wyraźny lub milczący, okazując Usługodawcy swój dowód osobisty lub inny dowód tożsamości 2) Z chwilą spełnienia wszystkich warunków zgodnie z ust. 1, także „Rozpoczęcia Usługi”, nagroda staje się należna za Usługę zgodnie z cennikiem Usługodawcy opublikowanym na stronie internetowej Usługodawcy – patrz poniżej, art. III.3) Klient przyjmuje do wiadomości, że rozpoczynając Usługę, jest zobowiązany do wypełnienia, na żądanie Usługodawcy, obowiązków wynikających dla celów świadczenia usług noclegowych z obowiązujących przepisów prawa i rozporządzeń gminnych Miasta Domažlice wydanych w odrębnym charakterze.II. 4 Obowiązki i odpowiedzialność Usługodawcy 1) Usługodawca przekaże Klientowi kwaterę w stanie nadającym się do prawidłowego użytkowania i zapewni niezakłócone wykonywanie jego praw związanych z kwaterą 2) Usługodawca utrzymuje kwaterę we właściwym stanie technicznym i higieniczny oraz dba o usunięcie usterek zgłoszonych przez Klienta zgodnie z regulaminem zakwaterowania bez zbędnych opóźnień 3) W trosce o dbałość o Klienta w Pensjonacie codziennie wymieniane są ręczniki i ręczniki kąpielowe oraz zmieniana jest pościel z częstotliwością 1 raz na 7 dni, chyba że strony uzgodnią inaczej. 4) Usługodawca będzie świadczył na rzecz Klientów usługę odbioru codziennie w godzinach od 8:00 do 20:00, poza określonym zakresem godzinowym Klient ma prawo wykorzystać w tym celu otrzymany kontakt w momencie rozpoczęcia świadczenia usługi w celu rozwiązania sytuacji nadzwyczajnych. 5) Usługodawca odpowiada wyłącznie za szkody w rzeczach, które Klient wnosi do lokalu zarezerwowanego na nocleg, jeżeli szkoda nie została spowodowana przez Klienta lub osobę towarzyszącą Klientowi według jego woli. Obowiązek naprawienia szkody nie dotyczy pojazdów, rzeczy pozostawionych w pojazdach ani żywych zwierząt. 6) Usługodawca może zakończyć świadczenie Usługi ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Klient rażąco naruszy swoje obowiązki wynikające z Umowy lub dobre obyczaje, pomimo ostrzeżenia II. 5 Obowiązki i odpowiedzialność Klienta 1) Klient jest zobowiązany do zapewnienia współpracy niezbędnej do wypełnienia wszystkich obowiązków Dostawcy, które w zakresie usług noclegowych wynikają z obowiązujących przepisów prawa i powszechnie obowiązujących rozporządzeń Miasta Domažlice 2) Klientem jest zobowiązany jest do prawidłowego i zgodnego z regulaminem korzystania z powierzchni noclegowej oraz korzystania z usług związanych z zakwaterowaniem 3) Klient bez uprzedniej zgody Usługodawcy nie jest uprawniony do dokonywania jakichkolwiek zmian w powierzchni noclegowej. 4) Klient ma prawo zobowiązany do przekazania Usługodawcy lokalu noclegowego po ustalonym okresie zakwaterowania w stanie, w jakim przyjął go w momencie rozpoczęcia świadczenia Usługi. Artykuł III. Wynagrodzenie za świadczenie Usługi. Warunki płatności III. 1 Wysokość Wynagrodzenia Wysokość wynagrodzenia za świadczenie Usługi ustalana jest zgodnie z cennikiem opublikowanym na stronie internetowej Usługodawcy w dniu zawarcia umowy (patrz punkt I powyżej). Dodatkowo za każde żywe zwierzę pobierana jest osobna opłata do podstawowej opłaty za zakwaterowanie Klient przyjmuje do wiadomości obowiązek uiszczenia opłat wynikających z aktualnie obowiązujących zarządzeń miejskich Miasta Domažlice III. 2 Termin zapadalności nagrody Nagroda jest płatna w momencie rozpoczęcia Usługi - patrz punkt II. 3 powyżej. 3 Warunki płatności Klient ma prawo wypłacić Dostawcy nagrodę w gotówce przy rozpoczęciu świadczenia Usługi, lub za pośrednictwem terminala płatniczego Usługodawca ma prawo odmówić świadczenia Usługi do czasu uiszczenia pełnej zapłaty wynagrodzenia za świadczenie Usługi. Artykuł IV. Odstąpienie od Umowy 1) Klient przyjmuje do wiadomości, że Umowa została zawarta w sposób wyraźny wyłączone z zakresu umów konsumenckich, od których Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez kar finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami (patrz § 1837 lit. j) Kodeksu Cywilnego). 2) Usługodawca zapewnia Klientowi prawo odstąpienia od umowy Umowa bez kary finansowej najpóźniej na 3 tygodnie przed dniem potwierdzenia przez Usługodawcę e-mailem jako daty przejęcia zakwaterowania. 3) Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zgodnie z ust. 1 Klient ma obowiązek skorzystać z poczty elektronicznej kontakt opublikowany na stronie internetowej Dostawcy 4) Jeżeli oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zostanie doręczone Dostawcy na adres e-mail opublikowany na stronie internetowej Dostawcy później niż 3 tygodnie przed dniem rozpoczęcia zakwaterowania, Klient zobowiązany jest do zapłaty należnej kwoty. Dostawca pobiera opłatę za anulowanie w wysokości według następujących zasad: liczba dni pozostałych od doręczenia oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy do dnia rozpoczęcia zakwaterowania, wysokość opłaty za anulowanie 20 - 15 dni - 50% Nagrody zgodnie zgodnie z cennikiem Dostawcy14 - 8 dni - 75% Nagrody zgodnie z cennikiem Dostawcy7 - 3 dni - 90% Nagrody zgodnie z cennikiem Dostawcy 2 dni i mniej - 100% Nagrody zgodnie z cennikiem Dostawcy Artykuł VPrawo konsumenta od wadliwe wykonanie.V. 1. Definicja wad usługi Jeżeli świadczona Usługa nie odpowiada wymaganiom Klienta określonym w Umowie, jest to świadczenie wadliwe.V. 2 Odpowiedzialność Usługodawcy za wady/rękojmia Usługodawca odpowiada wobec Klienta za to, że Usługa w chwili jej świadczenia nie posiada wad.V. 3 Roszczenia Klienta w związku z wadami Usługi Klient ma obowiązek pisemnie poinformować Usługodawcę o wadach Usługi bez zbędnej zwłoki po ich wykryciu i jednocześnie określić w pisemnym zgłoszeniu reklamacyjnym Usługi, które roszczenie wynikające z odpowiedzialności Dostawcy za wady w związku z wykrytymi przez niego wadami Istotne naruszenie Umowy: Jeżeli reklamacja jest uzasadniona i wykryta wada stanowi istotne naruszenie Umowy przez Dostawcę, Klient ma prawo do następujących roszczeń: - usunięcie wady w drodze bezpłatnego usunięcia Usługi (jeżeli wada jest możliwa do usunięcia), lub - rozsądnego rabatu od uzgodnionego wynagrodzenia, lub - prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi umowy, jeżeli nie zgłosi w terminie wady towaru. Nieistotne naruszenie umowy. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, a wykryta wada stanowi nieistotne naruszenie umowy ze strony Dostawcy, Klienta. przysługuje następujące roszczenia: - usunięcie wady w drodze bezpłatnego usunięcia Usługi (jeżeli wadę da się usunąć), lub - rozsądnego rabatu od ceny. Postanowienia ogólne: Jeżeli Klient nie wybierze reklamacji w ust pisemnej reklamacji dotyczącej wady, Usługodawca uprawniony jest do ustalenia sposobu naprawienia wady powstałej przy wykonywaniu prawa z tytułu odpowiedzialności za wady. Jeżeli jednak nie skorzysta z prawa do tego odszkodowania w terminie miesiąca od upływu terminu, w którym zgodnie z obowiązującym prawem może wskazać wadę, sąd nie przyzna tego prawa, jeżeli Usługodawca sprzeciwi się temu, że prawo do odszkodowania nie zostało wykonane w terminie V. 4 Spory konsumenckie Spór konsumencki wynikający z umowy kupna lub umowy o świadczenie usług może zostać rozstrzygnięty poza sądem w drodze postępowania zgodnie z § 20d i nast. ustawy nr 634/1992 Dz.U. o ochronie konsumentów, tj. poprzez złożenie wniosku o ugodę pozasądową do Czeskiej Inspekcji Handlowej (http://adr.coi.cz) – tzw. ADR w celu rozstrzygnięcia sporu konsumenckiego można skorzystać także z platformy internetowego rozstrzygania sporów; platforma ta powołana jest przez Komisję Europejską pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Artykuł V Bony Podarunkowe 1) Usługodawca ma prawo wystawić Klientowi bon upominkowy na jego wniosek celu korzystania z usług noclegowych Dostawcy w Pensjonacie zgodnie z indywidualnymi wymaganiami Klienta 2) Jeżeli Klient jest zainteresowany voucherem upominkowym, prosi o jego wystawienie za pośrednictwem kontaktów e-mailowych opublikowanych na stronie internetowej Dostawcy bonu upominkowego, Klient określa wymagania dotyczące usług, które mają być objęte bonem, tj. rodzaj pokoju w Pensjonacie, łączny czas pobytu, ewentualne usługi dodatkowe oraz adres e-mail, na który ma zostać dostarczony bon 4) Usługodawca ma obowiązek bez zbędnej zwłoki wydać bon upominkowy zgodnie z wymaganiami Klienta i dostarczyć go Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez niego adres e-mail wraz z informacją o cenie bonu oraz instrukcją płatności. 5) Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny odpowiadającej żądanym usługom zgodnie z instrukcjami Usługodawcy podanymi w wiadomości e-mail zgodnie z ust. 4, nie później niż 14 dni od daty dostarczenia bonu; w przypadku nieprawidłowej i terminowej płatności Usługodawca nie ma obowiązku świadczenia usługi zgodnie z bonem upominkowym. 6) Z usług objętych bonem upominkowym można skorzystać najpóźniej do końca 12 miesiąca kalendarzowego następującego po dostawie z bonu upominkowego.

​Všeobecné obchodní podmínkypro smluvní vztahy mezi Poskytovatelem – obchodní společnostíGastrocentrum Houdek s.r.o.IČ 07715218- a zákazníky – smluvními partnery Poskytovatelepro účely ubytování v Penzionu u Chodského hradu v DomažlicíchČlánek I.Základní ustanoveníTyto všeobecné podmínky (dále též „obchodní podmínky“) upravují v souladu s § 1751občanského zákoníku obsah práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu meziPoskytovatelem a jeho zákazníky, dále též „Zákazník“, o ubytování v Penzionu u Chodského hraduna adrese náměstí Míru 67, Domažlice.Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vzniká dnem, kdy Poskytovatel potvrdíZákazníkovi objednávku ubytování pro konkrétní termín prostřednictvím elektronické pošty, dáletéž „Den vzniku smlouvy“.Nejpozději v emailovém potvrzení objednávky je Zákazník Poskytovatelem výslovně upozorněn:- že má-li zájem využít ubytovací služby Poskytovatele, řídí se jejich poskytování těmitoobchodními podmínkami- že nesouhlas s těmito obchodními podmínkami představuje překážku pro poskytnutíubytovací služby- že souhlas s těmito obchodními podmínkami vyjádří Zákazník tím, že po poučení ozávaznosti obchodních podmínek zahájí čerpání ubytovací služby v objednaném termínu.Oddíl A – Obecná ustanovení o poskytování ubytovacích služeb,dále též „Služba“Článek II.Dodací podmínkyII. 1: Uzavření smlouvyPokud Zákazník projeví zájem o Službu Poskytovatele, tj. kontaktuje Poskytovatele na některémz kontaktů uveřejněných na webových stránkách Poskytovatele s žádostí o rezervaci ubytovánív Penzionu u Chodského hradu v Domažlicích, dále též „Penzion“, je Poskytovatel povinen bezzbytečného odkladu potvrdit Zákazníkovi dostupnost jím poptávané Služby.Pokud je Služba v poptávaném termínu dostupná, potvrdí Poskytovatel rezervaci Zákazníkaemailovou zprávou na elektronický kontakt, který pro ten účel Zákazník sdělil – tím dojde mezistranami k uzavření smlouvy o ubytování, dále též „Smlouva“.Není-li Služba v poptávaném termínu dostupná a Zákazník nezvolí jiný termín, k uzavření Smlouvynedojde.II. 2 Individuální požadavkyJakékoliv individuální požadavky Zákazníka na poskytování plnění, která nejsou výslovněprezentována jako součást Služby na webových stránkách Poskytovatele, je Zákazník oprávněnpoptávat telefonicky či emailem nejpozději 1 týden před zahájením čerpání Služby. Poskytnutítakto individuálně poptávaných plnění je na uvážení Poskytovatele; pro případ, kdy Poskytovatelindividuální požadavky Zákazníka nad rámec standardního obsahu Služby schválí, stává se jejichzajištění pro Poskytovatele závazným až poté, kdy Zákazník potvrdí cenovou nabídku takovýchnadstandardních plnění.II. 3 Zahájení Služby1) Služba je zahájena okamžikem, kdy budou splněny následující podmínky:- Zákazník se na základě Smlouvy (potvrzené rezervace) dostaví do recepce Penzionu- Poskytovatel poučí Zákazníka o obchodních podmínkách a o tom, že souhlass obchodními podmínkami je předpokladem pro čerpání Služby- Zákazník po poučení podle předchozí odrážky vysloví souhlas s obchodními podmínkamibuď výslovně, nebo i mlčky tím, že předloží Poskytovateli svůj občanský či jiný průkazk ověření své totožnosti.2) V okamžiku splnění všech podmínek podle odst. 1, dále též „Zahájení Služby“, nastávásplatnost odměny za Službu podle ceníku Poskytovatele uveřejněného na webovýchstránkách Poskytovatele – viz níže čl. III.3) Zákazník bere na vědomí, že při zahájení Služby je povinen splnit na výzvu Poskytovatelepovinnosti vyplývající pro účely ubytovacích služeb z platné právní úpravy a z obecníchvyhlášek Města Domažlice vydaných v samostatné působnosti.II. 4 Povinnosti a odpovědnost Poskytovatele1) Poskytovatel odevzdá Zákazníkovi ubytovací prostory ve stavu způsobilém pro řádné užívánía zajistí mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním.2) Poskytovatel udržuje ubytovací prostory v řádném technickém a hygienickém stavu a dbá naodstranění závad oznámených Zákazníkem v souladu s ubytovacím řádem bez zbytečnýchprůtahů.3) V zájmu péče o zákazníky probíhá v Penzionu výměna ručníků a osušek na denní bázi avýměna povlečení s frekvencí 1 za 7 dnů, nebude-li mezi stranami dohodnuto jinak.4) Poskytovatel zajistí ve prospěch Zákazníků službu recepce každý den v době od 8.00 do 20.00.Mimo uvedený časový rozsah je Zákazník oprávněn využít k řešení mimořádných situacíkontakt, který pro tyto účely obdrží při Zahájení služby.5) Poskytovatel odpovídá za škodu pouze na těch věcech, které Zákazník vnese do prostorvyhrazených k ubytování, pokud škodu nezpůsobil Zákazník nebo osoba, která Zákazníkaz jeho vůle provázela. Povinnost nahradit škodu se nevztahuje na vozidla, na věci ponechanéve vozidlech ani na živá zvířata.6) Poskytovatel může ukončit poskytování Služby s okamžitou účinností, porušuje-li Zákazník ipřes výstrahu hrubě své povinnosti ze Smlouvy, nebo dobré mravy.II. 5 Povinnosti a odpovědnost Zákazníka1) Zákazník je povinen poskytnout součinnost potřebnou ke splnění všech povinnostíPoskytovatele, které pro ubytovací služby vyplývají z platné právní úpravy a obecně závaznýchvyhlášek Města Domažlice.2) Zákazník je povinen užívat ubytovací prostor a přijímat služby spojené s ubytováním řádně av souladu s ubytovacím řádem.3) Bez předchozího souhlasu Poskytovatele není Zákazník oprávněn provádět v ubytovacímprostoru žádné změny.4) Zákazník je povinen odevzdat Poskytovateli ubytovací prostor po uplynutí sjednané dobyubytování ve stavu, v jakém jej převzal při zahájení Služby.Článek III.Odměna za poskytnutí Služby. Platební podmínkyIII. 1 Výše OdměnyVýši odměny za poskytnutí Služby se určuje podle ceníku uveřejněného na webových stránkáchPoskytovatele ke Dni vzniku smlouvy (viz čl. I výše).Za každé živé zvíře se k základní odměně za ubytování účtuje samostatný poplatek.Zákazník bere na vědomí povinnost uhradit poplatky vyplývající z aktuálně platných obecníchvyhlášek Města Domažlice.III. 2 Splatnost OdměnyOdměna je splatná v okamžiku Zahájení Služby – viz bod II. 3 výše.III. 3 Platební podmínkyOdměnu je Zákazník oprávněn uhradit Poskytovateli při Zahájení Služby v hotovosti, popř. kartouprostřednictvím platebního terminálu.Poskytovatel je oprávněn odepřít poskytování Služby do okamžiku plné úhrady odměny zaposkytnutí Služby.Článek IV.Zrušení Smlouvy1) Zákazník bere na vědomí, že Smlouva je podle platné právní úpravy výslovně vyloučenaz okruhu spotřebitelských smluv, od kterých je Zákazník oprávněn odstoupit bez finančníchpostihů (viz § 1837 písm. j) občanského zákoníku).2) Poskytovatel přiznává Zákazníkovi oprávnění zrušit Smlouvu bez jakékoliv finanční sankcenejpozději 3 týdny přede dnem, který Poskytovatel emailem potvrdil jako den nástupuk ubytování.3) K oznámení o zrušení Smlouvy podle odst. 1 je Zákazník povinen využít emailový kontaktuveřejněný na webových stránkách Poskytovatele.4) Bude-li oznámení o zrušení Smlouvy doručeno Poskytovateli na emailový kontakt uveřejněnýna webových stránkách Poskytovatele později než 3 týdny přede dnem nástupu k ubytování,je Zákazník povinen uhradit Poskytovateli storno poplatek ve výši podle následujícíchpravidel:počet dnů zbývajících od doručení oznámení ozrušení Smlouvy do dne nástupu k ubytovánívýše storno poplatku20 – 15 dnů - 50% Odměny podle ceníkuPoskytovatele14 – 8 dnů - 75% Odměny podle ceníkuPoskytovatele7 – 3 dny - 90% Odměny podle ceníkuPoskytovatele2 dny a méně - 100% Odměny podle ceníkuPoskytovateleČlánek VPráva spotřebitele z vadného plnění.V. 1 Definice vad SlužbyPokud poskytnutá Služba neodpovídá požadavkům Zákazníka podle Smlouvy, jedná se o vadnéplnění.V. 2 Odpovědnost Poskytovatele za vady/zárukaPoskytovatel odpovídá Zákazníkovi, že Služba v době jejího poskytnutí nemá vady.V. 3 Nároky Zákazníka v souvislosti s vadami SlužbyZákazník je povinen informovat Poskytovatele písemně o vadách Služby bez zbytečného odkladupo jejich zjištění a v písemném oznámení o reklamaci Služby zároveň určit, který nárok vyplývajícíz odpovědnosti Poskytovatele za vady v souvislosti se zjištěnými vadami uplatňujePodstatné porušení Smlouvy:Je-li reklamace oprávněná a představuje-li zjištěná vada podstatné porušení Smlouvy ze stranyPoskytovatele, je Zákazník oprávněn uplatnit následující nároky:- odstranění vady bezplatnou nápravou Služby (je-li vada odstranitelná), nebonebo- přiměřenou slevu ze sjednané odměny, popř.- odstoupení od Smlouvy.Právo na odstoupení od smlouvy zákazník nemá, pokud neoznámí vadu zboží včas.Nepodstatné porušení SmlouvyJe-li reklamace oprávněná a představuje-li zjištěná vada nepodstatné porušení Smlouvy ze stranyPoskytovatele, je Zákazník oprávněn uplatnit následující nároky:- odstranění vady bezplatnou nápravou Služby (je-li vada odstranitelná), nebo- přiměřenou slevu z ceny.Společná ustanovení:Neučiní-li Zákazník volbu nároku v písemné reklamaci vady, je oprávněn určit způsobkompenzace vady Poskytovatel.Poskytovatel se zavazuje vydat Zákazníkovi na požádání písemný protokol o průběhureklamačního řízení.Zákazníkovi přísluší náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z odpovědnosti zavady. Neuplatní-li však právo na tuto náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které jetřeba podle platného práva vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud Poskytovatel namítne, žeprávo na náhradu nebylo uplatněno včas.V. 4 Spotřebitelské sporySpotřebitelský spor z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb je spotřebitel oprávněn řešitrovněž mimosoudně postupem podle § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraněspotřebitele, tj. podáním návrhu na mimosoudní řešení u České obchodní inspekce(http://adr.coi.cz) – tzv. ADR-řízení.K řešení spotřebitelského sporu lze rovněž využít platformu pro řešení sporů online; tatoplatforma je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.Článek VIDárkové poukazy1) Poskytovatel je oprávněn vystavit Zákazníkovi na jeho žádost dárkový poukaz pro účelyčerpání ubytovacích služeb Poskytovatele v Penzionu podle individuálních požadavkůZákazníka.2) Má-li Zákazník zájem o dárkový poukaz, požádá o jeho vystavení prostřednictvím emailovýchkontaktů uveřejněných na webových stránkách Poskytovatele.3) V žádosti o dárkový poukaz specifikuje Zákazník požadavky ohledně služeb, které majíbýt poukazem kryté, tj. typ pokoje v Penzionu, celková délka ubytování, případnédoplňkové služby, a emailovou adresu, na kterou má být poukaz doručen.4) Poskytovatel je povinen vystavit dárkový poukaz podle požadavků zákazníka bez zbytečnéhoodkladu a doručit jej Zákazníkovi prostřednictvím elektronické pošty na jím sdělenouemailovou adresu spolu s údajem o ceně poukazu a s pokyny k platbě.5) Zákazník je povinen uhradit cenu odpovídající poptávaným službám podle pokynůPoskytovatele uvedených v emailové zprávě podle odst. 4 nejpozději do 14 dnů ode dnedoručení poukazu; nebude-li platba provedena řádně a včas, nevzniká Poskytovatelipovinnost službu podle dárkového poukazu poskytnout.6) Služby kryté dárkovým poukazem lze čerpat nejpozději do konce 12. kalendářního měsícenásledujícího po doručení dárkového poukazu.