×

Pension Svatý Florian Hlučín

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Bez wyżywienia
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Gości poszukujących noclegu w Hlučín zapraszamy do rezerwacji ładnie umeblowanych pokoi w Pension Svatý Florian Hlučín. Jeżeli jest taka potrzeba, możesz zostawić swój samochód na miejscu parkingowym pensjonacie bez dodatkowych kosztów. Pokoje klimatyzowane są dostępne do rezerwacji (prosimy zobacz w arkuszu informacyjnym pokoju aby sprawdzić czy posiada klimatyzację). Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej nt. dokładnego zakresu usług udostępnianych przez Pension Svatý Florian Hlučín (również te dostępne za dodatkową opłatą) lub odnośnie wyposażenia pokojów, możesz znaleźć kompletną listę w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Pensjonat jest zlokalizowany 300 meters od Webkamera - Hlučín, 300 meters od Zámek Hlučín, 1.4 km od Hlučínské jezero, 4.3 km od Areál čs. opevnění Hlučín-Darkovičky, 4.1 km od Štěpán (přírodní rezervace).

Wyżywienie Wskazane ceny pokoju nie zawierają wyżywienia. Jeśli preferujesz inny typ wyżywienia, możesz wybrać śniadanie do rezerwacji.

Płatność Następujące metody są dostępne aby opłacić rezerwację: karta, gotówka i przelew.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina zameldowania 14:00, najpóźniejsza godzina wymeldowania 10:00. Czeski jest/są językiem(językami) znanym(i) personelowi.

Generála Svobody 2, 74801 Hlučín (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 2-osobowy  (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 15 m2
  • WIFI
szczegóły
Apartament 2-osobowy z klimatyzacją z tarasem (możliwa dostawka) Apartament 2-osobowy z klimatyzacją z tarasem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 34 m2 duży
  • Klimatyzacja
  • WIFI
szczegóły
Apartament 2-osobowy  (możliwa dostawka) Apartament 2-osobowy (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 34 m2 duży
  • WIFI
szczegóły
7.2
Dobry
(na podstawie 1 opinii)
  • Personel:
    6
  • Komfort:
    8
  • Usługi:
    8
  • Dostępność:
    8
Ocena 7.2
"Slušní lidé, čisté, upravené. Personální nápomocný a ochotný. Dá se platit kartou."
Tłumaczenie
- 2 osoby (do 25 rż)
4 lata temu
Parkowanie, podróż
  • Własny parking

Wypoczynek, rekreacja
  • Odpoczynek: Turystyczne możliwości (w pobliżu)

    Droga rowerowa w pobliżu

Charakterystyka miejsca
  • Przystanek autobusowy w pobliżu, Strefa dla niepalących, Taras, Dworzec kolejowy w pobliżu

    Zwierzęta mile widziane

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
Dodatkowe warunki handlowe 1. Ceny oraz usługi Orientacyjne ceny zakwaterowania oraz ewentualnych dodatkowych usług znajdują się w materiałach prezentacyjnych obiektu (strony internetowe, ulotki, itp.).Klienta obowiązuje cena, która widnieje w potwierdzeniu rezerwacji.Zakres wykupionych usług oraz ich ceny zawarte są w potwierdzeniu rezerwacji. Właściciel/Operator obiektu ma prawo do wprowadzenia zmian wynikających z przyczyn niezależnych (np. siła wyższa). 2. Anulacja z woli klienta Klient ma prawo anulować rezerwację w dowolnym momencie przed przyjazdem. Anulacja pobytu wymagana jest w elektronicznej formie pisemnej (e-mail), przesłanej na adres info@pension-florian.cz. Rozstrzygające dla określenia daty anulacji rezerwacji są data oraz godzina przesłania e-maila. W przypadku rezerwacji grupowych zasady anulacji mogą być rozpatrywane indywidualnie. Właściciel/Operator obiektu nie pobierze opłaty za anulację rezerwacji w przypadku: śmierci w rodzinie klienta, hospitalizacji klienta lub członka rodziny, poważnych problemów zdrowotnych klienta, powołania klienta do wojska, klęski żywiołowej. Wszystkie wyżej wymienione okoliczności wymagają przesłania dowodu zaistniałej sytuacji w ciągu 3 dni od zajścia. 3. Data ważności Niniejszy Regulamin i Polityka Anulacyjna są nieodłączną częścią rezerwacji oraz potwierdzenia zakwaterowania.