×

Palloma Hotel Kuta Legian

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • Darmowe Klimatyzacja w pokoju
  • Restauracja w obiekcie
  • 46 pokoi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Palloma Hotel Kuta Legian z radością ugości podróżnych planujących spędzić kilka miłych dni w/na Indonezji. Hotel oferuje 46 przyjemnie urządzonych pokoi, w którym mogą się zatrzymać szukający noclegu w Legian. Każdego dnia możesz próbować pysznych i świeżych posiłków w restauracji hotelu. Możesz również korzystać z odświerzających usług wellness w hotelu, basen zewnętrzny będzie również dostępne dla ciebie. Po wcześniejszej prośbie transfer do i z lotniska jest możliwy. Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację, zapewniającą optymalną temperaturę w pokoju podczas każdej pogody. W pokojach hotelu możesz pozostać online bez dodatkowych kosztów dzięki bezprzewodowemu połączeniu do Internetu (WiFi). Dokładny i szczegółowy wykaz wyposażenia i usług udostępnianych przez Palloma Hotel Kuta Legian znajdziesz w informatorze poniżej oraz w informatorze konkretnego pokoju, również informacje czy doliczone zostaną dodatkowe opłaty.

Płatność W zależności od wybranej daty, pokoju i ceny, może być konieczne, zapewnienie gwarancji kartą kredytową lub wpłacanie zaliczki kartą płatniczą w celu sfinalizowania rezerwacji.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora przybycia to 14:00, najpóźniejszy czas na wyjazd to 24:00.

Jalan Dewi Sri I No.8 , 80361 Legian (Indonezja)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 21 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 16 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój dla 2 osób Superior Pokój dla 2 osób Superior
max. 2 osoby
  • 16 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 21 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Wellness, relaks
  • Basen odkryty
  • Parasol przeciwsłoneczny
Charakterystyka miejsca
  • Usługi podstawowe: Pralnia

    WIFI, Klimatyzacja w pokoju, Transfer z lotniska, Nie ma windy, Zwierzęta domowe, służbowe i wspomagające , Transfer na plażę, Leżak

Wyżywienie
  • Restauracja w obiekcie

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 24:00
Akceptowana waluta
IDR (Rp)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard
  • VISA
Podatek turystyczny
Prosimy o sprawdzenie szczegółów wybranej ceny.
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
Transport z i na lotnisko jest dostępny w określonych godzinach. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 200000 IDR za pojazd (w jedną stronę)
  • Opłata za łóżko-dostawkę: 200000 IDR za dzień

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o kontakt z hotelem przed przyjazdem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Zwierzęta, włącznie z pracującymi, nie są dozwolone na terenie obiektu.