×

Old Vic Sharm Resort Sharm El Sheikh

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Klimatyzacja w pokoju
  • 136 pokoi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Old Vic Sharm Resort Sharm El Sheikh oferuje 136 gustownie urządzone pokoje dla tych, którzy poszukują zakwaterowania w Sharm el-Sheikh. Można również cieszyć się z relaksujących zabiegów odnowy biologicznej na miejscu a basen zewnętrzny będzie również dostępne dla ciebie. Pobliski/e bilard dadzą ci wyśmienitą okazję na spędzenie swojego wolnego czasu w aktywny sposób. Transfer na lotnisko dostępny jest dzięki wcześniejszemu zawiadomieniu. Klimatyzacja jest dostępna we wszystkich pokojach, aby upewnić się, że będziesz czuć się świetnie również w ciepłe letnie dni. Jeżeli masz odpowiednie urządzenie przenośne, możesz podłączyć sie do Internetu poprzez bezprzewodową sieć (WiFi) dostępną w hotelu. Dokładny i szczegółowy wykaz wyposażenia i usług udostępnianych przez Old Vic Sharm Resort Sharm El Sheikh znajdziesz w informatorze poniżej oraz w informatorze konkretnego pokoju, również informacje czy doliczone zostaną dodatkowe opłaty.

Płatność Gwarancja kartą kredytową lub płatność kartą płatniczą z góry, może być konieczne by dokończyć proces rezerwacji, w zależności od wybranej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie to 14:00, najpóźniejsza godzina wymeldowania to 24:00.

Plateau Umm Sid, Motalat Street , 46628 Sharm el-Sheikh (Egipt)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 14 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • Balkon/taras
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 3-osobowy Pokój 3-osobowy
max. 3 osoby
  • 40 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • Balkon/taras
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 14 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • Balkon/taras
  • Lodówka
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Wypoczynek, rekreacja
  • Bilard

Wellness, relaks
  • Basen odkryty
  • Basen dla dzieci
  • Bar przy basenie
  • Parasol przeciwsłoneczny
Charakterystyka miejsca
  • Usługi podstawowe: Ogród, Pralnia

    Klimatyzacja w pokoju, Miejsce parkingowe, Transfer z lotniska, Nie ma windy, Leżak, Miejsca dla palących

Wyżywienie
  • Restauracja

usługi dla dzieci
  • Klub dla dzieci

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 24:00
Akceptowana waluta
USD ($)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard
  • VISA
Podatek turystyczny
Prosimy o sprawdzenie szczegółów wybranej ceny.
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
Całodobowy transport z i na lotnisko jest dostępny na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za śniadanie w formie bufetu: 3 USD na osobę (około)
  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 9 USD za pojazd (w jedną stronę)

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o kontakt z hotelem przed przyjazdem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.