×

Ngoc Hien Hotel Nha Trang

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe Klimatyzacja w pokoju
  • 38 pokoi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Właśnie planujesz swój wyjazd do Wietnamu, i rozglądasz się za rezerwacją pokoju? W zaszczyceni możliwością przedstawienia ci oferty Ngoc Hien Hotel Nha Trang, gdzie ty i twoja rodzina jesteście mile widziani. Hotel wita wszystkich gości w Nha Trang w swoich 38 komfortowych pokojach w których mogą się oni zatrzymać. Transfer na lotnisko dostępny jest dzięki wcześniejszemu zawiadomieniu. Możesz zabezpieczyć swoje kosztowności w sejfie. Klimatyzacja jest dostępna we wszystkich pokojach, aby upewnić się, że będziesz czuć się świetnie również w ciepłe letnie dni. Możesz również zabrać swojego laptopa na wakacje, ponieważ w pokojach jest dostępny bezprzewodowy Internet (WiFi) za dodatkową opłatą. Dodatkowo do sieci dostępnej w pokojach, Bezpłatny internet dostępny jest również w hotelu. Możesz znaleźć dokładną listę usług dostarczanych przez Ngoc Hien Hotel Nha Trang (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność Gwarancja kartą kredytową lub płatność kartą płatniczą z góry, może być konieczne by dokończyć proces rezerwacji, w zależności od wybranej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie do pokoju to 14:00, najpóźniej wymeldować się z pokoju możesz o 12:00.

98C/2 Tran Phu Street Loc Tho Ward , 650000 Nha Trang (Wietnam)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Charakterystyka miejsca
  • Usługi podstawowe: Pralnia, Sejf

    WIFI, Klimatyzacja w pokoju, Transfer z lotniska

usługi dla dzieci
  • Nie ma łóżeczka dla dziecka

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 12:00
Akceptowana waluta
VND (VND)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard
  • VISA
Podatek turystyczny
Prosimy o sprawdzenie szczegółów wybranej ceny.
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
  • Na miejscu nie ma parkingu.
Transport z i na lotnisko jest dostępny w określonych godzinach. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za łóżko-dostawkę: 150.000 VND za dzień

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o kontakt z hotelem przed przyjazdem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.