×

Nefertiti Luxor

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • Klimatyzacja w pokoju
  • Restauracja w obiekcie
  • 30 pokoi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi 30 komfortowo urządzonych pokoi oferowanych przez Nefertiti Luxor dla gości poszukujących zakwaterowania w Luksor. Hotel posiada własną restaurację, w której możesz również spróbować doskonałych lokalnych posiłków. Po wcześniejszym powiadomieniu można poprosić o transfer z i do lotniska. W sejfie twoje kosztowności mogą być bezpiecznie przechowywane. Nie musisz się martwić letnim upałem, we wszystkicj pokojach jest dostępna klimatyzacja. Możesz przeglądać Internet za darmo dzięki bezprzewodowej sieci (WiFi) dostępnej w hotelu. Jeżeli chcesz sie dowiedzieć więcej nt. dokładnego zakresu dostępnych usług Nefertiti Luxor (również wszystkie dostępne za dodatkową opłatą) lub odnośnie wyposażenia pokojów, możesz znaleźć kompletną listę w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność Zaliczka kartę płatniczą lub gwarancja kartą kredytową, może być wymagane w przypadku rezerwacji, w zależności od wybranej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie do Twojego pokoju to 00:00, najpóźniej wymeldować się z pokoju możesz o 24:00.

El Sahabi Street, via Karnak Temple St , 4114 Luksor (Egipt)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 4-osobowy z balkonem Pokój 4-osobowy z balkonem
max. 4 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy z balkonem Pokój 2-osobowy z balkonem
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 3-osobowy z balkonem Pokój 3-osobowy z balkonem
max. 3 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 1-osobowy z balkonem Pokój 1-osobowy z balkonem
max. 1 osoba
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Charakterystyka miejsca
  • Usługi podstawowe: Winda, Pralnia, Sejf, Centrum biznesowe

    WIFI, Klimatyzacja w pokoju, Miejsce parkingowe, Transfer z lotniska, Biblioteka, Transfer ze stacji kolejowej - płatny, Transfer na stację kolejową - płatny, Wznajem limuzyny lub samochodu

Wyżywienie
  • Wyżywienie: Restauracja w obiekcie

    Możliwość gotowania (np. grillowania) na zewnątrz: Możliwość skorzystania z grilla

usługi dla dzieci
  • Nie ma łóżeczka dla dziecka

Zameldowanie
24:00 - 23:30
Wymeldowanie
do 24:00
Akceptowana waluta
USD ($)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard
  • VISA
Podatek turystyczny
Prosimy o sprawdzenie szczegółów wybranej ceny.
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
Całodobowy transport z i na lotnisko jest dostępny na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 10 USD za osobę

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Dostępny jest transport z dworca kolejowego (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o skontaktowanie się z hotelem 24 godziny przed przybyciem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.