×

Ligotel St. Petersburg

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • Darmowe Klimatyzacja w pokoju
  • Restauracja w obiekcie
  • 32 pokoje

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Złóż niezapomnianą wizyte w/na Rosjii i bądź gościem Ligotel St. Petersburg. Goście hotelu mogą zatrzymać sie w 32 komfortowych i przytulnych pokojach w Sankt Petersburg. Hotel chętnie przywita Cię w restauracji pysznym obiadem lub romantyczną kolacją. Transfer z i do lotniska można zamówić po wcześniejszym zawiadomieniu. Klimatyzacja jest dostępna we wszystkich pokojach, aby upewnić się, że będziesz czuć się świetnie również w ciepłe letnie dni. Bezprzewodowe połączenie do Internetu (WiFi) jest dostępne w pokojach. Pozwala na korzystanie z Internetu z różnych urządzeń bez dodatkowych kosztów. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej nt. dokładnego zakresu usług udostępnianych przez Ligotel St. Petersburg (również te dostępne za dodatkową opłatą) lub odnośnie wyposażenia pokojów, możesz znaleźć kompletną listę w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność Zaliczka kartę płatniczą lub gwarancja kartą kredytową, może być wymagane w przypadku rezerwacji, w zależności od wybranej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora zameldowania to 00:00, najpóźniejszy czas wymeldowania to 24:00.

Ligovsky Prospect 55/4 , 191040 Sankt Petersburg (Rosja)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 3-osobowy Pokój 3-osobowy
max. 2 osoby
  • 8 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 13 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 18 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 25 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Charakterystyka miejsca
  • Pralnia

    WIFI, Klimatyzacja w pokoju, Transfer z lotniska, Biblioteka, Nie ma windy, Miejsca dla palących

Wyżywienie
  • Restauracja w obiekcie

Zameldowanie
00:00 - 24:00
Wymeldowanie
do 24:00
Akceptowana waluta
RUB (руб)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard
  • VISA
Podatek turystyczny
Prosimy o sprawdzenie szczegółów wybranej ceny.
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu może być wymagane przedstawienie ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenie kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
  • Na miejscu nie ma parkingu.
  • Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu. Lista zasad jest dostępna w obiekcie.
Goście zostaną powitani przez portiera lub pracownika recepcji w momencie ich przyjazdu. Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Całodobowy transport z i na lotnisko jest dostępny na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem. Uwaga: obywatele Rosji w wieku 14 lat i starsi muszą wylegitymować się ważnym paszportem krajowym przy zameldowaniu, a obywatele poniżej 14 roku życia muszą przedstawić akt urodzenia; międzynarodowe rosyjskie paszporty nie są akceptowane. Goście zagraniczni muszą wylegitymować się ważnym paszportem, wizą i kartą migracyjną. To są jedyne formy identyfikacji, które są akceptowane w tym obiekcie.

W obiekcie należy dokonać następujących opłat:

    Osoby obcej narodowości muszą zapłacić obowiązkową opłatę rejestracyjną w obiekcie.

Wszelkie opłaty podane przez hotel zostały wymienione. Opłaty mogą się zmieniać, na przykład w zależności od długości pobytu lub rodzaju pokoju.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za śniadanie w formie bufetu: 250 RUB dla osób dorosłych i 250 RUB dla dzieci (około)
  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 900 RUB za pojazd (w jedną stronę)

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Osoby potrzebujące wizy mogą uzyskać pomoc ze strony obiektu, w którym będą przebywać. Powinny skontaktować się w tym celu z obiektem za pomocą informacji kontaktowych podanych na potwierdzeniu rezerwacji. Obiekt może pobrać opłatę za udzielenie pomocy w uzyskaniu wizy, nawet w przypadku anulowania rezerwacji. Wszystkie uzgodnienia są wyłącznie między gościem a obiektem.
  • Obywatele Rosji: Dorośli (w wieku 14 lat i powyżej) muszą okazać ważny paszport wewnętrzny w trakcie zameldowania (międzynarodowe rosyjskie paszporty i prawa jazdy nie są akceptowane). W przypadku dzieci poniżej 14 roku życia, w momencie zameldowania należy okazać świadectwo urodzenia. Jeśli dziecko w wieku poniżej 14 lat podróżuje do Rosji z krewnym lub prawnym opiekunem (nie rodzicem) pochodzenia rosyjskiego, opiekun ten jest również zobowiązany do okazania podczas zameldowania stosownych dokumentów poświadczających jego upoważnienie do towarzyszenia dziecku. Obcokrajowcy: Dorośli i dzieci muszą okazać ważny paszport, wizę oraz kartę migracyjną w trakcie zameldowania.
  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o kontakt z hotelem przed przyjazdem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.
  • Goście mogą ustalić warunki pobytu ze zwierzęciem towarzyszącym, kontaktując się w tej sprawie bezpośrednio z obiektem za pomocą informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • W obiekcie tym nie podaje się alkoholu.