×

Hotel VZ Bedřichov - depandance Špindlerův Mlýn

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Bez wyżywienia
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 116  /os/noc, bez wyżywienia, 28. - 29. kwi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Hotel VZ Bedřichov - depandance Špindlerův Mlýn oferuje 21 dobrze wyposażone pokoje dla osób poszukujących noclegu w Szpindlerowy Młyn. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej nt. dokładnego zakresu usług udostępnianych przez Hotel VZ Bedřichov - depandance Špindlerův Mlýn (również te dostępne za dodatkową opłatą) lub odnośnie wyposażenia pokojów, możesz znaleźć kompletną listę w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Labský důl jest w odległości 4.7 km, Ski areál Špindlerův Mlýn - Svatý Petr 1 km, Vodní nádrž Labská 1.9 km, Kozí hřbety 2.9 km, Aquapark Špindlerův Mlýn 800 meters, Webkamera - Vrbatova bouda 4.4 km, Medvědín 2.1 km, Webkamera - Špindlerův Mlýn 1 km, Webkamera Špindlerův Mlýn (Krkonoše) 1.6 km, Webkamera - Horní Mísečky 2.1 km, Webkamera Svatý Petr (Krkonoše) 1.6 km, Ptačí kámen 4.9 km, Penzion U KOTLE 3.2 km, Webkamera - Vítkovice 4.4 km, Webkamera Horní Mísečky (Krkonoše) 2.1 km, Harrachovy kameny 5 km, Naučná stezka Správy KRNAP - Čertův důl 3.9 km, Webkamera Hromovka (Krkonoše) 1.6 km, Webkamera - Hotel Olympie - Svatý Petr 800 meters, Webkamera Svatý Petr - Stoh 2.3 km od hotel.

Wyżywienie Podane ceny rezerwacji nie zawierają wyżywienia.

Płatność Możesz wybrać jedną z następujących metod aby zapłacić za Twój pokój: karta, gotówka i przelew. Aby zakończyć proces rezerwacji Hotel VZ Bedřichov - depandance Špindlerův Mlýn wymaga aby 100% zostało opłacone zaliczką.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie do Twojego pokoju to 14:00, najpóźniej wymeldować się z pokoju możesz o 10:00. Personel hotelu może rozmawiać po czesku z Tobą.

Bedřichov 62, 54351 Szpindlerowy Młyn (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

  • Bez wyżywienia
Apartament 2-osobowy Studio z prysznicem Apartament 2-osobowy Studio z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 24 m2
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 2 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 4-osobowy Studio z prysznicem Pokój 4-osobowy Studio z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 4 osoby
  • 26 m2 duży
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 2 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 3-osobowy Studio z prysznicem Apartament 3-osobowy Studio z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 24 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 2 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Parkowanie, podróż
  • Parking w pobliżu

Wypoczynek, rekreacja
  • Dart w pobliżu, Dyskoteka w pobliżu, Wypożyczalnia sprzętu narciarskiego w pobliżu, Droga rowerowa w pobliżu, Strzelnica w pobliżu, Pływanie w pobliżu na łonie natury, Organizowanie wydarzeń kulturalnych i sportowych, Kryta pływalnia w pobliżu, Wypożyczalnia sprzętu sportowego w pobliżu, Sala gimnastyczna / hala sportowa w pobliżu, Symulator golfa w pobliżu, Kryty kort tenisowy w pobliżu, Aquapark - w pobliżu

    Odpoczynek: Turystyczne możliwości (w pobliżu), Bilard (w odległości 400 m), Tenis stołowy (w odległości 350 m), Wypożyczalnia rowerów w pobliżu obiektu (darmowe, w odległości 400 m), Nightclub (w odległości 800 m), Fitnes (w odległości 400 m), Squash (w odległości 400 m), Bowling (w odległości 400 m)

Wellness, relaks
  • Basen dla dzieci
  • Wellness/spa w pobliżu
Charakterystyka miejsca
  • Serwis, Przechowalnia rowerów, Zwierzęta mile widziane

    Przechowywalnia sprzętu narciarskiego, Zewnętrzny kort tenisowy w pobliżu, Przystanek autobusowy w pobliżu, Strefa dla niepalących, Wyciąg narciarski w pobliżu, Kantor wymiany walut w pobliżu, Masaż w pobliżu, Hotel - Ogród - w pobliżu, Zbieranie grzybów, Centrum handlowe w pobliżu, Personel obcojęzyczny, Hotel - Hydromasaż w pobliżu, Bar w pobliżu, Taxi

Wyżywienie
  • Najbliższa restauracja w okolicy (w odległości 400 m)

Wellnes rodzaje
  • Kabina parowa w pobliżu, Sauna w pobliżu

usługi dla dzieci
  • Kącik zabaw dla dzieci

    Zakwaterowanie do lat 2 bezpłatnie!

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
WARUNKI HANDLOWE VLRZ (WPU) w zakresie usług związanych z zakwaterowaniem, wyżywieniem i innychVojenská lázeňská a rekreační zařízení (Wojskowe Placówki Uzdrowiskowe) Magnitogorská 12, 101 00 Praha 10 IČ: 00000582 Organizacja jest zapisana w Referacie Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Praga 10Art. 1 Przedmiot warunków handlowych1.1. Przedmiotem poniższych warunków handlowych (dalej jako „Warunki“) są usługi związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem i innymi wcześniej zamówionymi usługami z oferty Wojskowych Placówek Uzdrowiskowych (dalej jako „Placówki“)  w zakresie zgodnym z zamówieniem klienta (patrz art. 2.1.2.). 1.2. Placówki powinny świadczyć usługi w ustalonym zakresie i jakości oraz bez zbędnej zwłoki informować o ewentualnej zmianie oferowanych usług. Zmiany i rozbieżności poszczególnych usług od uzgodnionego zakresu, włącznie z przedwczesnym ukończeniem świadczenia tych usług, są dopuszczalne szczególnie z powodu działania siły wyższej, tzn. z powodu, któremu nie można było zapobiec nawet przy dołożeniu wszelkich możliwych starań. Dotyczy to także decyzji organu prowadzącego o zmianie wykorzystania miejsca zakwaterowania w ramach głównej lub innej działalności placówki oraz powstanie stanu krytycznego zgodnie z ustawą O zarządzaniu kryzysowym nr 240/2000 Dz. U.Art. 2. Strony umowy 2.1. Stronami umowy są: 2.1.1. Wojskowe Placówki Uzdrowiskowe (dalej jako "WPU"), 2.1.2. osoby fizyczne i prawne (dalej jako "Klient").Art. 3. Powstanie stosunku prawnego 3.1. Stosunek prawny powstaje pomiędzy stronami umowy poprzez zamówienie usług przez Klienta i potwierdzenie zamówienia przez Placówkę.Art. 4. Ceny za usługi 4.1. Ceny za usługi są umowne i umieszczone w obowiązującym cenniku. 4.2. Na podstawie zamówienia Klient na prośbę placówki ma obowiązek zapłacić zaliczkę w wysokości 50-100% z pełnej kwoty zamówionych usług przed rozpoczęciem pobytu.Art. 5. Zmiany zamówionych usług 5.1. Klient ma prawo zrezygnować z zamówionych usług w formie pisemnej pod warunkiem, że uiści odstępne na rzecz placówki (dalej jako „Opłata Anulacyjna“), którego wysokość zależy od okresu, w którym zrezygnowano z zamówionych usług: 5.1.1. 30 i więcej dni przed przyjazdem Klienta: bez Opłaty Anulacyjnej, 5.1.2. 29 do 15 dni przed przyjazdem Klienta: 30% z pełnej ceny zakwaterowania, 5.1.3. 14 do 8 dni przed przyjazdem Klienta: 50% z pełnej ceny zakwaterowania, 5.1.4. 7 do 1 dnia przed przyjazdem Klienta: 60% z pełnej ceny zakwaterowania, 5.1.5. w dzień ustalony jako dzień przyjazdu Klienta i rozpoczęcie pobytu: 100% z pełnej ceny zakwaterowania i ceny wyżywienia za pierwszy i drugi dzień pobytu. 5.2. Strony umowy mogą pisemnie ustalić odstąpienie od Opłaty Anulacyjnej (śmierć, udokumentowana hospitalizacja). 5.3. Przy wcześniejszym wyjeździe Klienta naliczona jest Opłata Anulacyjna w wysokości 100% z pozostałej ceny pobytu. 5.4. Za niewykorzystane zamówione usługi czy zmianę zamówionych usług w trakcie pobytu (zakwaterowanie, wyżywienie) nie przysługuje rekompensata finansowa. 5.5. Postanowienia art. 5 są adekwatne także przy anulacji zamówionych usług z powodu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Art. 6. Warunki zakwaterowania 6.1. Klient ma obowiązek przestrzegania warunków zakwaterowania Placówki. 6.2. W przypadku nieprzestrzegania warunków zakwaterowania, w wyniku czego powstanie szkoda po stronie Klienta, Placówka za nią nie odpowiada, o ile obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej. Art. 7. Reklamacja 7.1. Klient ma prawo do reklamacji usług, w sytuacji kiedy odkryje nieprawidłowości związane ze świadczeniem usług przez Placówki.  7.2. Usługi reklamowane są zgodnie z Warunkami reklamacji WPU, które to dostępne są w Placówce lub na stronie internetowej www.volareza.cz. 7.3. W przypadku, gdy pomiędzy Klientem (konsumentem) i Placówką  dojdzie do powstania sporu konsumenckiego, którego nie uda się rozwiązać poprzez wzajemne porozumienie, klient może postulować o pozasądowe rozstrzygnięcie sporu do odpowiedniego podmiotu pozasądowego rozstrzygania sporów, którym jest Czeska Inspekcja Handlowa, Inspektorat Główny – Dział ADR (Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR) Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz.   Art. 8. Postanowienia końcowe 8.1. Powyższe Warunki nabierają ważności z dniem 1.05.2016.  InfoRmation on personal data processingThe company Vojenská lázeňská a rekreační zařízení with registered offfice in Magnitogorská 1494/12, 101 00 Praha 10 – Vršovice, identification No.: 00000582, tax identification No.: CZ00000582, registered with the Trade Licensing Office of the Prague 10 Municipal District Authority (hereinafter referred to as „the Controller“), as personal data controller, hereby provides information on the methods and extent of personal data processing by the said company, including the scope of data subjects‘ rights related to the processing of their personal data. Data processing by the Controller is being carried out as follows:Purpose of data processing: Keeping personal data records of clients – guests staying temporarily in a VLRZ accommodation facility within the framework of hotel and wellness stays.Legality of data processing: Entering into a contractual relationship (accommodation contract) with the objective of meeting the client’s interest in a stay as mentioned above. Meeting the obligation of the accommodation provider to keep a guest register and records book of guests in accordance with the Act. No. 565/1990 Coll., on Local Fees, and the Act No. 326/1999 Coll., on the Residence of Foreign Nationals in the Territory of the Czech Republic and Amending of Certain Acts. The Controller processes the following personal data categories: Name, surname, academic degree, place of residence, number of identity document (identity card or passport). Personal data processing by the Controller is carried out for the period of:  6 years. Methods of processing: Automated decision-making: No Profiling: No In case of a request for paying the service required using the financial means of the Cultural and Social Needs Fund (CSNF), the personal data shall be provided, to the extent as specified in an order issued by the CSNF administrator, also to partial CSNF funds administrators who have placed the order in question, and the service is subsequently invoiced by VLRZ to the said administrators. Information about personal data processing: Personal data processing by the Controller shall be carried out in compliance with the legislation of the Czech Republic and the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and on repealing Directive 95/46/ES (hereinafter „GDPR“). Rights of data subjects:- right to request from the Controller access to personal data related to the data subject, their rectification, erasure or restriction of processing, ·         - right to lodge a complaint with the supervisory authority. You can exercise your rights by delivering your request to the address of the Controller (via e-mail: podatelna@vlrz.cz, or using the data box: q6fwimp.)