×

Hotel Tři růže Špindlerův Mlýn

Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 144  /os/noc, ze śniadaniem, 26. - 27. kwi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Hotel Tři růže Špindlerův Mlýn oferuje 20 komfortowo wyposażone pokoje dla osób poszukujących noclegu w Szpindlerowy Młyn. Hotel każdego dnia oferuje świeżo przygotowane lokalne posiłki w restauracji. Jeżeli potrzebujesz, możesz zaparkować na parkingu hotelu za dodatkową opłatą. Możesz znaleźć dokładną listę usług dostarczanych przez Hotel Tři růže Špindlerův Mlýn (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Hotel jest zlokalizowany 700 meters od Aquapark Špindlerův Mlýn, 5 km od Labský důl, 1.9 km od Webkamera Svatý Petr - Stoh, 2.4 km od Webkamera - Horní Mísečky, 1.2 km od Webkamera Svatý Petr (Krkonoše), 4.7 km od Webkamera - Vrbatova bouda, 700 meters od Webkamera - Hotel Olympie - Svatý Petr, 4.7 km od Mohyla Hanče a Vrbaty, 700 meters od Hotel Olympie, 1.2 km od Webkamera Špindlerův Mlýn (Krkonoše), 2.5 km od Webkamera Horní Mísečky (Krkonoše), 4.7 km od Webkamera - Vítkovice, 2.4 km od Medvědín, 1.9 km od Vodní nádrž Labská, 3.6 km od Naučná stezka Správy KRNAP - Čertův důl, 1.2 km od Webkamera Hromovka (Krkonoše), 1.7 km od Ski areál Medvědín - Horní Mísečky, 2.6 km od Kozí hřbety, 3.5 km od Penzion U KOTLE, 700 meters od Ski areál Špindlerův Mlýn - Svatý Petr.

Wyżywienie Wyświetlona cena pokoju zawiera codziennie serwowane świeże i obfite śniadanie. Jeżeli chcesz, możesz wybrać śniadanie i obiadokolację podczas dokonywania rezerwacji.

Płatność Możesz wybrać jedną z następujących metod aby zapłacić za Twój pokój: gotówka, karta i przelew. Aby ostatecznie zagwarantować rezerwację Hotel Tři růže Špindlerův Mlýn wymaga wpłacenia 100% zaliczki.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie do Twojego pokoju to 14:00, najpóźniej wymeldować się z pokoju możesz o 10:00. Personel hotel może rozmawiać z Tobą po angielsku, niemiecku i czesku.

Bedřichov 18, 54351 Szpindlerowy Młyn (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Pokój 2-osobowy z prysznicem Pokój 2-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 16 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • Pomieszczenie sypialne
  • Łazienka
  • WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy z prysznicem Pokój 3-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 18 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • Pomieszczenie sypialne
  • Łazienka
  • WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 4-osobowy z prysznicem Pokój 4-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 4 osoby
  • 20 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • Pomieszczenie sypialne
  • Łazienka
  • WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy z prysznicem Pokój 3-osobowy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 22 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • Pomieszczenie sypialne
  • Łazienka
  • WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy na poddaszu z prysznicem (możliwa dostawka) Pokój 3-osobowy na poddaszu z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 5 osób
  • 20 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 5 osób.

  • 1. Pomieszczenie sypialne
  • 2. Pomieszczenie sypialne
  • Łazienka
  • WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy  (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 4 osoby
  • 17 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • Pomieszczenie sypialne
  • Łazienka
  • WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
9.4
Bardzo dobry
(na podstawie 6 opinii)
100%
  • Personel:
    10
  • Czystość:
    10
  • Cena/Wartość:
    10
  • Komfort:
    9
  • Usługi:
    9.3
  • Restauracja:
    9.3
  • Dostępność:
    9.3
Ocena 10
"Příjemná recepční,vstřícný a ochotný číšník i paní za barem,čistota pokojů,výborné jídlo."
Tłumaczenie
Milena Kolblova - 2 osoby
na podstawie 2 dni
3 lata temu
Roudnice Nad Labem
Ocena 10
"velmi dobré"
Tłumaczenie
Grupa przyjaciół
na podstawie 5 dni
3 lata temu
Chlumčany
Ocena 8.8
Gość nie napisał swojej opinii.
- rodzina z małym dzieckiem
4 lata temu
Parkowanie, podróż
  • Własny parking

Wypoczynek, rekreacja
  • Dyskoteka w pobliżu, Wypożyczalnia sprzętu narciarskiego w pobliżu, Droga rowerowa w pobliżu, Kryta pływalnia w pobliżu, Aquapark - w pobliżu

    Odpoczynek: Turystyczne możliwości (w pobliżu), Casino (w odległości 300 m), Wypożyczalnia rowerów w pobliżu obiektu (w odległości 100 m), Fitnes (w odległości 200 m), Nightclub (w odległości 200 m)

Wellness, relaks
  • Masaż
  • Sauna
Charakterystyka miejsca
  • Przechowywalnia sprzętu narciarskiego, Zewnętrzny kort tenisowy w pobliżu, Specjalne menu dietetyczne/bezglutenowe, Plac zabaw w pobliżu, Przystanek autobusowy w pobliżu, Centrum zdrowia w pobliżu, Strefa dla niepalących, Taras, Wyciąg narciarski w pobliżu, Taxi, Zbieranie grzybów, Recepcja, Personel obcojęzyczny, Park w pobliżu

    Ogród, Przechowalnia rowerów, Zwierzęta mile widziane

Wyżywienie
  • Wyżywienie: Restauracja w obiekcie

    Pizzeria w pobliżu

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Czeski, Angielski, Niemiecki
Akceptowana waluta
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
Recepcja
od poniedziałku do niedzieli: 08:00 - 20:00
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
Additional terms and conditionsPrices and servicesThe indicative prices of accommodation and any other services are listed in the presentation materials of the accommodation provider (website, brochures, etc.).However, the price that is stated in the accommodation voucher (hereinafter referred to as the voucher) is binding for the customer.The scope of contractually agreed services and prices is binding for their breakdown in the voucher. The accommodation provider is entitled to change the agreed conditions of the stay in cases beyond its control (e.g. force majeure).Cancellation of the stay by the customerThe customer is entitled to cancel the order at any time before arrival. Cancellation of the stay requires a written electronic form (email with delivery) to sales@hotelklik.cz. The date and time of sending the email is decisive for determining the cancellation period.For larger groups, individual cancellation fees may be negotiated.The accommodation provider will not charge the customer the aforementioned cancellation fees if he/she was unable to use the agreed services for the following reasons: death in the family, hospitalization of the customer or a member of his/her family, serious illness, call-up order, natural disaster. The customer is obliged to provide written proof of the aforementioned facts to the accommodation provider within 3 days of their occurrence.Guarantee of accommodationThe hotel guarantees the reservation on the basis of a written confirmation issued by the hotel. The written confirmation of the reservation is usually issued on the basis of a binding written order from the customer. Unless otherwise stated, the hotel is entitled to require a deposit for the services provided, payable before the arrival date. The amount of the deposit and its due date is indicated on the invoice. In the event that the deposit is not paid to the hotel by the due date, the hotel considers the reservation cancelled, without refund. The hotel guarantees accommodation on the day of arrival until 18:00 local time. After this date, the hotel is entitled to offer the accommodation to another person. In case of prior information, the reservation time can be extended by agreement.Cancellation policyThe client is obliged to always make any changes to the reservation or cancellation by email and this change or cancellation must be confirmed by the hotel.Any shortening of the length of stay or failure to use some of the services booked (if available) is not a reason for refunding part of the payment for the services booked, unless otherwise agreed.Payment termsUnless otherwise stated, the hotel requires payment in cash for the services provided no later than the day of the guest's arrival. The hotel also accepts credit cards. For group and group events, the hotel requires payment for the services ordered at least 45 days prior to the stay.Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)