×

Hotel Torwirt Wolfsberg

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • Restauracja w obiekcie
  • 28 pokoi
  • Języki używane w obiekcie: Polski, Angielski, Niemiecki, Czeski, Chorwacki

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Goście Hotel Torwirt Wolfsberg mogą zatrzymać sie w 28 komfortowych i przytulnych pokojach w Wolfsberg. Jeśli chcesz coś zjeść lub się napić, u nas znajdziesz specjalnie przygotowane dla Ciebie dania w restauracji. Po wcześniejszym powiadomieniu można poprosić o transfer z i do lotniska. Jako obiekt przyjazny zwierzętom Hotel Torwirt Wolfsberg zapraszamy również Twojego pupila. W sejfie twoje kosztowności mogą być bezpiecznie przechowywane. Bezprzewodowe połączenie z Internetem (WiFi) jest dostępne w hotelu, pozwalając przenośnym urządzeniom i smartfonom na pozostanie online. Dokładny zakres usług oferowanych przez Hotel Torwirt Wolfsberg (również tych za dodatkową opłatę) i dokładne wyposażenie pokoju są dostępne w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność W celu dokonania rezerwacji może być konieczne, by wnieść zaliczkę przy użyciu karty kredytowej lub udzielenia gwarancji kartą kredytową, w zależności od dokładnej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora przybycia to 14:00, najpóźniejszy czas na wyjazd to 11:00. Angielski, Niemiecki, Chorwacki, Polski I Czeski to języki, które zna personel.

Am Weiher 4 , 9400 Wolfsberg (Austria)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój dla 1 osoby Pokój dla 1 osoby
max. 1 osoba
  • 17 m2
  • WIFI
szczegóły
Pokój 3-osobowy Pokój 3-osobowy
max. 3 osoby
  • 25 m2 duży
  • WIFI
szczegóły
Pokój dwuosobowy Pokój dwuosobowy
max. 2 osoby
  • 20 m2
  • WIFI
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Charakterystyka miejsca
  • Pralnia, Sejf, Przechowalnia bagażu, Centrum biznesowe

    Transfer z lotniska, Taras

Wyżywienie
  • Restauracja w obiekcie

Zameldowanie
14:00 - 21:00
Wymeldowanie
do 11:00
Języki używane w obiekcie
Polski, Angielski, Niemiecki, Czeski, Chorwacki
Akceptowana waluta
EUR (€)
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
  • Na miejscu nie ma parkingu.
Recepcja czynna jest codziennie od 9:00 do 21.00.
Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 24 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji.Jeśli planowany jest przyjazd po godzinie 21.00, prosimy o wcześniejszy kontakt z hotelem. Dane kontaktowe hotelu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji.Goście otrzymają informacje dotyczące odbioru kluczy. Transport z i na lotnisko jest dostępny na życzenie w godzinach 10.00 – południe. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 120 EUR za pojazd (w jedną stronę)
  • Opłata za zwierzęta domowe: 10 EUR za zwierzę, za noc
  • Zwierzęta asystujące nie podlegają opłatom

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o kontakt z hotelem przed przyjazdem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Goście mogą ustalić warunki pobytu ze zwierzęciem towarzyszącym, kontaktując się w tej sprawie bezpośrednio z obiektem za pomocą informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji (obowiązuje dopłata - informacje znaleźć można w części dotyczącej opłat).