×

Hotel STARÝ MLÝN Jeseník

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Ze śniadaniem
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 141  /os/noc, ze śniadaniem, 21. - 22. kwi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Hotel STARÝ MLÝN Jeseník oferuje dobrze wyposażone pokoje dla osób poszukujących noclegu w Jeseník. Jeśli chcesz coś zjeść lub się napić, u nas znajdziesz specjalnie przygotowane dla Ciebie dania w restauracji. Jeśli potrzebujesz zaparkować samochód, skorzystaj z parkingu hotelu za darmo. Aby dowiedzieć się więcej nt. dokładnego zakresu usług Hotel STARÝ MLÝN Jeseník (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Rozhledna Zlatý Chlum jest w odległości 3.3 km, Čertovy kameny 3.3 km, Vodní tvrz Jeseník 2.3 km, Webkamera - Jeseník 2.7 km, Rejvíz (Přírodní rezervace) 4.7 km, NS S Koprníčkem na výlet Keprnickými horami 2.7 km, Koupaliště Jeseník 2.7 km, Penzio POHODA apartmány 2.7 km, Webkamera Jeseník (Jeseníky) 4.1 km, koupaliště 2.7 km, Webkamera - Jeseník 4.1 km, Chalupa v Jeseníkách 2.7 km od hotel.

Wyżywienie Wyświetlona cena zawiera świeże i bogate śniadanie serwowane codziennie na miejscu.

Płatność Twoja rezerwacja może być opłacona w następujący sposób: karta, gotówka i przelew.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie do Twojego pokoju to 14:00, najpóźniej wymeldować się z pokoju możesz o 10:00. Personel hotel może się z Tobą porozumieć po czesku.

K Vodě 15, 79001 Jeseník (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

  • Ze śniadaniem
Pokój 2-osobowy Standard z prysznicem Pokój 2-osobowy Standard z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 21 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy Standard z prysznicem Pokój 3-osobowy Standard z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 35 m2 bardzo duży
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 3-osobowy Deluxe z prysznicem Apartament 3-osobowy Deluxe z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 37 m2 bardzo duży
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Apartament 2-osobowy Deluxe z prysznicem Apartament 2-osobowy Deluxe z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 20 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 1-osobowy Standard z prysznicem Pokój 1-osobowy Standard z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 1 osoba
  • 10 m2
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 1 osoba.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy Komfort z prysznicem Pokój 3-osobowy Komfort z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • 31 m2 duży
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Superior z prysznicem Pokój 2-osobowy Superior z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 25 m2 duży
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Economy z prysznicem Pokój 2-osobowy Economy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 1-osobowy Economy z prysznicem Pokój 1-osobowy Economy z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 1 osoba

Pokój może pomieścić 1 osoba.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Superior z prysznicem Pokój 2-osobowy Superior z prysznicem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 25 m2 duży
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Pomieszczenie sypialne
  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
9.8
Doskonały
(na podstawie 8 opinii)
100%
  • Personel:
    9.6
  • Czystość:
    9.9
  • Cena/Wartość:
    9.8
  • Komfort:
    9.9
  • Usługi:
    9.8
  • Restauracja:
    10
  • Dostępność:
    9.9
Ocena 9.6
"Hotel w ładnej lokalizacji, blisko większego miasteczka, na miejscu dobra restauracja,pokoje w dobrym standardzie."
Joanna Furtak-Sokołowska - 2 osoby
na podstawie 4 dni
1 rok temu
Łódź
Ocena 9.9
"Velmi příjemné prostředí a personál hotelu Starý Mlýn. Nabídka jídel v restauraci skvěla, vždy jídlo chutnalo skvěle."
Tłumaczenie
Pavlina Mikulenkova - 2 osoby
na podstawie 3 dni
1 miesiąc temu
Ocena 10
"Klidné,prostředí,všude čisto,veškerý personál slušný,usměvavý."
Tłumaczenie
Jana Sztymonová - starsza para
na podstawie 4 dni
11 miesięcy temu
Parkowanie, podróż
  • Własny parking

Wypoczynek, rekreacja
  • Piwiarnia, Droga rowerowa w pobliżu, Dart

    Odpoczynek: Turystyczne możliwości (w pobliżu), Jazda konna (w pobliżu), Tenis stołowy (w pobliżu)

Wellness, relaks
  • Masaż
  • Sauna
Charakterystyka miejsca
  • Sala Konferencyjna, Przechowalnia rowerów, Ogród, Winda, Zwierzęta mile widziane, Bar

    Specjalne menu dietetyczne/bezglutenowe, Dworzec kolejowy w pobliżu, Zbieranie grzybów, Przystanek autobusowy w pobliżu, Przechowywalnia sprzętu narciarskiego, Sala wykładowa, Serwis informacyjny, Strefa dla niepalących

Wyżywienie
  • Możliwość gotowania (np. grillowania) na zewnątrz: Możliwość skorzystania z grilla

    Wyżywienie: Restauracja w obiekcie

usługi dla dzieci
  • Plac zabaw dla dzieci, Kącik zabaw dla dzieci

    Zakwaterowanie do lat 3 bezpłatnie!

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Podatek turystyczny
Nie jest zawarty w cenie, obowiązuje dla osób od 18 roku życia, wysokość opłaty wynosi: 30 Kč za osobę za noc (5 zł za osobę za noc)
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym

OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE UCZESTNICY STOSUNKU UMOWNEGO: 1. firma Hotel STARÝ MLÝN IČO 27811166 z siedzibą pod adresem K Vodě 15, 790 01 Jeseník, spółka jest zarejestrowana w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Ostrawie w Ostrawie sekcja C, wkładka 52458 (dalej tylko jako „Hotel”) 2. Klient – ​​jako osoba fizyczna lub prawna (zwana dalej „Gościem”). Niniejsze warunki mają ogólnie zastosowanie do wszystkich gości hotelowych i agencji, z którymi nie została zawarta pisemna umowa o świadczenie usług. REZERWACJA NOCLEGÓW I USŁUG: 1. Rezerwacja noclegu i innych usług w Hotelu oraz potwierdzenie tej rezerwacji przez Hotel możliwe jest w formie pisemnej tj. e-mailem lub telefonicznie 2. Rezerwację uważa się za ważną i wiążącą, jeżeli Hotel potwierdzi rezerwacji w formie pisemnej skierowanej do Gościa poprzez e-mail rezerwacji lub automatyczne potwierdzenie e-mailem wygenerowane przez odpowiedni system rezerwacji online. 3. Rezerwacja zostaje zakończona poprzez dokonanie płatności całkowitej kwoty, lub Zaliczka w wysokości 50% za zamówione zakwaterowanie i usługi przy płatności kartą kredytową, przelewem lub płatnością gotówką. Mogą obowiązywać indywidualne warunki. 4. W przypadku niespełnienia przez Gościa warunków określonych w pkt. 3, Hotel nie ma obowiązku zapewnienia noclegu i usług. 5. Informacje zawarte w potwierdzeniu rezerwacji są wiążące dla obu stron. CENNIK, ANULACJA I WARUNKI PŁATNOŚCI: 1. Podana cena dotyczy pokoju na jedną dobę ze śniadaniem, chyba że Gość wybierze inaczej. 2. W cenę noclegu wliczony jest podatek VAT w wysokości 10%. Opłata miejska w wysokości 30 CZK/osoba za noc nie jest wliczona w cenę zakwaterowania i należy ją uiścić w dniu przyjazdu. 3. Anulowanie potwierdzonej rezerwacji może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, tj. mailowej. Dokładny sposób anulowania rezerwacji określa system rezerwacyjny, z którego dokonano rezerwacji. 4. W przypadku anulowania rezerwacji wprowadzonej za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy (np. booking.com) należy anulować rezerwację również za pośrednictwem tego dostawcy w sposób wymagany przez tego dostawcę i zgodnie z warunkami rezerwacji. 5. Zmiana rezerwacji, tj. przesunięcie zamówionych usług na inny termin, jest traktowana jako rezygnacja z pierwotnej rezerwacji i następuje na takich samych zasadach, jak w przypadku anulowania rezerwacji. 6. Zakwaterowanie można opłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową. 7. Hotel zastrzega sobie możliwość dokonania preautoryzacji Karty Gościa do całkowitej kwoty za nocleg. 8. W przypadku rezygnacji z pobytu na mniej niż 7 dni przed przyjazdem opłata za anulację wynosi 50% całkowitej ceny pobytu. 9. W przypadku nie przybycia Gościa rezerwacja zostaje anulowana, a Hotel ma prawo obciążyć Gościa kosztami całego pobytu. PRAWA I OBOWIĄZKI GOŚCIA: 1. Gość ma prawo do korzystania z zarezerwowanego lokalu i jego wyposażenia, a także wyposażenia części wspólnych. 2. Gość odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone w pokoju podczas pobytu i wyraża zgodę na pokrycie wszelkich kosztów napraw, wymian lub specjalnego sprzątania. Wysokość płatności zostanie ustalona przez hotel. 3. Gość ma obowiązek zgłosić wszelkie wady i ewentualne braki powstałe podczas pobytu w hotelu w celu wynegocjowania usunięcia usterek. 4. Gość zobowiązany jest uiścić koszty związane z korzystaniem z usług noclegowych Hotelu nie później niż w dniu przyjazdu, a następnie Gość zobowiązany jest do pokrycia pozostałych kosztów – usług dodatkowych (sauna, usługi restauracyjne i inne hotelowe usług) – o ile nie uzgodniono inaczej, najpóźniej w dniu wyjazdu. W przypadku braku wpłaty Hotel ma prawo pobrać odpowiednią kwotę z karty płatniczej gościa po jego wyjeździe. 5. Gość może odstąpić od umowy w przypadku odstąpienia od umowy lub w przypadku, gdy Hotel nie zapewnił Gościowi wcześniej uzgodnionych usług odpowiadających standardowi hotelu. 6. Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu z Hotelem i może być płatne. 7. Wymeldowanie następuje do godziny 10:00 w dniu wyjazdu. Późne wymeldowanie możliwe jest po uzgodnieniu z hotelem i może podlegać dodatkowej opłacie. 8. W całym hotelu obowiązuje zakaz palenia. Naruszenie niniejszego regulaminu oraz palenie tytoniu w pokoju i na terenie hotelu uprawnia Hotel do obciążenia Gościa opłatą w wysokości 3.000 CZK za sprzątanie pokoju lub lokalu hotelowego. Palenie dozwolone jest wyłącznie przed Hotelem w wyznaczonym miejscu. 9. W godzinach od 22:00 do 6:00 jest czas odpoczynku nocnego. Zabrania się zachowań zakłócających spokój innych Gości w porze nocnej (w tym słuchanie głośnej muzyki, telewizji, krzyki w pokojach, na korytarzach i inne zachowania zakłócające porządek).W przypadku rażącego naruszenia tej zasady Hotel może ukarać gościom karę finansową do 5.000 CZK lub, w uzasadnionych przypadkach, wezwanie policji. ZAKWATEROWANIE ZE ZWIERZĘCIEM: 1. Psom i innym zwierzętom nie wolno wchodzić na teren strefy wellness, piaskownicy i placu zabaw 2. Właściciel zwierzęcia ponosi pełną odpowiedzialność za zwierzę 3. Psom i innym zwierzętom nie wolno pozwalać na odpoczynek/ leżeć na łóżku i nie przebywać sam w pokoju 4. We wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych hotelu każdy pies musi być na smyczy 5. Goście mają obowiązek sprzątania psich odchodów po swoich psach na terenie hotelu 6. Goście są zobowiązani do sprzątania psich odchodów po swoich psach zobowiązany jest dopilnować, aby pies nie przeszkadzał w żaden sposób innym Gościom hotelu, np. szczekając 7. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia wyposażenia hotelu przez zwierzę, Klient zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty szkody 8. Sprzątanie i inspekcja pomieszczenia, w którym gość przebywa ze zwierzęciem, musi być umożliwiona przynajmniej raz dziennie w celu wykrycia ewentualnych uszkodzeń lub nadmiernych zanieczyszczeń. Za powyższe naruszenie zasad i środków, z wyjątkiem bezpośrednich szkód w mieniu, które w całości obciążają gościa, gość zostanie obciążony kwotą do 1000 CZK PRAWA I OBOWIĄZKI HOTELU: 1. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościowi zakwaterowanie w oparciu o wcześniej uzgodnione usługi, odpowiadające standardowi Hotelu. 2. W przypadku, gdy Hotel nie może zakwaterować Gościa na podstawie wcześniej dokonanej i potwierdzonej rezerwacji, Hotel zobowiązany jest zapewnić Gościowi odpowiednie zakwaterowanie w innym obiekcie. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: 1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1.01.2023 roku i Hotel zastrzega sobie prawo do ich zmiany, a Gość zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego aktualnego regulaminu. 2. Hotel zbiera dane osobowe Gościa wyłącznie przez okres niezbędny do zakończenia świadczenia umówionych usług i nie udostępnia tych danych innym osobom. REKLAMACJE I INFORMACJE DOTYCZĄCE POZASĄDOWEGO ROZSTRZYGANIA SPORÓW: 1. Gość ma prawo składać do kwaterodawcy reklamację dotyczącą jakości noclegu lub świadczonych usług, jeżeli ich jakość lub zakres lub inne warunki nie odpowiadają zakresowi, jakości i warunkach określonych w rezerwacji. Zgłaszający zobowiązuje się do niezwłocznego zapoznania się z okolicznościami reklamacji i, w przypadku uzasadnionej reklamacji, do zapewnienia usunięcia wady. Gość ma obowiązek zgłosić reklamację u kwaterodawcy bez zbędnej zwłoki po stwierdzeniu wadliwego świadczenia. Późniejsze reklamacje nie będą uwzględniane. 2. Informacja o pozasądowym rozwiązywaniu sporów – podmiotem odpowiedzialnym za pozasądowe rozwiązywanie sporów (ADR) pomiędzy Operatorem a Klientem powstałych na tle świadczenia noclegu i usług z nim związanych (spory konsumenckie) jest zgodnie z § List 20e d) Ustawa nr 634/1992 Sb. o ochronie konsumentów, z późniejszymi zmianami, Czeska Inspekcja Handlowa, z siedzibą pod adresem Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, IČO 00020869, adres internetowy: http://www.coi. cz/lub inny podmiot upoważniony przez Ministra Przemysłu i Handlu.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY ÚČASTNÍCI SMLUVNÍHO VZTAHU: 1. firma Hotel STARÝ MLÝN IČO 27811166, se sídlem na adrese K Vodě 15, 790 01 Jeseník, společnost je zapsána v obchodním rejstříku, vedeného krajským soudem v Ostravě v oddílu C, vložka 52458 (dále jen jako „Hotel“) 2. objednatel – jako fyzická či právnická osoba (dále jen „Host“). Tyto podmínky platí obecně pro všechny hotelové hosty a agentury, se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb. REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB: 1. Rezervace ubytování a dalších služeb v Hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možné písemně, tj.emailem či telefonicky 2. Rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že Hotel písemně tedy emailem potvrdí Hostovi provedenou rezervaci nebo automatické emailové potvrzení generované příslušným online rezervačním systémem. 3. Rezervace je dokončena uhrazením celkové částky, popř. zálohy ve výši 50%, za objednané ubytování a služby a to platbou pomocí platební karty, bankovním převodem nebo úhradou v hotovosti. Mohou být stanoveny individuální podmínky. 4. V případě, že Host nesplní podmínky, které jsou uvedeny v bodu 3., Hotel nemusí ubytování a služby poskytnout. 5. Údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace jsou závazné pro obě strany. CENY, STORNOVACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY: 1. Cena je uvedena za pokoj na jednu noc, včetně snídaně, pokud Host nezvolí jinak. 2. V ceně ubytování je zahrnuto DPH ve výši 10%. Městský poplatek ve výši 30,-Kč/osoba na noc není zahrnut v ceně v ubytování a platí se na místě při příjezdu. 3. Zrušení potvrzené rezervace je možné učinit pouze písemnou formou, tedy emailem. Přesný způsob zrušení rezervace je daný rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit. 4. Při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. booking.com) je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele způsobem, který poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace. 5. Změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín je považován za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace. 6. Ubytování je možné na místě uhradit v hotovosti či platební kartou. 7. Hotel si vyhrazuje právo předběžné předautorizace karty Hosta až do výše celkové částky za ubytování. 8. Při zrušení pobytu méně než 7 dní před příjezdem činí storno poplatek 50% z celkové ceny pobytu. 9. V případě nedojezdu Hosta je rezervace stornována a Hotel je oprávněn účtovat náklady na celý pobyt Hosta. PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA: 1. Host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně jako vybavení společných prostor. 2. Host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění. Výše úhrady bude určena hotelem. 3. Host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu na hotelu, aby mohla být sjednána náprava. 4. Host je povinen nejpozději v den příjezdu uhradit náklady spojené s využitím ubytovacích služeb Hotelu,nejpozději v den odjezdu je pak Host povinen uhradit ostatní náklady –doplňkové služby (sauna, restaurační služby a jiné hotelové služby), nebylo-li dohodnuto jinak. V případě neuhrazení částky je Hotel oprávněn účtovat odpovídající částku z platební karty hosta po jeho odjezdu. 5. Host může odstoupit od smlouvy na základě storno podmínek nebo v případě, že Hotel neposkytl Hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu hotelu. 6. Doba přihlášení do hotelu (check-in)je od 14:00 hod. v den příjezdu. Dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s Hotelem a může být zpoplatněno. 7. Doba odhlášení (check-out) je do10:00 hod. v den odjezdu. Pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a může být zpoplatněno. 8. Celý hotel je nekuřácký. Porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji i prostorách hotelu opravňuje Hotel,aby Hostovi naúčtoval náklady ve výši 3.000,-Kč za vyčištění pokoje či prostor Hotelu. Kouření je možné pouze před Hotelem k místě tomu vyhrazeným. 9. V rozmezí od 22:00 do 6.00 hod.je doba nočního klidu. Chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby,televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování).V případě vážného porušení tohoto pravidla může Hotel penalizovat hosty finanční pokutou až do výše 5.000,-Kč nebo v nutných případech volat policii. UBYTOVÁNÍ S DOMÁCÍM MAZLÍČKEM: 1. Psům a jiným zvířatům je zakázán vstup do prostor wellness, pískoviště a okolí dětského hřiště 2. Za zvíře zodpovídá v plném rozsahu majitel zvířete 3. Psi a jiná zvířata se nesmí nechat odpočívat/ležet na lůžku a nesmí zůstat sami na pokoji 4. Ve všech veřejných prostorách hotelu musí být každý pes na vodítku 5. Hosté jsou povinni po svých psech uklízet v okolí hotelu psí exkrementy 6. Hosté jsou povinni zajisti, aby pes nikterak neobtěžoval ostatní hotelové hosty např. štěkáním 7. V případě jakéhokoliv poškození hotelového zařízení zvířetem je klient povinen zaplatit škodu v plné výši 8. Úklid a kontrola pokoje, kde je host ubytován i se zvířetem musí být umožněna alespoň jednou denně pro případné zjištění škod či nadměrného znečištění. Za výšeuvedené porušení pravidel a opatření, vyjma přímého poškození majetku, které je účtováno hostu v plné výši, bude hostovi účtována částka až ve výši 1.000,-Kč PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU: 1. Hotel je povinen pro Hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu Hotelu. 2. V případě, že Hotel nemůže Hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, má Hotel povinnost zajistit pro Hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ: 1. Tyto podmínky jsou platné od 1.1.2023 a Hotel si vyhrazuje práva jejich změn a Host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami. 2. Hotel shromažďuje osobní údaje Hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení poskytování sjednaných služeb a tyto údaje neposkytuje dalším osobám. REKLAMACE A INFORMACE O MIMOSOUDNÍM ŘEŠENÍ SPORŮ: 1. Host je oprávněn reklamovat u ubytovatele kvalitu poskytnutého ubytování nebo služeb, pokud jejich kvalita či rozsah nebo jiné podmínky neodpovídají rozsahu, kvalitě a podmínkám uvedeným v rezervaci. Ubytovatel se zavazuje bez zbytečného odkladu zjistit okolnosti reklamace a v případě oprávněné reklamace zabezpečit nápravu vadného stavu. Reklamaci je host povinen uplatnit u ubytovatele bez zbytečného odkladu po tom, co zjistí vadné poskytnutí. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. 2. Informace o mimosoudním řešení sporů– subjektem příslušným pro mimosoudní řešení sporů (ADR) mezi provozovatelem a klientem vyplývajících z poskytování ubytování a s tím souvisejících služeb (spotřebitelské spory) je dle § 20e písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz/ nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.