×

Hotel Pyramides Taza

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • Klimatyzacja w pokoju
  • Restauracja w obiekcie
  • 36 pokoi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Podróżujący szukający zakwaterowania w Taza serdecznie zapraszamy do rezerwacji 36przyjemnie urządzonych pokoji w Hotel Pyramides Taza. Każdego dnia możesz próbować pysznych i świeżych posiłków w restauracji hotelu. Transfer z/do lotniska jest dostępny po wcześniejszym zapytaniu. Nie musisz się martwić letnim upałem, we wszystkicj pokojach jest dostępna klimatyzacja. W przypadku jeżeli zabierzesz ze sobą laptopa, możesz pozostać online dzięki darmowemu dostępowi do Internetu (WiFi) dostępnemu w pokojach. Dokładny zakres usług oferowanych przez Hotel Pyramides Taza (również tych za dodatkową opłatę) i dokładne wyposażenie pokoju są dostępne w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność W zależności od wybranego pokoju, daty i ceny, możesz zostać poproszony o udzielenie gwarancji kartą kredytową lub o płatność kartą kredytową z góry.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora zameldowania to 00:00, najpóźniejszy czas wymeldowania to 24:00.

Quartier La Gare RN 1 , 35000 Taza (Maroko)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Pokój 4-osobowy Pokój 4-osobowy
max. 4 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Pokój 3-osobowy Pokój 3-osobowy
max. 3 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Charakterystyka miejsca
  • Usługi podstawowe: Winda

    WIFI, Klimatyzacja w pokoju, Miejsce parkingowe, Transfer z lotniska, Miejsca dla palących

Wyżywienie
  • Restauracja w obiekcie

usługi dla dzieci
  • Nie ma łóżeczka dla dziecka

Zameldowanie
od 24:00 godz.
Wymeldowanie
do 24:00
Akceptowana waluta
MAD (MAD)
Akceptowane rodzaje kart
  • VISA
Podatek turystyczny
Prosimy o sprawdzenie szczegółów wybranej ceny.
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
    Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu. Lista zasad jest dostępna w obiekcie.
Całodobowy transport z i na lotnisko jest dostępny na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem.

W obiekcie należy dokonać następujących opłat:

  • Podatek miejski: 7.00 MAD za osobę, za noc

Wszelkie opłaty podane przez hotel zostały wymienione. Opłaty mogą się zmieniać, na przykład w zależności od długości pobytu lub rodzaju pokoju.

  • Miejscowe prawa mogą ograniczać dzielenie wspólnego pokoju przez pary niebędące małżeństwem. Na życzenie obiektu goście są zobowiązani przedstawić dowód ślubu.
  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o kontakt z hotelem przed przyjazdem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.