×

Hotel Modena Bratislava

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Ze śniadaniem
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 144  /os/noc, ze śniadaniem, 17. - 18. kwi

Opis obiektu noclegowego

Idealny dla rodzin z dziećmi

Pokoje, usługi 20 komfortowo urządzone pokoje znajdują sie w ofercie Hotel Modena Bratislava dla gości poszukujących noclegu w Bratysława. Hotel posiada własną restaurację, w której możesz również spróbować doskonałych lokalnych posiłków. Możesz zaparkować pojazd za dodatkową opłatą na parkingu dostępnym na miejscu. Możesz cieszyć się miłymi wieczorami na świeżym powietrzu, ponieważ niektóre pokoje posiadają balkony lub tarasy. W niektórych pokojach działa klimatyzacja, zapewniająca Ci dobre samopoczucie w ciepłe letnie dni (prosimy, upewnij się w arkuszu informacyjnym wybranego pokoju). Bezprzewodowe połączenie z Internetem (WiFi) jest dostępne w hotelu, pozwalając przenośnym urządzeniom i smartfonom na pozostanie online. Dokładny i szczegółowy wykaz wyposażenia i usług udostępnianych przez Hotel Modena Bratislava znajdziesz w informatorze poniżej oraz w informatorze konkretnego pokoju, również informacje czy doliczone zostaną dodatkowe opłaty.

Zakwaterowanie Dóm sv. Martina v Bratislave jest 4.8 km, Zamek Bratysławski 2.5 km, Modrý kostolík sv. Alžbety 4.1 km, Zamek Bratysławski 8 km, Kúpalisko Delfín 3.3 km, Kúpalisko Tehelne pole 4.2 km, Náučný chodník Biskupické lužné lesy 2.7 km, UFO Observation Deck 7.5 km od hotel.

Wyżywienie Hotel wita cię obfitym i pysznym śniadaniem wliczonym w cenę rezerwacji.

Płatność Możesz wybrać jedną z następujących metod aby zapłacić za Twój pokój: gotówka, karta i przelew.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina zameldowania 14:00, najpóźniejsza godzina wymeldowania 10:00. Personel mówi po słowacku.

Vlčie hrdlo 1/A 1/A, 82107 Bratysława (Słowacja)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Pokój 2-osobowy typu Twin Komfort (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy typu Twin Komfort (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • Klimatyzacja
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Komfort z prysznicem (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy Komfort z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • Klimatyzacja
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy z klimatyzacją z balkonem (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy z klimatyzacją z balkonem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 4 osoby
  • Klimatyzacja
  • WIFI
szczegóły

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Standard z prysznicem (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy Standard z prysznicem (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 2-osobowy Standard typu Twin (możliwa dostawka) Pokój 2-osobowy Standard typu Twin (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 3 osoby

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 4-osobowy Family z klimatyzacją (możliwa dostawka) Pokój 4-osobowy Family z klimatyzacją (możliwa dostawka)
może pomieścić maksymalnie 5 osób
  • Klimatyzacja
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 5 osób.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Taras
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
7.9
Dobry
(na podstawie 15 opinii)
  • Personel:
    8.5
  • Czystość:
    8.6
  • Cena/Wartość:
    7.6
  • Komfort:
    7.9
  • Usługi:
    8.1
  • Restauracja:
    9
  • Dostępność:
    7.3
Ocena 6.4
"Standard pokojów"
"Jedna jedyna winda,która pracuje bardzo wolno i mieści małą ilość osób . Brak klimatyzacji w pokojach"
Wyjazd grupowy
na podstawie 2 dni
4 lata temu
Mszczonów
Ocena 10
"Kellemes, kulturált szálás, a belváros könnyen megközelíthető a közeli buszállomástól."
Tłumaczenie
2 osoby
na podstawie 3 dni
10 miesięcy temu
Ocena 6.3
"Spala som na zemi, nakoľko na prístelkách sa spať nedá, stredom prístelky mimochodom nejakej kanceláeskej pohovky šla nejaká doska ktorá rozdeľovala plochu určenú v našom prípade na spanie, na mäkkú a tvrdú. Katastrofa!!!"
"Prístelky na ktorých sa nedá spať."
Tłumaczenie
Rodzina z większym dzieckiem
na podstawie 2 dni
1 rok temu
Parkowanie, podróż
  • Parking dla autobusów i ciężarówek

    Parkowanie: Własny parking

Internet
  • WIFI

Wypoczynek, rekreacja
  • Droga rowerowa w pobliżu, Organizowanie wydarzeń kulturalnych i sportowych, Aquapark

    Odpoczynek: Fitnes (w pobliżu)

Wellness, relaks
  • Wellness, relaks
  • Solarium
  • Komora parowa
  • Sauna
  • Basen
Charakterystyka miejsca
  • Sala Konferencyjna, Ogród, Przechowalnia rowerów, Winda, Przechowalnia bagażu, Serwis, Zwierzęta mile widziane

    Fryzjer / salon piękności, Lotnisko w pobliżu, Przystanek autobusowy w pobliżu, Centrum zdrowia w pobliżu, Personel obcojęzyczny, Sala wykładowa, Serwis informacyjny, Express check-out, Strefa dla niepalących, Taxi

Wyżywienie
  • Usługa cateringowa

    Potrawy dostępne w obiekcie:: Włoski

    Wyżywienie: Restauracja w obiekcie

Wellnes rodzaje
  • Hotel - Bubble bath

usługi dla dzieci
  • Przenośne łóżeczko

  • 7.2 km Centrum miasta
Zameldowanie
od 14:00 godz.
Jeśli planujesz zameldować się później niż godziny podane przez obiekt, pamiętaj o wcześniejszym kontakcie i poinformowaniu obsługi.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Słowacki
Akceptowana waluta
EUR (€)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
General terms and conditions Hotel Modena ***ProZeta Operator s r.o.I. TERMS, TRANSACTION OF ORDEROrdering party is a legal or natural person, who perform the orderThe Operator is ProZeta, s.r.o., Budatínska 23, 851 06 Bratislava.The order represents booking of accommodation and other related services (food, parking ...) in the Modena Hotel*** at Vlčie hrdlo 1 / A Bratislava.It is possible to order the accommdation personally, by telephone, e-mail or letter.Upon reconciliation, the operator will immediately charge the order to the hotel reservation systemAfter the order and subsequent confirmation of the order by the operator according to par. I.3. between the Customer and the Operator to enter into a contractual relationship subject to the following Terms and ConditionsII. PRICE PAYMENT CONDITIONSThe operator has posted the services pricelist on its website and at the hotel reception.By making the order, the ordering person issues his / her consent to the payment of the published prices for the services ordered.The customer is obliged to make a full payment for his order in advance, prior to the provision of services by order, either by transfer to the operator's account or by credit card or by cash payment at the hotel reception. In case of cancellation of the order, the operator is obliged to set off the booking fee with cancellation of payment and to return part of the payment for the order reduced by the amount of the cancellation payment to the client by transfer to the account, credit card or cash at the reception of the hotelThe operator has the right to require from the customer the payment of the reservation fee for the purpose of securing the services according to the order of the customer. This right is exercised by the operator in the form of sending a reservation voucher to the customer (usually by e-mail or fax), in which the operator has calculated the total price of the order, indicates the amount of the required booking fee, its due date and / cancellation of the order, which may differ from the cancellation of the conditions specified in Art. III. of these Terms and Conditions. The Reservation Fee is not subject to taxable transactions under the VAT Act and will be credited to the Customer after deduction of the final order price.III. CANCELLATION POLICY AND FEEST he customer has the right to cancel the order by letter or by e-mail.The cancellation of the order does not, according to these business terms, mean an unrecognized non-service rendition from the operator by the ordering customerBy making an order, the ordering party issues its agreement with the cancellation conditions of the operatorUpon cancellation of the order, the operator is entitled to a cancellation fee: Cancellation of the order for more than 5 days prior to arrival is free of charge 3 to 4 days for the day of arrival (the day of commencement of the ordered service) is the cancellation fee of 50% of the price of the ordered service without local taxThe cancellation of the order is 1 to 2 days for the day of arrival (on the day of commencement of the ordered service) and on the day of arrival the cancellation fee is 100% of the price of the ordered service without LTCancellation fee of 100% of the price of the ordered service without LT is obligatory for the client to pay if the guests are not undergoing on the day of reservation on the basis of the ordered services at the hotelAfter the cancellation of the order, the customer is obliged to pay the cancellation fee, the amount of which is determined in accordance with paragraph 4 of this article, to the operator on the account number [SK8802000000003156398151] within three working days from the day of the cancellation of the order. An operator is entitled to a penalty of 0.5% of the payment per day from the unpaid payment or part of the payment.Cancellation fee in the event of cancellation or cancellation of a part of the order is not a taxable transaction under the VAT Act.IV. ACCOMMODATION OF PARTICIPANTS - GROUP (over 30 persons)Unless otherwise agreed with the hotel, the following terms and conditions for booking accommodation for a group of participants:DEPOSIT and PAYMENT:The customer is obliged to pay 50% of the total accommodation price 30-14 days prior to the arrival date after booking the services and subsequent approval of the order by the operator on the basis of the advance invoice issued by the operator. If he does not do so, he will be charged a cancellation fee for the accommodation of participants & groups, see Article IV. Point 2The customer is obliged to pay the rest of the amount for the ordered services on the basis of the order at the latest at the arrival of the group to the hotel's operator.Upon cancellation of the order, the operator is entitled to a cancellation fee of:making an order cancellation more than 30 days before arrival is free of chargeCancellation of the order 15-30 days on the day of arrival (the day of commencement of the ordered service) is the cancellation fee 30% of the price of the ordered service without local tax (local taxi is 1,70€/person/night)7 to 14 days for the day of arrival (the day of commencement of the ordered service), the cancellation fee is 50% of the price of the ordered service without LT, the cancellation of the order is 0 to 6 days for the day of arrival (the date of commencement of the ordered service) of the hotel is the cancellation fee of 100% of the price of the ordered service without LTCancellation conditions apply for accommodation of the group of participants upon cancellation of the reservation or for the non-appointment of the agreed number of rooms. IV.3. Any provisions not covered by Art. IV. shall be adapted accordingly, I, Art. II and Art. III.V. EVENTSEvents include conferences, meetings, training sessions, family events, business meetingsThe organizer of the event must notify the operator of the final number of participants no later than 7 working days before the event, in order to provide the operator with the necessary preparation of the event.Prices and payment unless otherwise agreed with the hotel, the following conditions for reservation of the event:The customer is obliged to pay 25% of the total price for the ordered services, after the ordering of the services and subsequent approval of the order by the operator on the basis of the advance invoice issued by the operator, no later than 20 days before the eventThe customer must pay the rest amount for services ordered under the order no later than an hour before the official start of the event, if not agreed with the client in order otherwiseThe customer is obliged to pay the remaining amount for the ordered services based on the invoice issued by the operator no later than 10 days from the invoice dateCancellation policyThe operator is entitled to cancellation fees upon cancellation of the order by the customer, see Article III, point 4.Any provisions not covered by Art. V. shall be adapted accordingly, I, Art. II and Art. IIIVI. REFRESHMENTSAll refreshments which are served in the form of buffet tables and which will not be consumed during a reserved period of time, i.e., coffee breaks, lunch or dinner will be handed over to hotel staff within 2 hours of the start of serving, according to hygienic regulations and HCCP - EU standards. For reasons of adherence to hygiene practices and standards, the hotel does not allow to eat or consume cooked meals or to bring to the hotel rooms meals which were exclusively for consumption in the hotel. Unless otherwise agreed, there is a strict ban on wearing all types of meals and drinks (alcoholic or non-alcoholic) at the hotel