×

Hotel Miramare Otranto

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • 39 pokoi
  • Języki używane w obiekcie: Angielski

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Hotel Miramare Otranto oferuje 39 gustownie urządzone pokoje dla tych, którzy poszukują zakwaterowania w Otranto. Transfer z i do lotniska można zamówić po wcześniejszym zawiadomieniu. Kawiarnia lub bar mogą być idealnymi miejscami na spotkania lub przyjemne wieczorne rozmowy. Hotel Miramare Otranto jest przyjazne dla zwierząt. Oznacza to, że Twój pupil jest mile widziany u nas. Twoje kosztowności mogą być bezpiecznie przechowywane w sejfie. Jeżeli masz odpowiednie urządzenie przenośne, możesz podłączyć sie do Internetu poprzez bezprzewodową sieć (WiFi) dostępną w hotelu. Dokładne wyposażenie pokoju i dokładna lista dostępnych usług Hotel Miramare Otranto może być znaleziona w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność W zależności od wybranej daty, pokoju i ceny, może być konieczne, zapewnienie gwarancji kartą kredytową lub wpłacanie zaliczki kartą płatniczą w celu sfinalizowania rezerwacji.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora przybycia i zameldowania to 00:00, najpóźniejszy czas na wyjazd i wymeldowanie to 10:00. Personel może komunikować się z tobą po angielsku.

Lungomare Terra d'Otranto, 55 , 73028 Otranto (Włochy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 17 m2
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 3-osobowy Pokój 3-osobowy
max. 3 osoby
  • 23 m2
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 4-osobowy Pokój 4-osobowy
max. 4 osoby
  • 23 m2
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój dwuosobowy Pokój dwuosobowy
max. 2 osoby
  • 17 m2
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 3-osobowy Pokój 3-osobowy
max. 3 osoby
  • 23 m2
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 1-osobowy Pokój 1-osobowy
max. 1 osoba
  • 11 m2
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Parkowanie, podróż
  • Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych

Internet
  • Internet WiFI

Charakterystyka miejsca
  • Ogród, Bar, Kawiarnia, Winda, Sejf, Przechowalnia bagażu

    Transfer z lotniska, Miejsca dla palących, Taras

Zameldowanie
00:00 - 24:00
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Angielski
Akceptowana waluta
EUR (€)
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu może być wymagane przedstawienie ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenie kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
  • Na miejscu nie ma parkingu.
  • Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu. Lista zasad jest dostępna w obiekcie.
Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 24 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu, aby otrzymać instrukcje dotyczące zameldowania. Goście zostaną powitani przez portiera lub pracownika recepcji w momencie ich przyjazdu. Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Całodobowy transport z i na lotnisko jest dostępny na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem. Podatek miejski jest pobierany w hotelu. Wysokość podatku zależy od sezonu. W pewnych okresach może on nie być pobierany. Mogą mieć zastosowanie inne zwolnienia lub ulgi.

W obiekcie należy dokonać następujących opłat:

  • Narzucony przez miasto podatek miejski zostanie pobrany w obiekcie. Kwota podatku zależy od sezonu i może nie obowiązywać przez cały rok. Mogą obowiązywać zwolnienia z podatku. W przypadku dalszych pytań należy skontaktować się z obiektem, korzystając z danych zawartych w potwierdzeniu rezerwacji.
  • Podatek miejski: 0.00 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 października do 31 marca. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 13 lat.
  • Podatek miejski: 1.50 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 kwietnia do 30 czerwca. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 13 lat.
  • Podatek miejski: 2.50 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 lipca do 31 sierpnia. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 13 lat.
  • Podatek miejski: 1.50 EUR za osobę, za noc, pobierany od 1 września do 30 września. Podatek nie dotyczy dzieci w wieku poniżej 13 lat.

Wszelkie opłaty podane przez hotel zostały wymienione. Opłaty mogą się zmieniać, na przykład w zależności od długości pobytu lub rodzaju pokoju.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 60.00 EUR za pojazd (w jedną stronę)
  • Opłata za transport na/z lotniska za dziecko: 0 EUR (w jedną stronę), (do 18 lat lat).
  • Łóżeczko dziecięce (kołyska): 8 EUR za noc

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Wszyscy goście wraz z dziećmi muszą być obecni w momencie zameldowania i okazać dowód tożsamości ze zdjęciem lub paszport.
  • Zgodnie z krajowymi przepisami w tym obiekcie płatności gotówką nie mogą przekraczać limitu 2999.99 EUR. Aby uzyskać więcej informacji, należy się skontaktować z obiektem, używając informacji podanych w potwierdzeniu rezerwacji.
  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o kontakt z hotelem przed przyjazdem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.
  • Obiekt zezwala na pobyt zwierząt towarzyszących tylko w niektórych pokojach. Goście mogą prosić o taki pokój, kontaktując się w tej sprawie bezpośrednio z obiektem za pomocą informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.