×

Hotel Ekol Istanbul

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • Klimatyzacja w pokoju
  • 21 pokoi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Polecamy Ci byś spojrzał na usługi pełnione przez Hotel Ekol Istanbul w/na Turcji. Hotel wita wszystkich gości w Stambuł w swoich 21 komfortowych pokojach w których mogą się oni zatrzymać. Transfer na lotnisko dostępny jest dzięki wcześniejszemu zawiadomieniu. W sejfie twoje kosztowności mogą być bezpiecznie przechowywane. Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację, zapewniającą optymalną temperaturę w pokoju podczas każdej pogody. Hotel oferuje bezprzewodowy dostęp do Internetu (WiFi) bez naliczania dodatkowych opłat, dlatego możesz być online przez cały czas pobytu. Dokładna lista usług dostępnych w Hotel Ekol Istanbul (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność W zależności od wybranego pokoju, daty i ceny, możesz zostać poproszony o udzielenie gwarancji kartą kredytową lub o płatność kartą kredytową z góry.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie to 00:00, najpóźniejsza godzina wymeldowania to 24:00.

Molla Gurani Mah. Tanburi Cemil Bey Sk. No:7 Fatih , 34093 Stambuł (Turcja)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 3-osobowy Pokój 3-osobowy
max. 3 osoby
  • 19 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 15 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 17 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 20 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 10 m2
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Charakterystyka miejsca
  • Usługi podstawowe: Pralnia, Sejf

    WIFI, Klimatyzacja w pokoju, Transfer z lotniska, Miejsca dla palących

Zameldowanie
00:00 - 24:00
Wymeldowanie
do 24:00
Akceptowana waluta
EUR (€)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard
  • VISA
Podatek turystyczny
Prosimy o sprawdzenie szczegółów wybranej ceny.
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
  • Na miejscu nie ma parkingu.
Dostępny jest całodobowy transport z lotniska i na lotnisko. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z hotelem. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za śniadanie: od 6 EUR do 7 EUR za osobę (w przybliżeniu)
  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 35 EUR za pojazd (w jedną stronę)
  • Łóżeczko dziecięce (kołyska): 10 EUR za noc

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o kontakt z hotelem przed przyjazdem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.