×

Hotel BELLEVUE Karlovy Vary

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Bez wyżywienia
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Hotel BELLEVUE Karlovy Vary oferuje dobrze wyposażone pokoje dla osób poszukujących noclegu w Karlowe Wary. Hotel BELLEVUE Karlovy Vary jest przystosowany do przyjmowania zwierząt. Za dodatkową opłatą zwierzę może być z Tobą podczas pobytu u nas. Przy hotel dostępny jest parking, gdzie możesz zostawić samochód za dodatkową opłatą. Niektóre pokoje posiadają balkon lub taras, pozwalając Ci spędzić miło czas na świeżym powietrzu. Dokładny i szczegółowy wykaz wyposażenia i usług udostępnianych przez Hotel BELLEVUE Karlovy Vary znajdziesz w informatorze poniżej oraz w informatorze konkretnego pokoju, również informacje czy doliczone zostaną dodatkowe opłaty.

Zakwaterowanie Hotel jest zlokalizowany 700 meters od Turecké lázně, 700 meters od Jelení skok, 700 meters od letni kino Karlovy Vary, 3.1 km od Golf Resort Karlovy Vary, 700 meters od Pravoslavný kostel sv. Petra a Pavla, 700 meters od Evangelický kostel sv. Petra a Pavla v Karlových Varech, 1.1 km od Tři kříže v Karlových Varech, 2.4 km od Zřícenina kostela sv.Linharta, 1.8 km od Bazén Alžbětiny lázně, 700 meters od Muzeum Karlovy Vary, 700 meters od Zámecká věž Karla IV., 3.6 km od Dalovické Tvrziště, 2.3 km od Koupaliště Kolová, 700 meters od Kostel sv. Lukáše v Karlových Varech, 1.3 km od Podzemí Vřídla v Karlových Varech, 3.1 km od Kostel sv. Urbana v Karlových Varech, 4.5 km od Golf Club Háje, 1.4 km od Hvězdárna Karlovy Vary, 700 meters od Vyhlídka Karla IV., 3.1 km od Tunelová lanovka Imperial.

Wyżywienie Podana cena pokoju nie zawiera wyżywienia.

Płatność Możesz wybrać jedną z następujących metod aby zapłacić za Twój pokój: gotówka, przelew i karta.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie w hotelu to 14:00, najpóźniej możesz się wymeldować o 10:00. Personel mówi po czesku.

U Imperiálu 12, 36001 Karlowe Wary (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

  • Bez wyżywienia
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 1-osobowy z prysznicem z balkonem Pokój 1-osobowy z prysznicem z balkonem
może pomieścić maksymalnie 1 osoba
  • 20 m2
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Pokój 2-osobowy z prysznicem z balkonem Pokój 2-osobowy z prysznicem z balkonem
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • 22 m2
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły
9.4
Bardzo dobry
(na podstawie 69 opinii)
90%
  • Personel:
    9.5
  • Czystość:
    9.6
  • Cena/Wartość:
    9.5
  • Komfort:
    9.2
  • Usługi:
    9.4
Ocena 10
Gość nie napisał swojej opinii.
- starsza para
4 lata temu
Ocena 10
"Byla"
Tłumaczenie
- 1 osoba
4 lata temu
Ocena 10
"Vsetko OK"
Tłumaczenie
- 1 osoba
5 lat temu

Obiekt Hotel BELLEVUE Karlovy Vary jest bardzo wysoko oceniany, goście Noclegi.pl wystawili obiektowi ocenę 9.4/10.

Parkowanie, podróż
  • Własny parking

Wypoczynek, rekreacja
  • Kono w pobliżu, Wypożyczalnia sprzętu sportowego, Dyskoteka w pobliżu, Dart, Droga rowerowa w pobliżu, Organizowanie wydarzeń kulturalnych i sportowych, Kryta pływalnia w pobliżu, Teatr w pobliżu, Wypożyczalnia sprzętu narciarskiego, Sala gimnastyczna / hala sportowa, Aquapark - w pobliżu

    Odpoczynek: Turystyczne możliwości (w pobliżu), Bilard (w pobliżu), Wypożyczalnia rowerów (150 Kč (~ 26 zł)/dni, w pobliżu), Łowienie ryb (w pobliżu), Nightclub (w odległości 300 m), Bowling (w odległości 1000 m), Pole golfowe (w odległości 5000 m), Fitnes (w pobliżu)

Wellness, relaks
  • Komora parowa
  • Sauna
  • Wellness/spa w pobliżu
  • Solarium
  • Masaż
Charakterystyka miejsca
  • Sala Konferencyjna, Serwis, Przechowalnia bagażu, Ogród, Przechowalnia rowerów, Kawiarnia, Zwierzęta mile widziane, Winda, Miejsce dostosowane do niepełnosprawnych gości

    Piwiarnia w pobliżu, Przechowywalnia sprzętu narciarskiego, Zewnętrzny kort tenisowy w pobliżu, Lotnisko w pobliżu, Przystanek autobusowy w pobliżu, Strefa dla niepalących, Taras, Fryzjer / salon piękności w pobliżu, Kantor wymiany walut w pobliżu, Dworzec kolejowy w pobliżu, Zbieranie grzybów, Centrum handlowe w pobliżu, Personel obcojęzyczny, Odkryta pływalnia w pobliżu, Serwis informacyjny, Taxi

Wyżywienie
  • Najbliższa restauracja w okolicy (w odległości 100 m)

Wellnes rodzaje
  • Hotel - Bubble bath

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Amex Amex
  • Maestro Maestro
Podatek turystyczny
Cena nie zawiera
Zwierzak
Pies, dozwolone bez limitu wagi,
200 Kč/noc/zwierzę
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym
WARUNKI HANDLOWE VLRZ (WPU) w zakresie usług związanych z zakwaterowaniem, wyżywieniem i innychVojenská lázeňská a rekreační zařízení (Wojskowe Placówki Uzdrowiskowe) Magnitogorská 12, 101 00 Praha 10 IČ: 00000582 Organizacja jest zapisana w Referacie Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Praga 10Art. 1 Przedmiot warunków handlowych1.1. Przedmiotem poniższych warunków handlowych (dalej jako „Warunki“) są usługi związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem i innymi wcześniej zamówionymi usługami z oferty Wojskowych Placówek Uzdrowiskowych (dalej jako „Placówki“)  w zakresie zgodnym z zamówieniem klienta (patrz art. 2.1.2.). 1.2. Placówki powinny świadczyć usługi w ustalonym zakresie i jakości oraz bez zbędnej zwłoki informować o ewentualnej zmianie oferowanych usług. Zmiany i rozbieżności poszczególnych usług od uzgodnionego zakresu, włącznie z przedwczesnym ukończeniem świadczenia tych usług, są dopuszczalne szczególnie z powodu działania siły wyższej, tzn. z powodu, któremu nie można było zapobiec nawet przy dołożeniu wszelkich możliwych starań. Dotyczy to także decyzji organu prowadzącego o zmianie wykorzystania miejsca zakwaterowania w ramach głównej lub innej działalności placówki oraz powstanie stanu krytycznego zgodnie z ustawą O zarządzaniu kryzysowym nr 240/2000 Dz. U.Art. 2. Strony umowy 2.1. Stronami umowy są: 2.1.1. Wojskowe Placówki Uzdrowiskowe (dalej jako "WPU"), 2.1.2. osoby fizyczne i prawne (dalej jako "Klient").Art. 3. Powstanie stosunku prawnego 3.1. Stosunek prawny powstaje pomiędzy stronami umowy poprzez zamówienie usług przez Klienta i potwierdzenie zamówienia przez Placówkę.Art. 4. Ceny za usługi 4.1. Ceny za usługi są umowne i umieszczone w obowiązującym cenniku. 4.2. Na podstawie zamówienia Klient na prośbę placówki ma obowiązek zapłacić zaliczkę w wysokości 50-100% z pełnej kwoty zamówionych usług przed rozpoczęciem pobytu.Art. 5. Zmiany zamówionych usług 5.1. Klient ma prawo zrezygnować z zamówionych usług w formie pisemnej pod warunkiem, że uiści odstępne na rzecz placówki (dalej jako „Opłata Anulacyjna“), którego wysokość zależy od okresu, w którym zrezygnowano z zamówionych usług: 5.1.1. 30 i więcej dni przed przyjazdem Klienta: bez Opłaty Anulacyjnej, 5.1.2. 29 do 15 dni przed przyjazdem Klienta: 30% z pełnej ceny zakwaterowania, 5.1.3. 14 do 8 dni przed przyjazdem Klienta: 50% z pełnej ceny zakwaterowania, 5.1.4. 7 do 1 dnia przed przyjazdem Klienta: 60% z pełnej ceny zakwaterowania, 5.1.5. w dzień ustalony jako dzień przyjazdu Klienta i rozpoczęcie pobytu: 100% z pełnej ceny zakwaterowania i ceny wyżywienia za pierwszy i drugi dzień pobytu. 5.2. Strony umowy mogą pisemnie ustalić odstąpienie od Opłaty Anulacyjnej (śmierć, udokumentowana hospitalizacja). 5.3. Przy wcześniejszym wyjeździe Klienta naliczona jest Opłata Anulacyjna w wysokości 100% z pozostałej ceny pobytu. 5.4. Za niewykorzystane zamówione usługi czy zmianę zamówionych usług w trakcie pobytu (zakwaterowanie, wyżywienie) nie przysługuje rekompensata finansowa. 5.5. Postanowienia art. 5 są adekwatne także przy anulacji zamówionych usług z powodu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.Art. 6. Warunki zakwaterowania 6.1. Klient ma obowiązek przestrzegania warunków zakwaterowania Placówki. 6.2. W przypadku nieprzestrzegania warunków zakwaterowania, w wyniku czego powstanie szkoda po stronie Klienta, Placówka za nią nie odpowiada, o ile obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej.Art. 7. Reklamacja 7.1. Klient ma prawo do reklamacji usług, w sytuacji kiedy odkryje nieprawidłowości związane ze świadczeniem usług przez Placówki.7.2. Usługi reklamowane są zgodnie z Warunkami reklamacji WPU, które to dostępne są w Placówce lub na stronie internetowej www.volareza.cz. 7.3. W przypadku, gdy pomiędzy Klientem (konsumentem) i Placówką  dojdzie do powstania sporu konsumenckiego, którego nie uda się rozwiązać poprzez wzajemne porozumienie, klient może postulować o pozasądowe rozstrzygnięcie sporu do odpowiedniego podmiotu pozasądowego rozstrzygania sporów, którym jest Czeska Inspekcja Handlowa, Inspektorat Główny – Dział ADR (Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR) Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz.  Art. 8. Postanowienia końcowe 8.1. Powyższe Warunki nabierają ważności z dniem 1.05.2016. InfoRmation on personal data processingThe company Vojenská lázeňská a rekreační zařízení with registered offfice in Magnitogorská 1494/12, 101 00 Praha 10 – Vršovice, identification No.: 00000582, tax identification No.: CZ00000582, registered with the Trade Licensing Office of the Prague 10 Municipal District Authority (hereinafter referred to as „the Controller“), as personal data controller, hereby provides information on the methods and extent of personal data processing by the said company, including the scope of data subjects‘ rights related to the processing of their personal data. Data processing by the Controller is being carried out as follows:Purpose of data processing: Keeping personal data records of clients – guests staying temporarily in a VLRZ accommodation facility within the framework of hotel and wellness stays.Legality of data processing: Entering into a contractual relationship (accommodation contract) with the objective of meeting the client’s interest in a stay as mentioned above. Meeting the obligation of the accommodation provider to keep a guest register and records book of guests in accordance with the Act. No. 565/1990 Coll., on Local Fees, and the Act No. 326/1999 Coll., on the Residence of Foreign Nationals in the Territory of the Czech Republic and Amending of Certain Acts. The Controller processes the following personal data categories: Name, surname, academic degree, place of residence, number of identity document (identity card or passport). Personal data processing by the Controller is carried out for the period of:  6 years. Methods of processing: Automated decision-making: No Profiling: No In case of a request for paying the service required using the financial means of the Cultural and Social Needs Fund (CSNF), the personal data shall be provided, to the extent as specified in an order issued by the CSNF administrator, also to partial CSNF funds administrators who have placed the order in question, and the service is subsequently invoiced by VLRZ to the said administrators. Information about personal data processing: Personal data processing by the Controller shall be carried out in compliance with the legislation of the Czech Republic and the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and on repealing Directive 95/46/ES (hereinafter „GDPR“). Rights of data subjects:- right to request from the Controller access to personal data related to the data subject, their rectification, erasure or restriction of processing, ·         - right to lodge a complaint with the supervisory authority. You can exercise your rights by delivering your request to the address of the Controller (via e-mail: podatelna@vlrz.cz, or using the data box: q6fwimp.)