×

Hilton Lima Miraflores Lima

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Możliwość parkowania (Płatne)
  • Darmowe Klimatyzacja w pokoju
  • Restauracja w obiekcie
  • 207 pokoi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Hilton Lima Miraflores Lima oferuje 207 gustownie urządzone pokoje dla tych, którzy poszukują zakwaterowania w Lima. Jeśli chcesz coś zjeść lub się napić, u nas znajdziesz specjalnie przygotowane dla Ciebie dania w restauracji. Możesz zaparkować pojazd, na parkingu dostępnym na miejscu. Możesz również korzystać z odświerzających usług wellness w hotelu, basen zewnętrzny będzie również dostępne dla ciebie. W przypadku jeżeli lubisz wykonywać ćwiczenia podczas swojej podróży, zdecydowanie powinieneś spróbować także siłowni. Transfer z i do lotniska można zamówić po wcześniejszym zawiadomieniu. Polecamy wykożystanie okazji jaką daje wypożyczenie sali konferencyjnej, szczególnie dla klientow z korporacji. Możesz zabezpieczyć swoje kosztowności w sejfie. Klimatyzacja jest dostępna we wszystkich pokojach, aby upewnić się, że będziesz czuć się świetnie również w ciepłe letnie dni. Hotel oferuje bezprzewodowy dostęp do Internetu (WiFi) za dodatkową opłatą, dlatego możesz być online w dowolnym momencie podczas pobytu dzięki swojemu laptopowi. Dodatkowo do sieci dostępnej w pokojach, Bezpłatny internet dostępny jest również w hotel. Dokładny i szczegółowy wykaz wyposażenia i usług udostępnianych przez Hilton Lima Miraflores Lima znajdziesz w informatorze poniżej oraz w informatorze konkretnego pokoju, również informacje czy doliczone zostaną dodatkowe opłaty.

Płatność Zaliczka za pomocą karty kredytowej lub udzielenie gwarancji karta kredytową, może okazać się niezbędne do ukończnia rezerwacji w zależności od dokładnej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie w hotelu to 15:00, najpóźniej możesz się wymeldować o 12:00.

Avenida La Paz 1099 Miraflores , 18 Lima (Peru)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 40 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 60 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 4-osobowy Pokój 4-osobowy
max. 4 osoby
  • 32 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 32 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 34 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 4-osobowy Pokój 4-osobowy
max. 4 osoby
  • 32 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 32 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 32 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 32 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 4-osobowy Pokój 4-osobowy
max. 4 osoby
  • 32 m2 duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 40 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły
Parkowanie, podróż
  • Własny parking

Internet
  • Internet WiFI

Wypoczynek, rekreacja
  • Fitnes

Wellness, relaks
  • Basen odkryty
  • Basen
Charakterystyka miejsca
  • Winda, Pralnia, Sejf, Ogród na dachu, Centrum biznesowe

    WIFI, Klimatyzacja w pokoju, Transfer z lotniska, Sala Konferencyjna, Koszty/ograniczenia nie dotyczą zwierząt pomagających niepełnosprawnym

Wyżywienie
  • Restauracja w obiekcie

Zameldowanie
15:00 - 01:00
Wymeldowanie
do 12:00
Akceptowana waluta
PEN (PEN)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard
  • VISA
  • Diners Club
  • Amex
Podatek turystyczny
Prosimy o sprawdzenie szczegółów wybranej ceny.
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu może być wymagane przedstawienie ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenie kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
  • Ten obiekt informuje, że na miejscu zostały wdrożone dodatkowe procedury utrzymania czystości i bezpieczeństwa.
  • Do sprzątania obiektu używa się środków dezynfekcyjnych i pomiędzy pobytami gości często dotykane powierzchnie są czyszczone środkami dezynfekcyjnymi.
  • Dostępne bezkontaktowe wymeldowanie.
  • Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu. Lista zasad jest dostępna w obiekcie.
Goście zostaną powitani przez portiera lub pracownika recepcji w momencie ich przyjazdu. Całodobowy transport z i na lotnisko jest dostępny na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem. Zgodnie z zasadami obowiązującymi w obiekcie dzieciom w wieku do 18 lat musi towarzyszyć rodzic lub opiekun prawny. Aby się zameldować, należy okazać dokument świadczący o pokrewieństwie lub prawie do opieki.

W obiekcie należy dokonać następujących opłat:

  • Krajowy podatek obrotowy (18%) może zostać pobrany przy wymeldowaniu od obywateli Peru, niezależnie od długości ich pobytu, a także od obcokrajowców, jeśli czas ich pobytu wynosi co najmniej 60 kolejnych dni. Obcokrajowcy, którzy przy zameldowaniu okażą ważny paszport oraz Kartę Migracyjną Wspólnoty Andyjskiej (Tarjeta Andina de Migración), są zwolnieni z tego podatku. Podatek może zostać pobrany od pokoju, który zajmuje zarówno osoba objęta podatkiem, jak i osoba nim nieobjęta.

Wszelkie opłaty podane przez hotel zostały wymienione. Opłaty mogą się zmieniać, na przykład w zależności od długości pobytu lub rodzaju pokoju.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za śniadanie na zamówienie: 78 PEN na osobę (około)
  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 192.50 PEN za pojazd (w jedną stronę, maksymalna liczba miejsc: 4)
  • Opłata za parkowanie przez obsługę: 7 PEN za tydzień
  • Opłata za zwierzęta domowe: 209 PEN za zwierzę, za tydzień
  • Zwierzęta asystujące nie podlegają opłatom
  • Za wcześniejsze zameldowanie pobierana będzie opłata (zależy od dostępności).
  • Opłata za łóżko-dostawkę: 280.0 PEN za noc

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o skontaktowanie się z hotelem 72 godziny przed przybyciem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Basen jest dostępny od 8.00 do 22:00.
  • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.
  • W zależności od dostępności istnieje możliwość rezerwacji pokoi połączonych/sąsiadujących. Pokoje połączone/sąsiadujące można zarezerwować, kontaktując się bezpośrednio z obiektem, używając numeru umieszczonego na potwierdzeniu rezerwacji.