×

Eastern And Oriental Hotel George Town

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Usługi Wellness
  • Darmowe Klimatyzacja w pokoju
  • Restauracja w obiekcie
  • 232 pokoje

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi 232 komfortowo urządzonych pokoi oferowanych przez Eastern And Oriental Hotel George Town dla gości poszukujących zakwaterowania w George Town. Każdego dnia możesz próbować pysznych i świeżych posiłków w restauracji hotelu. Odświeżające usługi wellness będą dostępne na miejscu, możesz również korzystać z basen zewnętrzny. W przypadku jeżeli lubisz wykonywać ćwiczenia podczas swojej podróży, zdecydowanie powinieneś spróbować także siłowni. Na podstawie wcześniejszego zawiadomienia transfer z i do lotniska jest możliwy. Lokalne kawiarnie oraz bary zapewnią idealną lokalizację na prywatne spotkania jak i na miłe wieczorne pogawędki. Klienci z korporacji mogą, również wypożyczyć salę konferencyjną. Możesz zabezpieczyć swoje kosztowności w sejfie. Dzięki klimatyzacji działającej w każdym pokoju, możesz się łatwo odświeżyć podczas ciepłych letnich dni. W hotelu możesz być online dzięki bezprzewodowemu połączeniu z Internetem (WiFi). Dokładna lista usług dostępnych w Eastern And Oriental Hotel George Town (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność Zaliczka kartę płatniczą lub gwarancja kartą kredytową, może być wymagane w przypadku rezerwacji, w zależności od wybranej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie do pokoju to 15:00, najpóźniej wymeldować się z pokoju możesz o 24:00.

10 Lebuh Farquhar , 10200 George Town (Malezja)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 55 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 135 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
szczegóły
Pokój 3-osobowy Pokój 3-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 79 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 58 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 58 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • 87 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
szczegóły
Apartament typu Studio Apartament typu Studio
max. 2 osoby
  • 55 m2 bardzo duży
  • Klimatyzacja w pokoju
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Wypoczynek, rekreacja
  • Fitnes

Wellness, relaks
  • Basen odkryty
  • Basen dla dzieci
  • Bar przy basenie
  • Sauna
  • Parasol przeciwsłoneczny
  • Zabiegi spa
Charakterystyka miejsca
  • Ogród, Bar, Kawiarnia, Winda, Sejf, Centrum biznesowe

    Klimatyzacja w pokoju, Miejsce parkingowe, Transfer z lotniska, Sala Konferencyjna, Leżak

Wyżywienie
  • Restauracja w obiekcie

usługi dla dzieci
  • Opiekunka do dzieci

Zameldowanie
15:00 - 03:00
Wymeldowanie
do 12:00
Akceptowana waluta
MYR (RM)
Podatek turystyczny
Prosimy o sprawdzenie szczegółów wybranej ceny.
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
    Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu. Lista zasad jest dostępna w obiekcie.
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Transport z i na lotnisko jest dostępny na życzenie w godzinach 7.00 – 22:30. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem.

W obiekcie należy dokonać następujących opłat:

  • Podatek miejski: 3.00 MYR za osobę, za noc
  • Podatek turystyczny w wysokości 10 MYR za zakwaterowanie za nocleg jest nakładany przez rząd Malezji i pobierany w obiekcie. Osoby uprawnione do stałego pobytu i obywatele Malezji są zwolnieni z podatku. Więcej szczegółowych informacji można uzyskać kontaktując się z obiektem przy użyciu informacji na potwierdzeniu rezerwacji otrzymanym po jej dokonaniu.

Wszelkie opłaty podane przez hotel zostały wymienione. Opłaty mogą się zmieniać, na przykład w zależności od długości pobytu lub rodzaju pokoju.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 302.10 MYR za pojazd (w jedną stronę)
  • Za wcześniejsze zameldowanie pobierana będzie opłata (zależy od dostępności, kwota opłaty może być różna).
  • Opłata za łóżko-dostawkę: 150.0 MYR za noc
  • Opłata za udogodnienia obejmuje korzystanie z następujących udogodnień:

  • - centrum fitness
    - sauna
    - Spa
    - basen

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o skontaktowanie się z hotelem 48 godzin przed przybyciem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Basen jest dostępny od 7.00 do 19.00.
  • Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie.