×

Dreams Grand Hulhumalé

Indywidualne informacje:
  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • Restauracja w obiekcie
  • 11 pokoi
  • Języki używane w obiekcie: Angielski

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi Dreams Grand Hulhumalé oferuje 11 gustownie urządzone pokoje dla tych, którzy poszukują zakwaterowania w Hulhumale. Serdecznie zapraszamy do hotelu na świetny lokalny posiłek w restauracji. Transfer z i do lotniska można zamówić po wcześniejszym zawiadomieniu. Jeżeli masz odpowiednie urządzenie przenośne, możesz podłączyć sie do Internetu poprzez bezprzewodową sieć (WiFi) dostępną w hotelu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej nt. dokładnego zakresu usług udostępnianych przez Dreams Grand Hulhumalé (również te dostępne za dodatkową opłatą) lub odnośnie wyposażenia pokojów, możesz znaleźć kompletną listę w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność Gwarancja kartą kredytową lub wpłacenie kartą płatniczą zaliczki, może być wymagane w procesie rezerwacji, w zależności od dokładnej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza godzina na zameldowanie do Twojego pokoju to 14:00, najpóźniej wymeldować się z pokoju możesz o 12:00. Personel mówi po angielsku.

Lot10467 , Hulhumale (Malediwy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój dwuosobowy typu Grand Pokój dwuosobowy typu Grand
max. 2 osoby
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Pokój dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami typu Grand Pokój dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami typu Grand
max. 2 osoby
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Pokój 3-osobowy Pokój 3-osobowy
max. 3 osoby
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • WIFI
  • Minibar w pokoju
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Charakterystyka miejsca
  • Pralnia, Przechowalnia bagażu, Ogród na dachu

    TV, Transfer z lotniska, Biblioteka

Wyżywienie
  • Wyżywienie: Restauracja w obiekcie

    Możliwość gotowania (np. grillowania) na zewnątrz: Możliwość skorzystania z grilla

Zameldowanie
14:00 - 23:30
Wymeldowanie
do 12:00
Języki używane w obiekcie
Angielski
Akceptowana waluta
USD ($)
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową, kartą debetową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
  • Na miejscu nie ma parkingu.
Dostępny jest całodobowy transport z lotniska i na lotnisko. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z hotelem. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem.

W obiekcie należy dokonać następujących opłat:

  • Podatek miejski: 6.0 USD za osobę, za noc

Wszelkie opłaty podane przez hotel zostały wymienione. Opłaty mogą się zmieniać, na przykład w zależności od długości pobytu lub rodzaju pokoju.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Za późniejsze wymeldowanie pobierana będzie opłata (zależy od dostępności, kwota opłaty może być różna).

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Dostępny jest transport z lotniska. Goście proszeni są o skontaktowanie się z hotelem przed przyjazdem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.