×

Bliss Boutique Hotel Johor Bahru

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.
  • Natychmiastowe potwierdzenie
  • Darmowe WIFI
  • Klimatyzacja w pokoju
  • 47 pokoi

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi 47 komfortowo urządzonych pokoi oferowanych przez Bliss Boutique Hotel Johor Bahru dla gości poszukujących zakwaterowania w Johor Bahru. Na podstawie wcześniejszego zawiadomienia transfer z i do lotniska jest możliwy. Klimatyzacja jest dostępna we wszystkich pokojach, aby upewnić się, że będziesz czuć się świetnie również w ciepłe letnie dni. Bezprzewodowe połączenie do Internetu (WiFi) jest dostępne w pokojach. Pozwala na korzystanie z Internetu z różnych urządzeń bez dodatkowych kosztów. Dokładny zakres usług oferowanych przez Bliss Boutique Hotel Johor Bahru (również tych za dodatkową opłatę) i dokładne wyposażenie pokoju są dostępne w informatorze poniżej i w informatorze konkretnego pokoju.

Płatność Zaliczka za pomocą karty kredytowej lub udzielenie gwarancji karta kredytową, może okazać się niezbędne do ukończnia rezerwacji w zależności od dokładnej daty, pokoju i ceny.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora przybycia to 14:00, najpóźniejszy czas na wyjazd to 24:00.

50 Jalan Jaya, Taman Maju Jaya , 80400 Johor Bahru (Malezja)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Noclegi.pl! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , by ją zdobyć.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

Dostępność w tym mieście spada. Zarezerwuj nocleg już teraz

Żeby zobaczyć ceny i dostępności, prosimy o podanie dokładnej daty podróży
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Pokój 2-osobowy Pokój 2-osobowy
max. 2 osoby
  • Klimatyzacja w pokoju
  • WIFI
  • Z telewizorem LCD/plazmą
szczegóły
Internet
  • Internet WiFI

Charakterystyka miejsca
  • Usługi podstawowe: Winda, Pralnia, Centrum biznesowe

    WIFI, Klimatyzacja w pokoju, Miejsce parkingowe, Transfer z lotniska, Zwierzęta domowe, służbowe i wspomagające , Miejsca dla palących, Transfer do centrum handlowego, Transfer do Témapark

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 24:00
Akceptowana waluta
MYR (RM)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard
  • VISA
Podatek turystyczny
Prosimy o sprawdzenie szczegółów wybranej ceny.
Pozostałe informacje
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
  • Nazwisko właściciela karty kredytowej użytej przy zameldowaniu do opłacenia kosztów ubocznych musi być identyczne z głównym nazwiskiem, na które dokonano rezerwacji pokoju.
  • Prosimy pamiętać, że normy kulturowe i zasady obowiązujące gości mogą różnić się w zależności od kraju i obiektu. Lista zasad jest dostępna w obiekcie.
Całodobowy transport z i na lotnisko jest dostępny na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W celu zorganizowania transportu należy uprzednio skontaktować się z obiektem. Goście chcący zameldować się wcześniej mogą zawczasu dowiadywać się w obiekcie, czy ich pokoje są wolne. Należy skontaktować się z biurem hotelu za pomocą informacji dostępnych w potwierdzeniu rezerwacji, otrzymanym po dokonaniu rezerwacji.

W obiekcie należy dokonać następujących opłat:

  • Depozyt: 50.00 MYR za noc
  • Podatek turystyczny w wysokości 10 MYR za zakwaterowanie za nocleg jest nakładany przez rząd Malezji i pobierany w obiekcie. Osoby uprawnione do stałego pobytu i obywatele Malezji są zwolnieni z podatku. Więcej szczegółowych informacji można uzyskać kontaktując się z obiektem przy użyciu informacji na potwierdzeniu rezerwacji otrzymanym po jej dokonaniu.

Wszelkie opłaty podane przez hotel zostały wymienione. Opłaty mogą się zmieniać, na przykład w zależności od długości pobytu lub rodzaju pokoju.

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za śniadanie w formie bufetu: 15 MYR na osobę (około)
  • Za wcześniejsze zameldowanie pobierana będzie opłata (zależy od dostępności).
  • Za późniejsze wymeldowanie pobierana będzie opłata (zależy od dostępności).

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

  • Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o skontaktowanie się z hotelem 72 godziny przed przybyciem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • Zwierzęta, włącznie z pracującymi, nie są dozwolone na terenie obiektu.
  • W obiekcie tym nie podaje się alkoholu.